جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دعوای جرارد پیکه با شکیرا و ستاره بارسلونا و ستاره موسیقی در دادگاه

تاریخ نشر :دوشنبه 04 جولای 2022 اشتراک:
جرارد پیکه با شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود که درگیری و دعوای بین جرارد پیکه با شکیرا به خاطر حضانت دو فرزند آن ها به دادگاه کشیده شده و هر کدام خواهان سرپرستی این دو هستند.

ستاره بارسلونا و خواننده مشهور قصد ندارند از خواسته خود کوتاه بیایند و  هرد دو دوست دارند پسرانشان ساشا و میلان با آن ها زندگی کنند. در ادامه ماجرای دعوای جرارد پیکه با شکیرا را در پرشین وی مشاهده کنید.

جرارد پیکه با شکیرا

جرارد پیکه و شکیرا به تازگی به رابطه ۱۲ ساله خود پایان دادند. ممکن است تصور شود که این زوج به دلیل اینکه با هم ازدواج نکرده بودند، جدایی نسبتا آسانی داشتند اما در واقعیت اینطور نیست.

رابطه آنها مدتها بود که به سمت جدایی کشیده می‌شد، اما تا اوایل ژوئن این موضوع رسمی نشد. در کنار سایر موضوعات، مهم‌ترین مسئله‌ای که بین این دو به وجود آمده وضعیت دو فرزندشان، ساشا و میلان، است. پیکه خواهان حضانت قانونی بچه‌ها است و در این رابطه اولین قدم را هم برداشته است.

شکیرا اما قصد دارد بچه‌ها را با خود به میامی ببرد، زیرا در بارسلونا دوستان زیادی ندارد و نمی‌خواهد آنجا بماند. والدین و دو برادرش هم در میامی هستند و ترجیح شکیرا رفتن به آمریکا است.

اما پیکه می‌ خواهد بچه‌ ها در کاتالونیا، جایی که از بدو تولد در آن زندگی‌ کرده‌اند، بمانند. اختلاف بین این دو بالا گرفته و هر دو نفر هم وکیل‌های مشهوری استخدام کرده‌اند تا ببینند که بالاخره کدام‌یک در این نبرد پیروز می‌شوند؛ نبردی که اصلاً خوشایند نخواهد بود.

جرارد پیکه با شکیراجرارد پیکه با شکیرا

درگیری ستاره بارسا و یک خبرنگار

جرارد پیکه که مدتی است به خاطر جدایی پرسروصدایش از همسر خود شکیرا مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته به خاطر درگیری‌اش با یک خبرنگار جنجالی جدید به پا کرد.

طبق ادعای این سایت پیکه بعد از رویارویی با جوردی مارتین خبرنگار معروف اسپانیا که سعی داشت از بازیکن بارسلونا عکس بگیرد، گوشی تلفن همراه او را از دستش گرفته و به آن خسارت زده است.

جوردی مارتین درباره این حادثه گفت: پیکه گوشی مرا از دستم گرفت و به زمین کوبید و بعد از آن با خودرویش فرار کرد و چند تا چراغ قرمز را هم رد کرد.

جرارد پیکه با شکیراشکیرا و پدر و مادرش با پیکه

در همین حال شبکه تله‌سینکوی اسپانیا هم مدعی شده است که جوردی یک بار دیگر در فرودگاه بارسلونا با پیکه روبرو شده و تلاشش برای صحبت با بازیکن کاتالان خشم او را برانگیخته است.

جرارد پیکه با شکیرا  در دادگاه

از زمانی که اخبار جدایی جرارد پیکه و شکیرا منتشر شد، تشخیص واقعیت از شایعه سخت بود، زیرا رسانه‌های مختلف به ویژه نشریات اسپانیایی و کلمبیایی شایعات مختلفی را در مورد این زوج منتشر و فضا را ابهام‌آلود کردند.

در بسیاری از داستان‌هایی که البته صحت و سقم آن مشخص نیست، جرارد پیکه مقصر شناخته شد و این مدافع اسپانیایی به خیانت و پنهان‌کار متهم شد.

پیکه اما اصلاً از این موضوع راضی نیست و می‌خواهد برای تشخیص حقیقت این موضوع را به دادگاه بکشاند و مقصر اصلی را معرفی کند. به گفته منابع نزدیک به مدافع بارسلونا، پیکه از انتشار این نوع اخبار و لکه دار شدن تصویرش در انظار عمومی بسیار عصبانی است و می‌خواهد از اعتبار خود دفاع کند.

خبرورزشی , تسنیم

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس