شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جنجال تازه کریم بنزما که با همسر سابقش به تعطیلات رفت!

تاریخ نشر :شنبه 13 ژانویه 2024 اشتراک:
کریم بنزما تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود که کریم بنزما ستاره فرانسوی التحاد عربستان برای سپری کردن تعطیلات به جزیره موریس رفته و در آنجا با همسر سابقش کلوئی دی‌ لونای دیده شده و این در حالی است که او به تازگی با یک مدل اهل هاوائی ازدواج کرده است.

ستاره فرانسوی الاتحاد عربستان به تازگی به جزیره موریس سفر کرده و گفته می شود او با نامزد سابقش کلوئی که از او دو فرزند دارد به ان جا رفته است. در ادامه جنجال سفر همسر سابق کریم بنزما با وی را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر سابق کریم بنزما

کریم بنزما ۳۶ ساله به همراه مادر دو فرزندش کلوئی دی‌لونا ۳۴ ساله به جزیره موریس سفر کرده و با هم در حال استراحت و حتی سلفی گرفتن در ساحل دیده شدند. این زوج از هم جدا شده بودند و کریم با نامزد جدیدش جردن اوزونا زندگی می‌کرد.

تصاویر پخش شده از بنزما و همسر سابقش سوالات زیادی به وجود آورده و این در حالی‌ست که کریم چند روز پیش حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کرد.

بنزما و کلویی دو فرزند دارند؛ ملیا ۹ ساله و نوری ۴ ساله. ستاره سابق رئال‌ مادرید همچنین دارای فرزندی به نام ابراهیم ۵ ساله از نامزد سابقش کورا گوتیه است.

او سال گذشته برای چهارمین بار پدر شد و جردن اوزونا در آوریل گذشته فرزندشان را به دنیا آورد. جردن ۳۴ ساله یک مدل بسیار موفق است و با بسیاری از برندهای برتر قرارداد دارد.

او و بنزما در سال ۲۰۲۲ با هم آشنا شدند و اولین بار زمانی که بنزما توپ طلا را برنده شد، با هم دیده شدند. جردن که پس از پیوستن کریم به الاتحاد به اسلام روی آورد و مسلمان شد، در گفتگو با یو دونا اعتراف کرد که در ابتدا نمی‌دانست بنزما کیست و گفت: «وقتی کریم را دیدم واقعاً نمی‌دانستم او کیست.

همسر سابق کریم بنزماکریم بنزما

من آمریکایی هستم و چیز زیادی در مورد فوتبال نمی‌دانم! از همان ابتدا حس می‌کردم او متفاوت است. کریم مرد شگفت‌انگیزی است. ما خیلی با هم می‌خندیدیم و او واقعا بهترین دوست من است.»

گزینه غیرمنتظره پی‌ اس‌ جی

بنزما در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت فوتبال اروپا را ترک کند و راهی باشگاه الاتحاد عربستان شد.

پیشنهاد هنگفت ارائه شده به او باعث شد که این ستاره فرانسوی قید ادامه حضور در رئال را بزند و پیشنهاد تمدید قرارداد آنها را رد کند اما شرایط در عربستان مطابق انتظارش پیش نرفت و او نتوانست درخشش سابق را در این تیم تکرار کند.

هواداران الاتحاد به هیچ وجه از این بازیکن و عملکردش در زمین راضی نیستند و بارها این انتقاد را به صورت علنی نشان دادند و حتی گفته شد که او از حضور در عربستان پشیمان است و قصد بازگشت به اروپا را دارد.

همسر سابق کریم بنزماعکس های کریم بنزما

حالا اسپورت زون خبر داده که الخلیفی در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد انتقال قرضی و شش ماهه بنزما به پارک دو پرنس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای نیم فصل دوم است.

فرزندان همسر سابق کریم بنزما

کریم از رابطه با کلوئی دولاونای دارای دو دختر، ملیا ۸ ساله و نوری ۳ ساله، شد و یک پسر از کورا گوتیه، ابراهیم ۵ ساله، دارد. بنابراین جردن اوزونا سومین زنی است که بنزما از او بچه دارد.

گفتنی است کریم بنزما پس از اینکه رئال مادرید را در فصل گذشته به شکوه لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا رساند، توپ طلای ۲۰۲۲ را به‌ دست آورد. این مرد فرانسوی اعتراف کرد که برنده شدن این جایزه رویای کودکی‌ اش بوده، و از همان زمان دلش می‌ خواست پا جای پای اسطوره‌ هایش زین‌الدین زیدان و رونالدو نازاریو بگذارد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس