یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اولین تصویری از چهره زیبای دختر سردار آزمون ستاره ایرانی رم

تاریخ نشر :سه‌شنبه 19 دسامبر 2023 اشتراک:
سردار آزمون تازه ترین ها از دنیای ورزش
سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه رم ایتالیا با انتشار یک استوری در صحفه شخصی اش اولین تصویری از دخترش نوا که به تازگی متولد شده را منتشر کرده و با قلبی آبی نوشته پرنسس بابا و تصویر دختر وی بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

لژیونر ایرانی باشگاه رم تصویری از فرزند تازه متولد شده اش که بسیار زیبا می باشد را برای اولین بار در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه اولین تصویر زیبا از دختر سردار آزمون را در پرشین وی مشاهده کنید.

دختر سردار آزمون

حدود ۲ ماه پیش بود که سردار آزمون، ستاره ایرانی باشگاه رم ایتالیا پدر شد. نام فرزند ستاره ملی‌ پوش ایرانی نوا است و او امروز با انتشار یک استوری اولین تصویر از چهره دخترش را منتشر کرده است.

سردار در توضیح این تصویر نوشت: «پرنسس بابا».

ستاره ایرانی باشگاه رم که روزها زندگی خانوادگی آرام و به دور از حاشیه‌ ای را سپری می‌ کند  در ۱۰ مسابقه این فصل سری آ به میدان رفته و توانسته یک گل به ثمر برساند.

دختر سردار آزموندختر سردار آزمون

لژیونر ایرانی باشگاه رم ایتالیا

سردار آزمون که در دیدار هفته گذشته سری آ ایتالیا مقابل فیورنتینا به عنوان جانشین پائولو دیبالا وارد زمین شد و جای این بازیکن مصدوم را گرفت، خودش هم به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند که این آسیب دیدگی تقریبا به پایان رسیده و او امشب در فهرست دیده می‌شود.

مهاجم ایرانی آ اس رم که امیدوار بود با توجه به مصدومیت پائولو دیبالا و اخراج و محرومیت روملو لوکاکو بتواند برای نخستین بار در ترکیب جالوروسی قرار بگیرد، بخاطر آسیب دیدگی اخیرش با نظر ژوزه مورینیو دور از ترکیب دیدار امشب برابر بولونیا است و از روی نیمکت کار را آغاز می‌ کند.

دختر سردار آزمونسردار آزمون

نوا دختر سردار آزمون

مهاجم ایرانی باشگاه رم ایتالیا تصویری جدید را از فرزندش منتشر کرد. او که صاحب یک فرزند دختر شد و نامش را نوا گذاشت، اولین تصویر از فرزند خودش را منتشر کرد.

پیش از این باشگاه رم هم در توئیتی به سردار بابت پدر شدنش تبریک گفت.

گفتنی است در لیگ اروپا سه تیم از انگلیس، سه تیم از فرانسه، دو تیم از آلمان، دو تیم از ایتالیا، دو تیم از جمهوری چک، یک تیم از اسپانیا، اسکاتلند، پرتغال و جمهوری آذربایجان از مرحله گروهی صعود کرده‌ اند.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس