یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اضافه‌ وزن باورنکردنی نیمار برزیلی / این تصویر فتوشاپ نیست!

تاریخ نشر :دوشنبه 29 ژانویه 2024 اشتراک:
نیمار تازه ترین ها از دنیای ورزش
به تازگی تصاویری از نیمار برزیلی و اضافه وزن بیش از اندازه وی منتشر شده که شایعه چاقی وی را مطرح کرده اند اما عکس‌ هایی با زاویه جدید از نیمار ستاره الهلال شایعات مبنی بر چاق شدن بیش از اندازه این ستاره را رد کرده اند.

ستاره برزیلی الهلال عربستان برای درمان آسیب دیدگی اش در برزیل حضور دارد و به تازگی او برای جشن تولد روماریو شکار عکاسان شده و همه از چاقی او صحبت می کنند. در ادامه تصویری از اضافه وزن نیمار برزیلی را در پرشین وی مشاهده کنید.

اضافه وزن نیمار برزیلی

نیمار، فوق‌ستار رزیلی که این روزها درگیر درمان آسیب‌دیدگی ‌اش از ناحیه رباط صلیبی است، اخیرا در جشن تولد روماریو حضور یافته است.

تصاویر منتشر شده از نیمار در این مراسم شوک بزرگی به همه وارد کرده و اضافه‌وزن زیاد او واکنش‌ های زیادی را به دنبال داشته است. البته بعضی کاربران هم معتقد بودند زاویه عکس‌ ها مناسب نیست و لباس گشادی که نیمار پوشیده هم باعث شده او چاق به نظر برسد.

او پس از حضور در الهلال به‌ شدت مصدوم شد و فعلا نمی‌ تواند به میادین برگردد. شرایط فعلی او نشان می‌ دهد برای بازگشت به فرم ایده‌ آل کار بسیار سختی در پیش دارد.

اضافه وزن نیمار برزیلیاضافه وزن نیمار برزیلی

وضعیت ستاره برزیلی و الهلال

ستاره تیم ملی برزیل، در ۱۸ اکتبر گذشته در دیدار تیم ملی کشورش مقابل اروگوئه از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپ دچار پارگی شد و پس از آن توسط رودریگو لازمار، پزشک تیم ملی برزیل، در بیمارستان مایتر دی برزیل تحت عمل جراحی قرار گرفت.

یک مقام رسمی الهلال در اظهاراتی اختصاصی به روزنامه الریاضیه عربستان گفت: زمان بازگشت نیمار به ریاض برای تکمیل برنامه درمانی خود هنوز مشخص نشده است و تا این لحظه زمان رسمی برای آن وجود ندارد.

همین منبع افزود: کادر پزشکی باشگاه به سرپرستی خیمنز، پزشک اسپانیایی تیم، پیگیر آخرین تحولات و گزارش‌ های مربوط به توانبخشی نیمار پس از عمل رباط صلیبی هستند، به ویژه که او وارد مرحله دوم توانبخشی شده است.

لازم به ذکر است که الهلال تابستان گذشته به مدت ۳ فصل و تا سال ۲۰۲۶ با نیمار قرارداد امضا کرد.

شایعه اضافه وزن نیمار برزیلی

امروز عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از نیمار منتشر شد که نشان میداد این ستاره به طوری غیرعادی دچار اضافه وزن شده است. او در ابتدای فصل جاری دچار آسیب جدی از ناحیه رباط صلیبی و لیگامنت شد و ۱۰ ماه به خاطر آن از میادین دور خواهد بود.

اضافه وزن نیمار برزیلیعکس جنجالی نیمار از زاویه ای دیگر

مصدومیتی که باعث شد شایعات فسخ قرارداد او با الهلال، به درخواست باشگاه عربی، به گوش برسد که البته رد شد، اما این باشگاه در شایطی نامطمئن با این ستاره قرار گرفته و اصرار دارد که روند بهبودی او با سرعتی بیشتر انجام شود.

عکس‌های منتشر شده از او تحت عنوان چاقی به دلیل نداشتن تمرینات همیشگی توجیه شدند و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی فوق ستاره برزیلی را به خاطر آن به شدت مسخره کردند و دوران او را در فوتبال حرفه‌ ای تمام‌شده دانستند. چیزی که چند ساعت بعد مشخص شد که صحت نداشته است.

عکسی از زاویه رو به رو با همان پوشش از نیمار منتشر شد که نشان میداد ظاهر این ستاره تفاوتی با چند ماه گذشته و زمان قبل از مصدومیتش ندارد و به دلیل پوشیدن لباس گشاد و از زاویه خاص با دوربین عکس‌ های قبلی منتشر شده از او به اشتباه تصور چاق شدنش را در ذهن هواداران فوتبال ایجاد کرده است.

خبر انلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس