شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

اشتراک:
فال روز جمعه 26 اسفند 1401 فال و طالع بینی
صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری.

دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند. فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ را در پرشین وی ببینید.

فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

🌹دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصت‌های چشمگیری برای دستیابی به موفقیت سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در این سال بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و چشم از موقعیت‌های مهم بر ندارید. اسفند را با شادکامی به پایان خواهید رساند.

فروردین سال آینده برنامه‌‌ای برای افزایش توانمندی‌های خود آماده کنید. ماه‌های سال تولدتان را با کار و تلاش ادامه دهید تا به تیر ماه سال آینده برسید. در این ماه مزد زحمت‌هایی را که کشیده‌اید دریافت خواهید کرد و پاداش تلاش‌های شبانه‌روزیتان را می‌گیرید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز به گونه‌‌ای رفتار کنید تا دامنه موفقیت‌های شما روز‌به‌روز افزایش پیدا کند.

اَمرداد سال آینده زمان استراحت شماست و در این ماه فرصتی پیدا می‌‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خستگی در کنید. شهریور سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنینتان را تهدید می‌کند. مشکلی حقوقی در مهر سال آینده راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.

آبان سالی که از راه می‌رسد ماه بسیار حساسی برای شماست. در این ماه با عشقی گرم و آتشین روبه‌رو خواهید شد. به نفع شماست برای تصمیم‌گیری درباره این عشق از عقل خود کمک بگیرید و فریب احساسات را نخورید. بهمن سال آینده دوستان و آشنایان شما را حسابی تحویل می‌گیرند و به مهمانی‌های بیشماری دعوت خواهید شد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستی‌های خود را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای زندگی کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمرتان تبدیل شود.

فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

امروز شما با افرادی دیدار خواهید داشت که تا پیش از این هرگز آنها را ندیده بودید. شاید در یکی از دید و بازدیدهای عید با این افراد آشنا شوید و افراد جالبی به نظرتان بیایند، اما امروز از آن روزهایی نیست که شما آنقدر اجتماعی شده باشید که به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید و در بهترین حالت، ممکن است کمی دست پاچه شوید. شما مجبور نیستید در مکالمات آنها نقش فعالی داشته باشید و می توانید تنها به حرف هایشان گوش کنید و از آنها لذت ببرید. مطمئن باشید آنها هم از داشتن شنونده ی خوبی مثل شما لذت خواهند برد و شاید همین دیدار مقدمه ساز یک دوست طولانی مدت بین شما بشود.

فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

امروز شما و نامزدتان تمام روز در تلاش برای دیدن یکدیگر خواهید بود، اما هر دویتان آنقدر سرتان شلوغ است که حتی اگر بتوانید این دیدار را ترتیب بدهید هم در آرامش نخواهید بود و تمام مدت مجبور خواهید بود تماس های تلفنی و پیام های مختلفی که دریافت می کنید را پاسخ دهید و همین باعث می شود که دیدارتان چندان خوشایند نباشد. حالا که برای دیدن هم اینقدر تلاش کرده اید و حتی برخی از برنامه های دیگری که داشته اید را ابطال کرده اید، چرا تلفن هایتان را خاموش نمی کنید؟! دیگران می توانند کمی صبر کنند تا شما اولین روز از سال جدید را با آرامش و در کنار شخصی که دوست دارید بگذرانید.

فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

امروز وجود شما سرشار از خوشحالی شده است و دلتان می خواهد که این خوشحالی را به دیگران هم منتقل کنید و به همین دلیل ممکن است به فکر کمک به یک موسسه ی خیریه و یا هر نهاد یا مرکز دیگری بیفتید که بتواند در شاد کردن دیگران و به ویژه نیازمندان نقشی داشته باشد. البته، این تنها پولی نیست که امروز خرج خواهید کرد و به دلایل مختلف مجبور خواهید بود که سر کیسه را شل کنید. خوشبختانه خرج هایی که امروز می کنید برای اتفاقات و دلایل خوب هستند و همین باعث می شود که اصلا بابت خرجی که می کنید ناراحت نشوید و از صمیم قلب احساس شادی و رضایت داشته باشید.

فال روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای ماه متولدین تیر

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. شما احساس خوشحالی، شور و نشاط می کنید و نسبت به آینده خوشبین و امیدوار هستید. خوشبختانه روابطتان با خانواده، دوستان و همسایه ها هم خیلی خوب دارند پیش می روند و نسبت به همیشه گرمی و صمیمیت بیشتری در روابطتان در جریان هستند. شما امروز زمان زیادی را صرف مکالمه با تلفن خواهید کرد و به احتمال زیاد هم این مکالمات با اعضای خانواده و دوستانی خواهد بود که دور از شما زندگی می کنند و فرصت دیدار آنها و تبریک گفتن سال نو را نخواهید داشت. خودتان را برای دیداری غیر منتظره با شخصی که فکرش را هم نمی کنید آماده کنید.

فال روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای ماه مرداد

شما احساس می کنید که این اواخر پول خیلی زیادی خرج کرده اید و این موضوع باعث نگرانی شما شده است. شاید به این فکر بیفتید که نباید اینقدر خرج تغییر دکوراسیون خانه تان یا وضع ظاهر خودتان می کرده اید، اما در چنین روزی فکر کردن به چنین چیزهایی اصلا عاقلانه نیست. به جای این فکرها و نگرانی ها سعی کنید از نتیجه ی خرج هایی که کرده اید لذت ببرید. خیالتان راحت باشد، پول هایی که خرج کرده اید خیلی زود جایگزین خواهند شد. از قدیم گفته اند پول چرک کف دست است! فعلا هر چیز دیگری جز لذت بردن از روزهای آغازین سال و بهار زیبا را از ذهن خود خارج کنید، تمام سال را برای فکرهای ناراحت کننده وقت خواهید داشت!

فال روز جمعه ۲۶ اسفندد ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

امروز اطرافیانتان این طور فکر می کنند که شما از آنها فاصله گرفته اید و اصلا حواستان به آنها نیست. شاید حتی این طور فکر کنند که به آنها اهمیت نمی دهید، اما مسئله چیز دیگریست. شما دارید به کارهایی که می خواهید در این سال جدید از زندگیتان انجام دهید و برنامه هایی که برای امسال دارید فکر می کنید و در عالمی خیلی دورتر از آنچه آنها فکر می کنند سیر می کنید. این که برای سال جدیدتان برنامه های جدی در نظر داشته باشید خیلی خوب است، اما بهتر است این کار را برای زمان تنهاییتان و وقتی که دیگران به توجه شما نیاز ندارند بگذارید. فعلا حواستان را به دید و بازدیدهای سال جدید و عزیزانتان بدهید.

فال روز جمعه 26 اسفند 1401فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

 فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

امروز در یک جمعی، یک پیشنهاد کاری به شما می شود. شاید در ابتدا برایتان وسوسه انگیز باشد اما بهتر است بجز شرایط مالی، دیگر جوانب آن را هم بسنجید سپس تصمیم بگیرید. شما سختی های زیادی را تحمل کرده اید، حال بهتر است فقط به فکر خوشگذرانی باشید. از همین امروز برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنید. حتی اگر حوصله ندارید، سعی کنید یک مسافرت کوتاه بروید. سفر می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد کند.

 فال روز جمعه ۲۶ اسفند برای متولدین آبان

امروز تمام روز سرتان گرم کارهای خانه و جمع و جور کردن ریخت و پاش های روز قبل خواهد بود. امشب خودتان را برای پذیرایی از مهمان آماده کنید. شاید چند گروه مختلف بر حسب اتفاق به طور همزمان به دیدن شما بیایند و یک دور همی گرم و صمیمی شکل بگیرد که همه از حضور در آن لذت می برند. افرادی در این جمع حضور خواهند داشت که برای شما بسیار عزیز هستند، قدر این لحظات زیبا را بدانید. امشب وقتی به رختخواب می روید ذهنتان سرشار از افکار مختلف خواهد بود و با سرعت یک پرنده ی بیقرار پرواز خواهد کرد، اگر نمی خواهید این افکار جلوی خوابتان را بگیرند، به هر روشی که می دانید قبل از رفتن به اتاق خوابتان ذهن خود را آرام کنید.

فال روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است به مهمانی هایی دعوت شوید که صاحبان آنها را زیاد خوب نمی شناسید، اما به شما توصیه می شود که دعوت برای حضور در این جمع ها را به سرعت رد نکنید و اگر برنامه مهمتری ندارید حتما در این مهمانی ها حضور پیدا کنید. شما در این جمع ها فرصت آشنایی را افراد جدیدی را خواهید داشت که شاید تا پیش از پایان این سال جدید به بهترین دوستان شما تبدیل شوند.

فال روز جمعه 26 اسفند 1401فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

فال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

مدتی بود که درجا می زدید. اما در اولین روز هفته، پیشرفتی پیش بینی نشده همه چیز را دگرگون خواهد کرد. در روزهای پس از آن یک گلچین کامل از احساسات مختلف را تجربه خواهید کرد، که البته قابل پیش بینی است، چرا که تغییر معمولا با احساسات خنده داری همراه است.

فال روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

لازم است که تا نیمه ی هفته، با دقت به دیگران گوش داده و به موقع حرف خود را نیز مطرح نمایید. در این بازه، ارتباطات صحیح از هر زمان دیگری مهمتر و واجب‌تر هستند. سعی کنید اهمیت مسائلی که برایتان مهم هستند را به همکارانتان بفهمانید. الان زمان تغییر کردن است. اگر قصد شروع کاری را دارید، در میانه ی هفته آن را آغاز کرده و تا پایان هفته به سراجام برسانید. شوخ طبعی در محیط کار و تفریح را فراموش نکنید. در تعطیلات پایان هفته مشورت دیگران را در مورد موضوع مورد بحث جویا شوید

فال روز ۲۶ اسفند برای متولدین اسفند

 همه چیز محیا شده تا به موفقیتی بزرگ در این هفته دست یابید. شاید بد نباشد از کسی هم اندکی کمک بگیرید. بعضی افراد عاشق کمک کردن هستند. در میانه‌ی هفته، علیرغم اتفاقاتی که می‌افتد، لازم است تا ذهن خود را عاری و خالی از هر نوع فکر اضافی نگه دارید.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس