شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اولین تصویر از تفریح علی دایی در کنار دخترش دنیز خارج از ایران

تاریخ نشر :چهارشنبه 19 جولای 2023 اشتراک:
علی دایی تازه ترین ها از دنیای ورزش
بعد از اعلام خبر خارج شدن علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان از کشور تصویری دیدنی از وی پیشکسوت محبوب فوتبال کشورمان در کنار دخترش در حال بیلیارد بازی کردن منتشر شده است که در فضای مجازی غوغا کرده است.

گفته می شود که اسطوره فوتبال کشورمان برای مدتی از کشور خارج شده و مشخصی نیست وی در چه کشوری می باشد اما تصویری در کنار فرزندش منتشر شده است. در ادامه عکس های از علی دایی با دخترش را در پرشین وی مشاهده کنید.

علی دایی با دخترش

تصویری از پیشکسوت محبوب فوتبال کشورمان در کنار دخترش در حال بیلیارد بازی کردن منتشر شده است.

به تازگی تصویری از علی دایی اسطوره فوتبال ایران که این روزها کمتر در انظار عمومی دیده می‌شود در کنار دخترش منتشر شده است.

علی دایی به همراه دختر بزرگش در حال بیلیارد بازی کردن است. مشخص نیست این عکس در چه کشوری ثبت شده، ایران است یا آمریکا یا حتی انگلیس؟

وی یکی از چهره‌ های فراموش‌ نشدنی و به نوعی برند فوتبال ایران در خارج از کشور محسوب می‌شود. مردی که بارها به گردهمایی‌ های بزرگ و مراسم قرعه‌کشی مسابقات معتبر دعوت شده و از این بابت هم مانند دوران فوتبال خود برای ایران افتخارآفرینی کرده است.

علی دایی با دخترشتفریح علی دایی با دخترش

شهریار فوتبال ایران در خارج از کشور

دایی که طی چند ماه گذشته اتفاقات فراوانی را در زندگی خود دید، حالا برای تعطیلات و رسیدگی به امور شخصی راهی خارج از کشور شده است.

یکی از دوستان شهریار در گفت‌وگویی کوتاه سفر او را تایید کرد اما مدعی شد نمی‌ داند این مسافرت تا چه زمانی طول می‌ کشد و علی دایی طی روزهای اقامت در خارج از ایران به کدام کشورها سفر خواهد کرد. قدر مسلم این‌که با توجه به شناخت رسانه‌ ها از دایی، او برای همیشه در آن سوی آب‌ها ماندگار نخواهد شد و دیر یا زود به ایران باز می‌ گردد.

این پیشکسوت مشهور از بهار سال ۹۸ و پس از پایان همکاری با باشگاه سایپا، دیگر فعالیتی در فوتبال ایران نداشته است.

علی دایی با دخترشعکس علی دایی

علی دایی با دخترش دنیز

شهریار فوتبال کشورمان در مصاحبه‌ ای که با عادل فردوسی‌ پور در برنامه ۳۶۰ درجه داشت، گفت تنها یک بار با خانم مونا فرخ‌ آذری در سال ۱۳۸۳ ازدواج کرده است. فرزندان علی دایی نیز دو دختر به نام‌ های دنیز و نورا هستند. دنیز متولد ۸۱ و دختر دوم او نورا متولد سال ۱۳۸۸ است.

اسطوره ماندگار پرسپولیس و تیم ملی از کشور خارج شد و تصویری از وی در کنار دختر بزرگش دنیز منتشر شده است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس