شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ازدواج سادیو مانه ستاره سنگالی النصر با دختر ۱۸ ساله مسلمان

تاریخ نشر :چهارشنبه 10 ژانویه 2024 اشتراک:
سادیو مانه تازه ترین ها از دنیای ورزش
سادیو مانه ستاره سنگالی النصر در تعطیلات لیگ و در آستانه شروع جام ملت‌ های آفریقا در کشورش مراسم عروسی خود را برگزار کرد و بعد از سه سال با نامزد 18 ساله خود عایشه دامبا که یک دختر دانشجو است ازدواج کرده است.

ستاره تیم ملی سنگال مرایم عروسی خود با نامزد ۱۸ ساله اش را در داکار با سنت اسلامی برگزار کرد و تصاویری از مراسم وی در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه جزئیات مراسم ازدواج سادیو مانه را در پرشین وی مشاهده کنید.

ازدواج سادیو مانه

سادیو مانه با نامزد هجده ساله خود ازدواج کرد. مراسم ازدواج مانه و عایشه تامبا روز یکشنبه در داکار و با سنت اسلامی برگزار شد و داماد و عروس لباس‌ های محلی سنگالی را به تن کردند.

سادیو که ۳۱ سال سن دارد، تصمیم گرفت که با عایشه که سیزده سال از او کوچک‌ تر است، ازدواج کند. سادیو با عبارت «بانو مانه» از همسر خود یاد کرده است و از جمله «خدا را شکر» استفاده کرده است.

مانه در روزهای اخیر در مراسم افتتاح یک استادیوم در بامبالی شرکت کرده بود. سادیو به علت حضور در مراسم ازدواجش با تاخیر به اردوی تیم ملی سنگال برای جام ملت های آفریقا ملحق می شود.

آلیو سیزه سرمربی سنگال در این باره گفت: «ازدواج لحظه مهمی برای انسان‌هاست. فوتبال بخش مهمی از زندگی ماست اما خانواده نیز خیلی مهم است.»

ازدواج سادیو مانهعکس مراسم ازدواج سادیو مانه

همسر ستاره سنگالی النصر

عایشه دامبا دختری دانشجو است که در شهر کاسمانسه در نزدیکی بابالی متولد شده است. او دختر یک آرشیتکت است و زبان محلی او نیز کاملا مشابه زبان کودکی سادیو است.

او کاملا به اسلام معتقد است و به گفته خودش علاقه زیادی به خواندن قرآن دارد و در یک مدرسه خصوصی در امبائو تحصیل کرده است. مانه برای اولین بار زمانی تامبا را دید که او ۱۶ سال سن داشت و برای ازدواج با او تا زمان رسیدنش به سن قانونی منتظر ماند.

نکته قابل توجه این است که عایشه تامبا از خانواده‌ای ساده و متواضع است و جالب اینکه در شبکه‌های اجتماعی فعال نیست. علاوه‌بر این، عایشه تامبا در حال حاضر دانش‌آموز مدرسه کیپس در شهر بزرگ امباو بائوباب سنگال است.

مراسم ازدواج سادیو مانه در سنگال

جام ملت‌ های آفریقا ۲۰۲۳ از ۱۳ ژانویه تا ۱۰ فوریه ۲۰۲۴ در ساحل عاج برگزار می‌شود و سنگال که در دوره گذشته مسابقات مصر را در فینال شکست داده بود، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد این مسابقات خواهد شد.

ازدواج سادیو مانهعروسی ستاره النصر

سادیو مانه قبل از شروع اردوی سنگال مراسم با مراسم ازدواج خود با نامزدش، عایشه تامبا، هواداران فوتبال کشورش را شگفت‌ زده کرد. جشن ازدواج مانه و عایشه در شهر کور ماسار سنگال برگزار شد و عایشه لباس عروسی سفید با تور سفید به تن داشت.

ازدواج مانه در سن ۳۱ سالگی پس از بحث‌ های و شایعات مختلفی پیرامون اون انجام شد اما به نقل از یک وب‌سایت مراکشی، مانه رابطه عاشقانه دیرینه‌ ای با عایشه داشت، اما زمان ازدواج به دلایل خصوصی بین آنها به تاخیر افتاد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس