چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

اشتراک:
فال روز دوشنبه 29 اسفند 1401 فال و طالع بینی
به شخصی از افراد فامیل دلبسته می شوید و علاقه ی بسیاری نسبت به او پیدا می کنید که ممکن است این حس دو طرفه باشد و به زودی طرف تان پیش قدم شود و برای رسیدن به شما همه کاری انجام دهد.

فردی با کارهایش شما را عذاب داده و مدام اعصاب شما را برهم میریزد و شما از دست او عصبی شده اید و تصمیم به کار خطرناکی گرفته اید تا بلایی را برسر او بیاورید اما بهتر است دست از این کار کشیده و بیخیال او شوید زیرا ممکن است دردسر های بسیاری را به همراه داشته باشد. فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ را در پرشین وی ببینید.

فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

🌹دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.

فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

آنقدر بی تابید که دیگران از وضع شما نگران و ناراحت هستند. در این زمان است که نباید از یاد خدا غافل باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که شما از آن بی خبرید. هم شما را دوست دارند از تجربه های خودتان استفاده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و روزهای خوش جوانیتان را با غم نگذرانید و توقع خودتان را کم کنید.

فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

 آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.

فال روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای ماه متولدین تیر

بسیار به فکر آینده ی خودتان هستید و از سرانجام کاری که می کنید بسیار می ترسید. کم حوصله اید، به خودتان رحم کنید، بی اعتمادی را کنار بگذارید. اگر برای حاجت خویش واقعا” تلاش کرده بشید نتیجه ی آن همان می شود که می خواهید. فرجام کارتان بسیار مبارک و عالی است.

فال روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای ماه مرداد

بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی ها تو تمام می شود. غم وناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهند. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.

فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.

فال روز دوشنبه 29 اسفند 1401فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

 فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

 بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.

 فال روز  دوشنبه ۲۹ اسفند برای متولدین آبان

در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید. همسر یا عشق زندگیتان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت کنید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی وی دریغ ندارید. اجازه ندهید غصه و نگرانی به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده راهی برای شادی و آرامش پیدا کنید.

فال روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

فال روز دوشنبه 29 اسفند 1401فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

فال روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

  اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. روحیه خودرایی دارید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند.

فال روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.

فال روز ۲۹ اسفند برای متولدین اسفند

دعاهایتان برآورده خواهد شد و رقیبانتان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگری هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دستتان خارج شده است. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید. این روزها اتفاقات خوشی برای تان خواهند افتاد که بسیار حالتان را خوب می کند و تمام اتفاقات بد گذشته تان را از ذهن تان پاک می شود.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس