جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مدل هایی از جواهرات گوشواره و انگشتر برند Aurus

اشتراک:
مدل هایی از جواهرات مد و لباس
در این مجموعه جدیدترین و شیک ترین مدل جواهرات زنانه را مشاهده میکنید در این بخش مجموعه ای از برگزیده های جواهرات این برند را برایتان آورده ایم که مشاهده می کنید. با ما همراه باشید.

جواهرات برند Arus کمی با جواهرات و زیور الات دیگر متفاوت است و در ساخت جواهرات دست ساز این برند از طلا و فلزات قیمتی دیگر استفاده نمی شود این جواهرات دست ساز در کشورهای خاور میانه است . مدل هایی از جواهرات را به نمایش گذاشته ایم با ما همراه باشید .

مدل هایی از جواهرات

ریشه‌ی کلمه‌ی جواهر یا همان (Jewelry)، که از ریشه‌ی فرانسوی آن که معادل jouel است، آمده است. و اما ریشه‌ی هر دو این کلمه‌ها از واژه لاتینی به نام Jocale آمده است. شکل نوشتاری کلمه‌ی جواهر در انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی متفاوت است. این کلمه در انگلیسی آمریکایی به شکل jewelry نوشته می‌شود و در انگلیسی بریتانیایی، آفریقای جنوبی، ایرلندی، استرالیایی به شکل jewellery نوشته می‌شود. و در انگلیسی کانادایی هر دو این کلمات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل هایی از جواهراتگوشواره و انگشتر برند Aurus

در گذشته جواهر مصارف مختلفی از جمله رفع بلا و جلوگیری از آسیب شیطان داشت و این باور وجود داشته که جواهرات قدرت اثبات بی‌گناهی دارند و یا می‌توانند پیشگویی کنند. دسته‌بندی جواهرات در گذشته فقط از روی رنگشان صورت می‌گرفت، به این شکل که به تمامی جواهراتِ به رنگ قرمز نام یاقوت، به رنگ سبز نام زمرد و به رنگ آبی نام یاقوت کبود اطلاق می‌شد.استفاده از انواع جواهرات در فرهنگ‌های گوناگون با هم متفاوت بوده است به طور مثال زیورآلاتی که در مچ‌پا و یا بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر در آسیا رواج داشته است و در اروپا بیشتر از اشکال دیگر جواهرات همچون انگشتر، سنجاق، گردنبند و گوشواره استفاده می‌شده است.

مدل های زیبا و جذاب جواهراتمدل طلا و جواهر Aurus

انواع جواهرات (کاربرد ها)

در ایران باستان نیز انواع مختلفی از جواهرات در بین مردم محبوب بوده است آن هم از این جهت که همواره اقوام گوناگونی در ایران زیسته‌اند و هر کدام سنت‌ها و آداب و رسوم خاص خودشان را دارا هستند. به طور مثال جواهرات محبوب در میان ایل قشقایی و عرب‌های منطقه خوزستان همواره النگو، عنبردان، گردنبند میخک، قاب قرآن و گردنبند مهلو بوده است. استفاده از طلا و جواهر در ایران از ساکنان فلات قاره ایران آغاز شده است به شکلی که از دانه‌ها و مهره‌های رنگی برای خود زیورآلات می‌ساختند.

بهترین جواهراتمدل جواهرات شیک

اگر بخواهیم به طور دقیق بگوییم که فرق طلا و جواهر در چیست باید در به ابتدا تعریف دقیقی از طلا بپردازیم. کلمه‌ی طلا در واقع به مصنوعاتی اطلاق می‌شود که به طور کلی از طلا و آلیاژ‌های آن ساخته شده باشد و در ساخت آن از هیچ نوع سنگ قیمتی استفاده نشده باشد. اما جواهر را می‌توان همان طلایی دانست که در مراحل طراحی و همچنین ساخت آن از سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی استفاده شده باشد. در بیشتر موارد وزن سنگ‌های استفاده شده در جواهرات از وزن طلای آن بیشتر است.

جدیدترین مدل گوشوارهجواهرات برند Aurus

نقره در جواهر سازی

حال به این نکته می‌رسیم که تفاوت جواهرات اصل و اتمی در چیست. باید بگوییم که سنگی که در ساخت جواهرات استفاده می‌شود می‌تواند اتمی و یا اصل باشد، اگر ازسنگ اتمی استفاده شود آن جواهر را اتمی می‌نامند و اگر از سنگ اصل استفاده شود به آن جواهر اصل می‌گویند. از دیگر تفاوت‌هایی که می‌توان بین طلا و جواهر برشمرد تفاوت در خرید و فروش آنها است.در علم گوهرشناسی یاGemology در تعریف گوهر چیست آمده است که سنگ‌های قیمتی و نیمه‌ قیمتی را گوهر می‌نامند. و برای اینکه سنگی در این گروه قرار گیرد باید سه ویژگی داشته باشد که این ویژگی‌ها شامل ۱٫ کمیابی ۲٫ زیبایی ۳٫ مقاومت(در برابر نور و مواد شیمیایی) هستند.

 جدیدترین مدل جواهرات زنانهمدل هایی از جواهرات

اگر سنگی فقط یکی از این ویژگی‌ها را نداشته باشد جزء دسته‌ی گوهر‌ها قرار نمی‌گیرد. از انواع گوهر‌های قیمتی می‌توان به یاقوت کبود، الماس، زمرد، یاقوت قرمز اشاره کرد. و از انواع گوهر‌های نیمه قیمتی می‌توان سیترین، عقیق و  آمیتیست را نام برد. گروهی دیگر از گوهر‌های ارگانیک مثل صدف و مرجان، کهربا، مروارید نیز هستند که به دلیل ارگانیک بودن به آنها واژه‌ی سنگ نیز اطلاق می‌شود

کافه مد  – ویرگول

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس