شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مدل های کیف ترند ۲۰۲۴ در فصل بهار

اشتراک:
کیف ترند 2024 مد و لباس
سبک مدل کیف ترند 2024 که در فصل بهار مد می شوند را تماشا کنید. این مدل ها برگفته شده از مدل کیف هایی است که اخیرا برندهای معروف در جدیدترین فشن شوها رونمایی کردند.

چندی پیش در هفته مد برندهای معروف جدیدترین مدل کیف های خود را برای بهار سال پیش رو به نمایش گذاشتند. به طور کلی می توان مدل این کیف ها را در هفت گروه طبقه بندی کنیم. در زیر به صورت کلی می توانید سبک های کیف ترند ۲۰۲۴ آشنا شوید.

کیف ترند ۲۰۲۴

کیف های بزرگ و کاربردی

این مدل کیف ها سایز بزرگی دارند. ظاهرا امسال برخی از خانه های مد همچون کوچ، روبرتو کاوالی، سندی لیانگ و مکسول اصطلاح “هر چه بزرگتر بهتر” را شعار خود قرار داده و به گزارش پرشین وی به معنای واقعی کلمه تا حد امکان کیف ها را بسیار بزرگ طراحی کردند.

گرچه مطمئنا وجود کیف هایی که بتوان تمام اقلام ضروری را در آن جا داد ارزشمند است ولی با این حال شاید شانه ها چندان از این مزیت استقبال نکنند…!

سبک کیف ترند 2024کیف های بزرگ

کیف هایی که چیزی برای پنهان کردن ندارند

یکی دیگر از ترندهای کیف در بهار مدل کیف های شفاف هستند که کاملا تمام محتویات کیف برای دیگران قابل مشاهده است و گرچه از نظر امنیتی مناسب نیستند ولی با این حال یکی از داغ ترین مدل های کیف ترند ۲۰۲۴ محسوب می شود. برندهایی مثل توری برچ، پرونزا و … از جمله خانه های مد هستند که از چنین مدل هایی رونمایی کردند.

کیف های مد بهارکیف های شفاف

کیف های دسته دار که باید آنها را از بالا در دست گرفت

یکی دیگر از ترندهای کیف در بهار مدل کیف هاییست که دسته بزرگی در قسمت بالای کیف دارند و سایز آن ممکن است فوق العاده کوچک و یا جعبه ای مثل کیف سامسونت و یا حتی به شکل های مختلف دیگری باشد.

فشن بهارهکیف دسته دار

کیف هایی که مثل شلوارهای کارگو جیب های زیاد دارند

در این مدل کیف ترند ۲۰۲۴ که ظاهرشان تا حد زیادی یادآور شلوارهای کارگو است، می توانید برای هریک از اقلام کیف، فضای مشخصی را اختصاص دهید. برند لوکس فندی مدت هاست این مدل کیف ها را در کلکسیون خود دارد.

کیف های پر جیبکیف های جیب دار

کیف هایی که تم صدفی دارند

شاید اولین بار برند توری برچ این مدل کیف را معرفی کرد و به گزارش پرشین وی البته نه فقط برای کیف، بلکه برای کفش، گوشواره و یا دستبند نیز استفاده شده بود.

مدل کیف صدفیکیف با تم صدف

کیف های کلاچ یا پاسپورتی که با کف دست حمل می شوند

هر کیفی می توانید پاسپورتی باشد، بستگی به این دارد که آن را چطور در دست بگیرید.این مدل کیف ها از نظر ظاهری تنوع مختلفی دارند برای مثال ممکن است تا شدنی و یا به شکل پاکت نامه باشند. این کیف ترند ۲۰۲۴ حتی ممکن است دسته بلندی داشته و یا دسته آن بالای کیف قرار داشته باشد، ولی در هر صورت مانکن ها در فشن شوها این مدل کیف ها را با کف دست و یا در زیر بغل نگه می داشتند.

عکس های کیف ترند 2024مدل کیف پاسپورتی

کیف های شل و بدون ساختار

کیف های بزرگی که از نظر ظاهری ساختار مشخصی ندارند از ترندهاییست که قبلا وجود داشت و حالا دوباره به چرخه مد بازگشته است. این ترند تا حدی به ترند پاسپورتی نزدیک است چرا که اکثر مانکن ها، این مدل کیف ها را نیز به شکل پاسپورتی در دست و یا زیر بغل حمل می کردند.

کیف ترند 2024کیف های بدون شکل

تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

منبع: elle

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس