یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

هشتمین توپ طلای لیونل مسی اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال

تاریخ نشر :سه‌شنبه 31 اکتبر 2023 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در مراسم توپ طلای ۲۰۲۳ در پاریس موفق شد هشتمین توپ طلای خود را به دست آورد و تاریخ ساز شود و در این مراسم همسرش آنتوئلا و فرزندانش حضور داشتند.

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه اینتر میامی تاریخ ساز شد و در مراسم توپ طلای ۲۰۲۳ بار دیگر افتخار آفرینی کرده است. در ادامه عکس های از هشتمین توپ طلای لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

هشتمین توپ طلای لیونل مسی

فوق‌ستاره آرژانتینی پیشین بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن و فعلی اینترمیامی، پس از کسب هشتمین توپ‌طلا دقایقی صحبت کرد.

لیونل مسی پس از دریافت این جایزه ارزشمند گفت: «از همه تشکر می‌کنم خصوصاً هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی آرژانتین. از همه آنهایی که به من برای بردن این جایزه رأی دادند، قدردانی می‌کنم. این توپ طلا یک جایزه بزرگ برای تمام آرژانتینی‌هاست.

نمی‌خواهم فراموش کنم که هالند و امباپه هم چه سال فوق‌ العاده‌ای را پشت سر گذاشتند و من اطمینان دارم که آنها در سال‌های آینده این جایزه را خواهند برد.

من میان این دو نفر یک رقابت زیبا می‌بینم. به نظرم هر دوی آنها هم امسال شایسته کسب این جایزه بودند. ارلینگ، این جایزه می‌توانست مال تو باشد و شک ندارم که کاملاً هم استحقاقش را داشتی.

مسی در ادامه صحبت‌هایش ضمن تشکر از خانواده‌اش، تولد دیگو آرماندو مارادونای اسطوره‌ای را تبریک گفت که همین شب سی‌ام اکتبر بود. او در این باره اظهار داشت: «سطح رقابت برای بردن این جایزه هرگز اُفت نکرده است و من این شانس را داشته‌ام که چندین سال اینجا حضور پیدا کنم و توپ طلا را ببرم.

هشتمین توپ طلای لیونل مسیهشتمین توپ طلای لیونل مسی

صحبت های فوق‌ ستاره آرژانتینی

می‌خواهم از تمام آنهایی که برای قهرمانی آرژانتین در جام جهانی جشن گرفتند، تشکر کنم. از خانواده‌ام، از همسرم و فرزندانم که حتی در بدترین شرایط همیشه در کنارم بوده‌اند و به من برای رسیدن به رؤیاهای فوتبالی‌ام کمک کردند تشکر کنم، چرا که بدون آنها این افتخارات ممکن نبود. در پایان می‌خواهم یادی هم از مارادونا بکنم که امروز سالروز تولدش بود. تولدت مبارک.

فکر می‌کنم بهتر از اینجا که پر از بازیکنان و چهره‌های فوتبالی است، جایی برای تبریک گفتن به تو وجود نداشته باشد. این توپ طلا برای تو و تمام آرژانتین هم هست.»

مسی در ادامه گفت: «تمام جوایزی که من برده‌ام خاص بوده‌اند، اما همیشه برای من موفقیت‌های تیمی مهمتر بوده‌اند و افتخارات فردی در درجه دوم اهمیت قرار دارند. به من‌سیتی نگاه کنید. آنها فصل گذشته بهترین تیم بودند و در تمام طول فصل ثبات داشتند.»

هشتمین توپ طلای لیونل مسیلیونل مسی و بادیگاردش

جدایی از بارسلونا باعث نشد مسی از این باشگاه هم تمجید نکند و بیان کرد: «من بسیار خوش‌شانس بودم که در بهترین تیم دنیا و در بهترین تیم تاریخ بازی کردم و به لطف آن هم توانستم کلی جوایز انفرادی کسب کنم. هرگز فکر نمی‌کردم که چنین دوران بازیگری داشته باشم.

هشتمین توپ طلای لیونل مسی

با آرژانتین روزهای تلخی را سپری کردم، اما هرگز از قهرمانی در کوپا آمریکا و جام جهانی مأیوس نشدم و الان هم بابت تسلیم نشدنم احساس غرور می‌کنم. اینتر میامی؟ از تصمیمم برای انتخاب این تیم راضی‌ام. حالا زمان بیشتری برای سپری کردن با خانواده‌ام دارم.از دیوید بکام هم بابت حمایت‌هایش تشکر می‌کنم.»

لئو درباره مدت زمانی که به بازی ادامه خواهد داد هم گفت: «نمی دانم، امیدوارم که بتوانم بیشتر از آن لذت ببرم. واقعاً نمی‌دانم، اخیراً زیاد صحبت می‌کنم، اما می‌خواهم ادامه دهم و در فوتبال خوشگذرانی کنم. نمی‌توانم تاریخ خاصی را تعیین کنم و فوتبال هر روز تغییر می‌کند. همانطور که گفتم من عاشق فوتبال هستم و می‌خواهم ادامه دهم.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس