جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

واکنش جالب آنتونلا همسر لیونل مسی به شاهکار جدید او در ورزشگاه

تاریخ نشر :دوشنبه 20 فوریه 2023 اشتراک:
همسر لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
فوق‌ ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن تیمش در لیگ فرانسه به مصاف تیم لیل رفته و گلزنی زیبای این نابغه در بازی تیمش همه ورزشگاه از جمله همسرش آنتونلا را که از نزدیک شاهد هنرنمایی همسرش بود به وجد آورد.

انگار چهره جدید نابغه آرژانتینی دنیای فوتبال برایش خوش یمن بوده زیرا با گلزنی زیبای خود توانست ناجی پیروزی تیمش شود. در ادامه عکس های از انتونلا همسر لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

انتونلا همسر لیونل مسی

تیم پاری‌سن‌ژرمن دیروز در یک بازی جذاب و پرگل موفق به شکست لیل با نتیجه ۴ بر ۳ شد. پاریسی‌ها که این هفته‌ها شرایط خوبی ندارند در شرایطی موفق به کسب این برد شدند که پیروزی آن‌ها در آخرین دقیقه بازی روی ضربه ایستگاهی تماشایی لیونل مسی به ثمر رسید تا فوق‌ستاره آرژانتینی بار دیگر منجی تیمش شود.

آنتونلا هم این بازی را از نزدیک تماشا می‌ کرد و پس از به ثمر رسیدند گل چهارم توسط او به شدت خوشحال شد و واکنش جالبی نشان داد.

انتونلا همسر لیونل مسیخوشحالی انتونلا همسر لیونل مسی

سوپرمن در پاری‌ سن‌ ژرمن

در دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ ۱ فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس مقابل لیل به برتری ۴-۳ رسید.

در حالی که در دقایق ۱۱ و ۱۷ با گل‌های کیلیان امباپه و نیمار میزبان پیش افتاده بود و به نظر می‌رسید برد آسانی خواهد داشت، اما بافوده دیاکیته در دقیقه ۲۴ فاصله را کمتر کرد، سپس در دقیقه ۵۸ جاناتان دیوید گل تساوی را از روی نقطه پناتی زد و جاناتان بامبا در دقیقه ۶۹ کامبک لیل را تکمیل کرد.

اما این پایان کار نبود و کیلیان امباپه با گل دقیقه ۸۷ مانع از شکست پاریسی‌ها شد. در دقیقه ۵ ۹۰ هم ضربه ایستگاهی تماشایی لیونل مسی سکوهای پارک‌دوپرنس را منفجر کرد تا پاری‌سن‌ژرمن به لطف فوق‌ستاره آرژانتینی کامبک بزند.

انتونلا همسر لیونل مسیلیونل مسی

پاری‌سن‌ژرمن با این برد ۵۷ امتیازی شد و به صدرنشینی‌ اش ادامه داد. لیل هم با ۴۱ امتیاز تیم پنجم جدول است.

انتونلا همسر لیونل مسی در ورزشگاه

لیونل مسی درست در حساس ترین لحظه ممکن به کمک پی اس جی آمد.

گل زیبای مسی نه تنها گالتیه و هم تیمی هایش بلکه تماشاگران را هم کاملا به وجد آورد. یکی از حاضران در سکوها آنتونلا روکوتزو بود که از گل طلایی لئو حسابی ذوق کرد و تصویر خوشحالی وی نیز به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

در حقیقت پی اس جی با این پیروزی روحیه خوبی پیدا کرد. آنها هر چند که جام حذفی را از دست دادند اما در لیگ فرانسه دوازده امتیاز از مارسی (که یک بازی کمتر داشته) پیش هستند و از سویی در مقابل لیل نیز کامبک زدند و شکست سه بر دو را با پیروزی عوض کردند تا انگیزه بالایی به دست بیاورند.

خبرانلاین , خبر ورزشی , فوتبالی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس