پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز جمعه 11 فروردین 1402 فال و طالع بینی
مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

🔸از رسم روزگار بسیار گله مند هستید مدام در پی برآورده شدن حاجتتان می باشید. به زودی خبری به شما می رسانند که باعث حل شدن مشکلاتتان می شود. بسیار سخت و دشوار به مرادتان خواهید رسید طوری که در این راه پخته می شوید و تجربه های فراوان به دست می آورید. ماه رمضان ماه پر برکت و رسیدن به حاجات شما می باشد.  فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

🌹شما شخصی جاه طلب، دارای اعتماد به نفس، خلاق، موقر و مثبت اندیش هستید. دیگران به راحتی به شما اعتماد می کنند و شما هم در کمک کردن به آنها سنگ تمام می گذارید. فقط بهتر است روی خصوصیات منفی شخصیت خود از جمله حسادت و تکبر کار کنید. از لحاظ سلامتی اوضاع برای شما کم و بیش خوب خواهد بود و فقط با برخی مشکلات جزئی روبرو خواهید شد که چندان باعث اذیت شما نخواهند شد.

قدرت تصمیم گیری بالایی که دارید به شما کمک خواهد کرد تا با تصمیم گیری های سریع و به موقع پول خوبی به دست بیاورید. زندگی اجتماعی شما نیز امسال خیلی خوب پیش خواهد رفت و با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که می توانند در گسترش کسب و کاری که دارید و یا آغاز یک حرفه ی مستقل به شما کمک کنند.

خودتان را برای حضور در مهمانی های بی شمار و مسافرت های فراوان آماده کنید. شما در محل کارتان به عنوان نیرویی سخت کوش و مؤثر شناخته خواهید شد و مورد احترام بقیه ی کارکنان و حتی مافوق های خود قرار خواهید گرفت. با بالا رفتن ارزش شما در محل کارتان ممکن است ترفیع رتبه نیز در انتظارتان باشد. در روابط عاطفی نیز شاید تا حدود زیادی همه چیز باب میلتان پیش برود، اما حمایت عاطفی مورد نیازتان را از طرف مقابلتان دریافت نخواهید کرد و همین می تواند باعث تضعیف رابطه تان شود. آذر، فروردین و تیر بهترین ماه ها هستند.

فال روز جمعه ۱۱ فروردین  ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید.

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

 قصد انجام کار مهمی دارید. با این حال به نفع شماست که این کار را به آینده موکول کنید. در غیر این صورت انجام آن چیزی به‌غیر از شکست برای شما به دنبال نخواهد داشت. امکان دارد که حرف ناپسندی از دهان شما خارج شود و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. در چنین شرایطی به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید تا روز را بدون دلخوری به پایان برسانید. سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید.

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید. به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند.

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

 حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. اهمیت زیادی به اطرافیان می‌دهید و این رویکرد باعث شده گاهی اوقات قول‌هایی به آشنایان بدهید که از انجام آنها ناتوان هستید، امروز اگر این روحیه را کنار نگذارید در آینده کار دست خودتان خواهید داد.

فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.

فال روز جمعه 11 فروردین 1402فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

 فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

به رغم اینکه کارهای زیادی روی سرتان تلنبار شده، انرژی زیادی دارید و خسته نخواهید شد. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید.

 فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق ممکن است در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر برسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگیتان حال و حوصله شما را ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید.

فال روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید.

فال روز جمعه 11 فروردین 1402فال روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

فال روز جمعه ۱۱ فروردین  ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد.

فال روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

فال روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

هدیه‌‌ای برای همسر یا عشق ‌زندگیتان خریده‌اید و امروز می‌خواهید این هدیه‌ را تقدیم ایشان کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق ‌زندگیتان آن‌گونه که انتظار دارید از این هدیه خوشش نیاید. مشکلی بزرگ سر راه شما قرار می‌گیرد. گره این مشکل به دست شما باز نمی‌شود و باید برای حل آن از افراد باتجربه کمک بگیرید. کارهای زیادی دارید و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس