شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

انزو پسر زین‌ الدین زیدان به زودی پدر و اسطوره فوتبال پدربزرگ می شود

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 20 ژانویه 2022 اشتراک:
انزو پسر زین‌ الدین زیدان تازه ترین ها از دنیای ورزش
انزو پسر زین‌ الدین زیدان در تیم رودز در لیگ دسته ۲ فرانسه بازی می کند و به زودی پدر می شود.

فرزند اسطوره فوتبال فرانسه با انتشار تصویری در کنار همسرش از پدر شدن خود به زودی خبر داده است و به این ترتیب ستاره سابق رئال پدربزرگ می شود. در ادامه عکس های از انزو پسر زین‌ الدین زیدان را در پرشین وی مشاهده کنید.

انزو پسر زین‌ الدین زیدان

زین‌الدین زیدان که این روزها سرمربیگری نمی‌کند و به استراحت می‌پردازد، با خبر خوشی مواجه شده است.

اسطوره فوتبال فرانسه و رئال‌مادرید در ماه‌های اخیر تصاویر زیادی از استراحت کردن با خانواده در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و حالا خبر خوبی به او رسیده که انزو پسرش طی ماه‌های آینده صاحب فرزند خواهد شد. به این ترتیب زیزو هم به زودی پدربزرگ می‌شود.

انزو در حال حاضر در تیم رودز در لیگ دسته ۲ فرانسه بازی می‌کند. او و همسرش  از تابستان ۲۰۱۸ با هم آشنا شده‌اند و حالا قرار است که صاحب اولین فرزند خود شوند. آن‌ ها فعلاً در این باره چیزی اعلام نکرده‌ اند اما شواهد موجود در شبکه‌ های اجتماعی نشان می‌ دهد که زیدان به زودی پدربزرگ می‌ شود.

انزو پسر زین‌ الدین زیدانانزو پسر زین‌ الدین زیدان و همسرش

فرزند اسطوره فوتبال فرانسه

انزو زیدان، پسر ۲۵ساله زین الدین زیدان که بزرگترین پسر او است به زودی به تیم مراکشی وداد کازابلانکا که یکی از تیم‌های قدیمی و پرافتخار آفریقا است خواهد پیوست. این خبر را روبرتو کارلوس مدیر برنامه‌های انزو با رسانه ها در میان گذاشت.

 

انزو زیدان بازی در تیم‌های یوونتوس، لیسئو فرانسز و سن خوزه را تجربه کرده و سپس در سال ۲۰۰۴ به تیم جوانان رئال مادرید پیوست و به مدت ۱۰ سال عضو آکادمی رئال مادرید بود. انزو سپس بازی در تیم‌های بی و سی رئال مادرید را تجربه کرد و در سال ۲۰۱۶ در یک دیدار جام حذفی پیراهن تیم اول رئال را به تن کرد.

انزو پسر زین‌ الدین زیدانخانواده زیدان

انزو پسر زین‌ الدین زیدان در مراکش

انزو اما مدتی بعد رئال را ترک کرده و به آلاوس پیوست هر چند به ندرت برای این تیم بازی کرد. او برای اینکه بیشتر بازی کند به سوئیس رفته و به لوزان پیوست. انزو در تابستان ۲۰۱۹ به تیم پرتغالی آوس پیوست اما در ماه ژانویه به اسپانیا برگشت و بازیکن آلمیرا شد. او حالا قصد دارد فوتبالش را در اروپا و در تیم بزرگ و تاریخی وداد کازابلانکا دنبال کند.

 

روبرتو کارلوس که ایجنت انزو است در یک ویدیو که در توییتر خود منتشر کرد گفت: ” امیدوارم انزو زیدان که بازیکن خیلی خوبی است به زودی با وداد که یک باشگاه بزرگ شهر کازابلانکا است به توافق برسد و قرارداد امضا کند”.

وداد یکی از پرافتخارترین باشگاه های تاریخ آفریقا است که تا کنون ۲۰ بار قهرمان مراکش بوده و دو بار هم فاتح لیگ قهرمانان آفریقا بوده است.

 

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس