شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جانلوئیجی بوفون و نامزدش از نحوه آشنایی تا برنامه عروسی

تاریخ نشر :یکشنبه 01 اکتبر 2023 اشتراک:
جانلوئیجی بوفون تازه ترین ها از دنیای ورزش
جانلوئیجی بوفون و نامزدش ایلاریا دامیکو که قبلا مجری مشهوری در یکی از شبکه های تلویزیونی ایتالیا بوده اعلام کرده بودند که بعد از خداحافظی رسمی این دروازه بان افسانه ای با هم ازدواج می کنند و به تازگی تاریخ عروسی خود را اعلام کرده اند.

اسطوره ایتالیایی گفته می شود در تابستان آینده برنامه عروسی خود را با چهره مشهور تلویزیونی برگزار خواهد کرد و این دو بعد از سال ها ازدواج خود را رسمی خواهند کرد. در ادامه جانلوئیجی بوفون و نامزدش را در پرشین وی مشاهده کنید.

جانلوئیجی بوفون و نامزدش

ایلاریا دامیکو، نامزد جانلوئیجی بوفون، قبلا مجری اسکای اسپورت ایتالیا بود و شش سال است که با اسطوره ایتالیایی زندگی می‌کند. این زوج در تابستان آینده با هم ازدواج خواهند کرد.

جانلوییجی بوفون با ایلاریا دامیکو مجری سابق اسکای‌اسپورت نامزد کرده است. این مجری تلویزیونی از سال ۲۰۱۴ با برنده جام‌جهانی در رابطه بوده است.

بوفون در سال ۲۰۱۷ از او خواستگاری کرد و این زوج ازدواج خود را تا زمان بازنشستگی او به تعویق انداختند. بوفون در ۴۵ سالگی در ماه آگوست کفش‌های خود را آویخت و آن‌ها قرار است تابستان آینده ازدواج کنند.

ایلاریا در ابتدا در رشته وکالت شروع به تحصیل کرد و بعد کار رسانه را به صورت حرفه‌ای در پیش گرفت. او به عنوان مجری و مفسر برای اسکای اسپورت ایتالیا کار می‌کرد و در سال ۲۰۱۸ این مجموعه را ترک گفت.

جانلوئیجی بوفون و نامزدشجانلوئیجی بوفون و نامزدش

زندگی شخصی اسطوره ایتالیایی

در سال‌های پس از آن، ایلاریا به کار در این صنعت ادامه داد و حتی برنامه گفت‌وگوی خود به نام What’s New را اجرا می‌کرد. این زن ۵۰ ساله به عنوان بازیگر نیز کار کرده و در سال ۲۰۰۸ در یک فیلم کمدی ایتالیایی بازی کرد. ایلاریا حتی در مستند «همه یا هیچ؛ یوونتوس» در آمازون پرایم نیز ظاهر شد.

ایلاریا بیش از ۵۵٬۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و لحظاتی از تمام جنبه‌های زندگی خود را به اشتراک می‌گذارد. رابطه او و بوفون تقریبا به یک دهه قبل برمی‌گردد و آن‌ها پس از جدایی جی‌جی از همسر سابقش با هم آشنا شدند.

بوفون با همسرش آلنا سردووا، مدل اهل چک به مدت سه سال زندگی کرده بود تا این‌که در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند. او و ایلاریا صاحب یک پسر شدند و اینستاگرام ایلاریا پر از عکس‌های خانوادگی است. با این حال ایلاریا در اوایل سال جاری اعتراف کرد که فکر می‌کرد هرگز نمی‌تواند عاشق بوفون باشد.

نحوه آشنایی جانلوئیجی بوفون و نامزدش

او در پاسخ به این سوال که آیا در اولین ملاقات با بوفون فکر می‌کرد که با او به زیر یک سقف برود یا خیر، گفت: نه، چون هرگز تصور نمی‌کردم که بتوانم عاشق او شوم… من کمی تعصب داشتم، به طرز احمقانه‌ای در مورد شغلمان فکر می‌کردم: فوتبالیست و روزنامه‌نگاری که خبرهای مربوط به ورزش را پوشش می‌دهد.

جانلوئیجی بوفون و نامزدشجانلوئیجی بوفون و ایلاریا دامیکو

سپس در یک مراسم خیریه شروع به صحبت با او کردم و همه‌چیز خیلی سریع پیش رفت و به طور طبیعی اتفاق افتاد، ما احساسات مشترک داشتیم، با نیاز شدید به گوش دادن به هم در مورد بحران‌هایی که تجربه کرده بودیم و تنهایی‌هایی که گذرانده بودیم. یک ماه که گذشت انگار سال‌ها بود که همدیگر را می‌شناختیم و بقیه چیزها به طور طبیعی پیش می‌رفتند.

اکنون ۶ سال از نامزدی آن‌ها می‌گذرد و در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای ازدواج در تابستان آینده هستند. برنامه‌های عروسی آن‌ها ممکن است تحت تأثیر یورو قرار گیرد، چرا که بوفون بخشی از کادر مربیگری ایتالیا است. مدافع عنوان قهرمانی اروپا در حال حاضر در مسیر راهیابی به مسابقات آلمان است که قرار است از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای برگزار شود.

روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس