شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نکات طلایی برای خرید نیم بوت مردانه

اشتراک:
نیم بوت مردانه مد و لباس
تمام اطلاعات و نکات طلایی که برای خرید نیم بوت مردانه لازم دارید

هر مردی باید حداقل یک جفت نیم بوت مردانه داشته باشد؛ دلیل آن نیز تنها گرم نگه داشتن پا در فصل زمستان نیست. نیم بوت‌ها جزو کفش‌هایی به حساب می‌آیند که ظاهر فرد را خاص و به یادماندنی می‌کنند. جالب است بدانید که در یک نظرسنجی، بیش از ۷۰ درصد خانم‌ها اعتقاد داشتند که آقایان با نیم بوت جذاب تر می‌شوند! با این حساب صرف نظر از فصل سال، پوشیدن نیم بوت توصیه می‌شود.

خرید نیم بوت مردانه مانند خرید کفشهای دیگر ساده نیست. برای این که بتوانید مناسب ترین نیم بوت را برای خود خریداری کنید، باید ویژگی های آن را به خوبی بشناسید. با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را به طور کامل با تمام اطلاعاتی که برای برای خرید نیم بوت مردانه لارم دارید، آشنا کنیم.

نکاتی که باید در خرید نیم بوت مردانه به آن توجه کنیم

برای خرید نیم بوت مردانه، بهتر است با این نوع از کفش آشنا باشید و بدانید که برای انتخاب آن باید به چه مواردی توجه کنید. یادتان باشد که اصولا دانش قدرت است؛ پس اگر با ریزه‌کاری‌های نیم بوت آشنا باشید و با توجه به نکاتی که در ادامه توضیح خواهیم داد، به راحتی می‌توانید نیم بوت مناسب خود را انتخاب کنید.

در این مقاله نیم بوت‌ها را از ۳ منظر بررسی می‌کنیم و نکاتی که برای هر کدام باید بدانید را توضیح خواهیم داد. این ۳ دسته بندی کلیدی، عبارت‌اند از:

  • شالوده نیم بوت
  • نحوه اتصال زیره و رویه نیم بوت
  • جنس به‌کاررفته

پس همین حالا یک کاغذ و قلم بردارید و نکات توضیح داده شده را یادداشت کنید تا بتوانید در صورت لزوم به آن ها مراجعه کنید.

برای خرید نیم بوت به شالوده آن توجه کنید

در اینجا منظور ما از شالوده نیم بوت، رویه و زیره آن است. تمامی فشار کاری نیم بوت بر روی این دو قسمت است و هنگامی که از نیم بوت استفاده می‌کنید، هم از داخل و هم از بیرون به آن ها ضربه می‌خورد. به همین دلیل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کفش که باید در خرید نیم بوت به آن توجه کنید، رویه و زیره آن است.

در حال حاضر نیم بوت‌ها با رویه چرم طبیعی یا مصنوعی و زیره‌ها با جنس pu و pvc در بازار به فروش می‌رسند که هر یک ویژگی‌ها و برتری‌های خود را دارند. هنگام خرید نیم بوت به رویه و زیره آن توجه کنید و سعی کنید تا جنسی را انتخاب کنید که هم به بودجه خرید شما بخورد و هم در آن احساس راحتی بیشتری کنید.

نیم بوت مردانه

هنگام خرید حتما موارد زیر را برای انتخاب نوع رویه و زیره نیم بوت، مدنظر قرار دهید:

  • نکته کلیدی در انتخاب نیم بوت راحتی پاهای شماست. رویه و زیره باید انعطاف پذیر باشند. این موضوع را مدنظر قرار دهید که تا چه اندازه رویه و زیره نیم بوت، می‌توانند خود را با نحوه راه رفتن شما منطبق کنند تا هنگام قدم زدن احساس ناراحتی نداشته باشید.

به خصوص برای زیره کفش، سعی کنید به انعطاف آن دقت کنید و از خود بپرسید که زیره نیم بوت شما چقدر باید منعطف باشد تا در هنگام قدم زدن به کف پای شما، فشار وارد نشود.

  • در انتخاب نوع رویه کفش به این موضوع توجه کنید که چقدر پای شما می‌تواند در نیم بوت نفس بکشد. این موضوع برای سلامت پاهای شما اهمیت زیادی دارد.
  • میزان ماندگاری و مقاومت در برابر فشار و عوامل محیطی برای انتخاب رویه و زیره مناسب برای نیم بوت، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • اندازه کفش باید مناسب و فیت پای شما باشد. اگر آنلاین خرید می‌کنید، حتما کف پای خود را اندازه گیری کنید و بر اساس آن نیم بوتی با سایز مناسب، انتخاب کنید.
  • به قابلیت شستشو و نحوه نگهداری نیم بوت توجه کنید تا بعد از خرید و برای نظافت آن، دچار مشکل نشوید.

توجه به نحوه اتصال قطعات نیم بوت

نحوه اتصال قطعات مختلف نیم بوت مخصوصا زیره و رویه از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل سعی کرده ایم تا در بخش جداگانه به آن پرداخته شود تا بیشتر به آن توجه کنید. مقاومت و مدت زمانی که نیم بوت برای شما کار کند؛ علاوه بر موادی که از آن ساخته شده است به این اتصالات وابسته است.

معمولا در نیم بوت‌ها سعی می‌شود که قسمت‌های مختلف آن با دوخت به یکدیگر متصل شوند که می‌توان گفت بهترین و مقاوم ترین نوع اتصال نیز به شمار می‌آید. در نیم بوت‌هایی که اتصالات به شکل دوخت هستند، نفوذ آب به داخل آن ها نیز کمتر خواهد بود. تعمیر و تعویض قسمت‌های نیم بوت با این گونه اتصالات نیز امکان پذیر است و راحت‌تر انجام می‌گیرد.

نوع دیگر اتصال، چسبی یا پرسی است که نسبت به نیم بوت‌هایی که با دوخت قسمت‌های مختلف آن به هم متصل شده‌اند، مقاومت کمتری دارند. علاوه بر این تعویض قسمت‌های مختلف این نوع از نیم بوت‌ها، مخصوصا تعویض زیره آن سخت است و در برخی از موارد امکان پذیر نیست. توجه داشته باشید که این نیم بوت‌ها ارزان تر هستند.

توجه به جنس نیم بوت مردانه در خرید آن

جنس نیم بوت یکی دیگر از مواردی است که باید در خرید خود به آن توجه کنید. می‌توان گفت که ماندگاری، کارکرد و قیمت نیم بوت تا حد زیادی به جنس مواد به کار رفته در ساخت آن، بستگی دارد.

زیره یا کفی نیم بوت‌ها معمولا از جنس Pu و PVC هستند که در این بین کفی‌هایی با جنس Pu  خوش کیفیت تر و انعطاف پذیر هستند و انتخاب بهتری برای نیم بوت مردانه به حساب می‌آیند.

در ساخت نیم بوت از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی استفاده می‌شود که هر کدام خوبی‌ها و بدی‌هایی خاص خود دارند. سوال اساسی که برای خرید نیم بوت مردانه، این است که چرم طبیعی بهتر است یا چرم مصنوعی؟ در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی می‌کنیم.

چرم طبیعی

انتخاب نوع چرم به کار رفته در نیم بوت کاملا به کاربرد آن و سلیقه شما بستگی دارد. علاوه بر آن بودجه ای که برای خرید نیم بوت مردانه نیز در نظر گرفته اید، تعیین کننده خواهد بود. هر یک از انواع چرم مزیت‌ها و معایب خود را دارند که بهتر است با دانستن آن ها، دست به انتخاب بزنید.

چرم طبیعی انعطاف پذیری بیشتری نسبت به چرم مصنوعی دارد و می‌تواند خود را با نحوه راه رفت و فشارهایی که به آن وارد می‌شود، بهتر منطبق کند. به این دلیل می‌توان گفت که پا در نیم بوت‌های چرم طبیعی، راحت تر است. علاوه بر این گردش هوا و تنفس در نیم بوت‌هایی از جنس چرم طبیعی باعث شده است که برای سلامت و بهداشت پا مناسب تر باشند.

چرم‌های طبیعی گران هستند و از نظر کیفیت، تنوع کمتری دارند. این چرم‌ها بر اساس کیفیت به ۴ دسته فول گرین (Full-grain)، تاپ گرین (Top-grain)، اصل یا جنیون (Genuine) و باند شده (Bonded) تقسیم بندی می‌شوند. در این دسته بندی به ترتیب از فول گرین به سمت چرم‌های باند شده، کیفیت کاهش می‌یابد و به همان نسبت قیمت نیم بوت نیز کم می‌شود.

اگر بودجه شما کافی است، توصیه می‌کنیم که حتما نیم بوت‌هایی از جنس چرم طبیعی خریداری کنید. اما اگر پول شما برای خرید نیم بوت مردانه کم است، ناامید نشوید زیرا چرم‌های مصنوعی نیز مزایای خود را دارند.

چرم مصنوعی

چرم‌های مصنوعی همان طور که از نامش مشخص است از مواد مصنوعی ساخته شده است. نیم بوت‌هایی که در آن ها این نوع چرم‌ها به کار می‌رود، ارزان هستند. جالب است بدانید که تنوع کیفیت این نوع از نیم بوت‌ها، گسترده تر است و به همین دلیل رنج قیمتی آن ها نیز بیشتر است.

برخی از نیم بوت‌های ساخته شده از چرم مصنوعی، قابل شستشو هستند و این موضوع نگهداری آن ها را نسبت به چرم طبیعی که اصلا نباید شسته شود، راحت تر می‌کند. البته توجه داشته باشید که ماندگاری و مقاومت این نوع نیم بوت مردانه کمتر از نیم بوت‌هایی با چرم طبیعی است.

خرید آنلاین نیم بوت مردانه

نیم بوت مردانه

برای مشاهده مدل های نیم بوت زنانه از طریق لینک زیر وارد سایت شوید:

https://dayanshop.com/Products?category=52

https://dayanshop.com/Products?category=684

 

خوشبختانه به لطف اینترنت، می‌توان نیم بوت مردانه مورد نظر خود را از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید که هم دردسر رفت آمد به مغازه‌ها را نداشته باشید و هم به راحت محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید نیم بوت مردانه به صورت آنلاین باید از فروشگاه اینترنتی معتبری خرید خود را انجام دهید که از خدمات فروش و پس از فروش آن، مطمئن باشید. سعی کنید به توضیحات محصول و عکس‌های آن دقت کنید و حتما نیم بوتی با اندازه و سایز مناسب پای خود، انتخاب کنید.

 

فروشگاه‌ اینترنتی دایان شاپ با سال‌ها تجربه در زمینه فروش محصولات چرمی و کفش، نیم بوت‌های مردانه متنوعی با قیمت‌های مناسب، ارائه کرده است. از مزیت‌های فروشگاه آنلاین دایان می‌توان به ضمانت بازگشت کالا، پشتیبانی مناسب و قوی، امکان پرداخت درب منزل و پیگیری منظم سفارش‌ها اشاره کرد.

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس