چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پیام جالب اینستاگرامی آنا همسر روبرت لواندوفسکی پس از مراسم معارفه

تاریخ نشر :یکشنبه 07 آگوست 2022 اشتراک:
روبرت لواندوفسکی تازه ترین ها از دنیای ورزش
روبرت لواندوفسکی رسما به بارسلونا پیوست و مثل همیشه در مراسم معارفه اش بزرگترین حامی اش یعنی همسرش آنا و خانواده اش او را همراه کرده بودند.

مهاجم لهستانی جدید تیم فوتبال بارسلونا مراسم معارفه اش برگزار شد و خانواده اش نیز او را همراهی کرده اند. در ادامه پیام اینستاگرامی آنا همسر روبرت لواندوفسکی به وی را در پرشین وی مشاهده کنید.

آنا همسر روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی روز گذشته در نیوکمپ و در مقابل هواداران بارسلونا معارفه شد.

لواندوفسکی شماره محبوبش ۹ را به تن کرد که چند حرکت تکنیکی انجام داد و البته در مراسم معارفه اش خانواده اش هم او را همراهی کردند. همسرش آنا در پیامی اینستاگرامی به روبرت روحیه داد و از او به بهانه مراسم معارفه اش تقدیر کرد.

همسر لواندوفسکی کاراته کا، متخصص تغذیه و اینفلوئنسر است که در صفحه اینستاگرامش با ۴٫۲ میلیون دنبال کننده به مراسم معارفه روبرت واکنش نشان داد و در پیامی نوشت:” فصلی جدید. یک استقبال گرم و مملو از احساس در نیوکمپ. عشق من، تو بزرگترین انگیزه من هستی. به رویاهایت دست پیدا کن.”

آنا همسر روبرت لواندوفسکیروبرت لواندوفسکی

این دو بیش از پانزده سال است که با هم هستند و یک خانواده گرم را کنار هم تشکیل داده اند. هر دوی آنها ورزشکاران حرفه ای هستند. آنا مدالهای زیادی را در رشته کاراته کسب کرده و همچنان در بالاترین سطح آمادگی بدنی به سر می برد. آنها در سال ۲۰۰۷ با همدیگر آشنا شدند و پنج سال بعد از آن ازدواج کردند.

پیام آنا همسر روبرت لواندوفسکی

همسرش نقشی کلیدی در حمایت از روبرت در موفقیت های ورزشی وی داشته و حتی توصیه های غذایی ویژه ای را برای او داشته است. حتی خوان لاپورتا مدیر بارسلونا در مراسم معارفه لواندوفسکی گفت:” تشکر ویژه ای از خانواده روبرت لواندوفسکی و علی الخصوص همسرش دارم که همیشه از او حمایت کرده است و یکی از کلیدهای امادگی این بازیکن بوده است.”

دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بایرن مونیخ در ۳۷۵ بازی که ‌برای این تیم در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت، ۳۴۴ گل به ثمر رساند. او با باواریایی‌ها هشت بار قهرمان بوندس‌لیگا، سه بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. علاوه بر این او پنج فصل متوالی هم آقای گل بوندس‌لیگا لقب گرفت و آنا همسر روبرت لواندوفسکی در موفقیت های او نقش بسزایی داشته است.

آنا همسر روبرت لواندوفسکیروبرت لواندوفسکی و همسر و دخترانش

صحبت های ستاره جدید بارسلونا

لواندوفسکی ۳۳ ساله در مراسم معارفه‌ اش گفت: بابت بودن در اینجا افتخار می‌کنم. بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم گل‌های زیادی برای شما بزنم و به تشویق شدنم توسط شما در هر بازی امیدوارم. دیدن این همه هوادار در ورزشگاه نوکمپ شگفت‌انگیز بوده و این برای من لذت‌بخش است.

برای فصل پیش رو آماده هستم و امیدوارم با بارسلونا عناوین قهرمانی کسب کنم. ما سعی می‌کنیم با حمایت هواداران به دستاوردهای زیادی دست پیدا کنیم.

فوتبالی , تسنیم

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس