جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

چگونه از شر خواب آلودگی ظهرانه خلاص شویم؟

اشتراک:
چگونه از شر خواب آلودگی ظهرانه خلاص شویم؟ مهارت های زندگی
بی‌حالی‌، کسالت‌ و زود خسته‌شدن‌، فقدان‌ انگیزه‌ و نیرو، ازدست‌دادن‌ میل‌ و علاقه‌ به‌ کارهای‌روزمره‌ شادابی‌ کم‌ یا احساس‌ یأس‌ وناامیدی‌ بیان‌ می‌شود که می توانید به ساده ترین روش انرا ارفع کنید. اگر دنبال افزایش تمرکز و «خلاقیت» خود هستید یا فقط می خواهید ذهن تان را خالی کنید، از پشت میزتان بلند شوید […]

بی‌حالی‌، کسالت‌ و زود خسته‌شدن‌، فقدان‌ انگیزه‌ و نیرو، ازدست‌دادن‌ میل‌ و علاقه‌ به‌ کارهای‌روزمره‌ شادابی‌ کم‌ یا احساس‌ یأس‌ وناامیدی‌ بیان‌ می‌شود که می توانید به ساده ترین روش انرا ارفع کنید.

اگر دنبال افزایش تمرکز و «خلاقیت» خود هستید یا فقط می خواهید ذهن تان را خالی کنید، از پشت میزتان بلند شوید و کمی قدم بزنید؛ به همین سادگی.

طبق تحقیق جدیدی که انجام شده، وقتی صبح یا بعداز ظهر حس خواب آلودگی یا از دست رفتن انرژی می کنید، ۱۵ دقیقه قدم زدن دوباره شما را سرشار از انرژی می کند تا بقیه روز را با قدرت به کارتان ادامه دهید. اگر این قدم زدن با هوای تمیز و در جای سرسبز باشد، که تاثیر بسیار بیش تری خواهد داشت.

این تحقیق هم چنین نشان داد، یک فرد عادی به طور متوسط در طول روز، ۵۰ تا ۷۰ درصد می نشیند. به زیاد نشستن «بیماری نشستن» می گویند و هر چه مقدار آن بیش تر شود، بیش تر در خطر دیابت، سرطان، چاقی یا بیماری قلبی قرار می گیرد.

،قدم زدن نه تنها با این مشکل مبارزه می کند، خلاقیت را هم تا ۶۰ درصد افزایش می دهد. حالا چه می گویید؟

دکتر سلام

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
مهارت های زندگی
بیشتر >
آرون گروپس