یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

هدیه جالب لیونل مسی به کیم کارداشیان در ورزشگاه

تاریخ نشر :یکشنبه 23 جولای 2023 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان اولین بازی خود را برای اینتر میامی به درخشش هر چه بیشتر به اتمام رساند و در این بازی موفق به گلزنی شد و اما چهره های زیادی برای دیدن وی به ورزشگاه آمده بودند و کیم کارداشیان یکی از آن ها بود.

فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی در اولین بازی خود حسابی غافلگیر شد و ستارگانی از دنیای مد و فشن و ورزش های مختلف برای دیدن او به ورزشگاه رفته بودند. در ادامه ماجرای هدیه جالب لیونل مسی به کیم کارداشیان را در پرشین وی مشاهده کنید.

هدیه جالب لیونل مسی

لیونل مسی بامداد شنبه اولین بازی رسمی خود را برای تیم جدیدش اینتر میامی انجام داد. این بازی که با نتیجه ۲-۱ به نفع صورتی پوشان میامی همراه بود با حضور افراد سرشناس زیادی برگزار شد.

ستارگان دنیای بسکتبال، تنیس و مد و فشن در روی سکوهای ورزشگاه برای دیدن مسی از نزدیک حضور داشتند. در پایان بازی لیونل مسی پیراهن امضا شده‌ی خود را به کیم کارداشیان چهره سرشناس دنیای مد اهدا کرد.

هدیه جالب لیونل مسیهدیه جالب لیونل مسی

گل های زیبای ستاره آرژانتینی

لیونل مسی شروعی به یاد ماندنی در اینتر میامی داشت و توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را در واپسین ثانیه‌های بازی به ثمر برساند.
لیونل مسی برای اولین بار پیراهن صورتی رنگ اینتر میامی را مقابل کروز آزول بر تن کرد و بهترین خاطره ممکن را برای هواداران رقم زد: گل پیروزی بخش با ضربه آزاد در دقیقه ۴ ۹۰٫

اما این گل اسطورۀ آرژانتینی که به زیبایی هر چه تمام‌تر از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید، هفتصدمین گل لیونل مسی است که بدون احتساب ضربات پنالتی به ثمر رسیده است. او اولین و تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که توانسته به این رکورد خارق‌العاده دست یابد.

به بهانه گلزنی لیونل مسی در اولین بازی‌اش در لیگ MLS مقایسه‌ای بین او و کریستیانو رونالدو در تعداد گل‌هایی که آنها بدون ضربات پنالتی به ثمر رسانده‌اند داشته‌ایم.

هدیه جالب لیونل مسیچهره های مشهور در اینترمیامی

هدیه جالب لیونل مسی به کیم کارداشیان

اولین بازی مسی در اینترمیامی سلبریتی‌های زیادی را گرد هم آورد. اسطوره بسکتبال لبرون جیمز، فوق‌ستاره تیم لس‌آنجلس لیکرز، برای تماشای مسی در ورزشگاه حاضر بود و قبل از بازی مسی را در آغوش فشرد.

سرنا ویلیامز، قهرمان ۲۳ گرنداسلم انفرادی که از بهترین تنیسورهای جهان بوده است هم در میان جمعیت دیده شد. حتی شادی ویلیامز به خاطر گل مسی هم وایرال شد. کیم کارداشیان دو پسرش را که پیراهن اینترمیامی مسی را بر تن داشتند برای تماشای اسطوره آرژانتینی به ورزشگاه آورده بود. آنها با دیوید و ویکتوریا بکام هم عکس گرفتند.

توآ تاگووایلوآ، مهاجم تیم فوتبال آمریکایی «میامی دلفینز»، در حالی که به همراه همسرش آنا در ورزشگاه حضور داشت، از ستاره ورزشی جدید میامی حمایت کرد. خواننده مشهور مارک آنتونی هم در استادیوم حضور یافت. و یک خواننده مشهور دیگر «بکی جی» سرود ملی قبل از بازی را اجرا کرد.

خبر انلاین , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس