سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اتفاق جالب پس از جدایی شکیرا و جرارد پیکه ستاره بارسلونا

تاریخ نشر :دوشنبه 11 جولای 2022 اشتراک:
شکیرا و جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
جدایی شکیرا و جرارد پیکه به خاطر رابطه آقای فوتبالیست با یک پیشخدمت بوده است و ظاهرا این زوج مشهور با هم صلح کرده اند.

خواننده مشهور و مدافع بارسلونا که به آخر خط زندگی خود رسیده بودند زمزمه های از بازگشت دوباره این دو به یکدیگر شنیده می شود. در ادامه ماجرای جدایی شکیرا و جرارد پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی شکیرا و جرارد پیکه

زندگی جرارد پیکه به دلیل خیانت به ستاره کلمبیایی پاپ از هم پاشید و این زوج مدتهاست که درگیر کارهای جدایی و جدال بر سر حضانت فرزندان هستند. این بار اما خبرها حاکی از آن است که ظاهراً مدافع بارسلونا می‌خواهد با شکیرا صلح کند.

یک خبرنگار به نام جوردی مارتین به تلویزیون اسپانیا گفت: «پیکه مجرد است و دوستان زیادی دارد، او با کسی در رابطه نیست.» و همچنین اظهار داشت که این زوج در حال آشتی با یکدیگر هستند؛ هرچند از طریق وکلای خود. آنها می‌خواهند به خاطر آینده خود و فرزندانشان به یک تصمیم مشترک خوب برسند و از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند.

اختلاف بین این دو در محل زندگی‌ شان است. پیکه مشتاق ماندن شکیرا و فرزندانش در بارسلونا است، در حالی که ستاره پاپ می‌ خواهد به میامی برود و بچه‌ها را با خود ببرد. شاید جدایی شکیرا و جرارد پیکه به آشتی ختم شود.

جدایی شکیرا و جرارد پیکهجرارد پیکه و شکیرا

صحبت های خواهر خواننده مشهور

طبق آخرین اخبار وقتی خبرنگاران به خانه شکیرا رفتند، فقط خواهرش در خانه بود و درباره علت جدایی آن دو گفت: «جدایی شکیرا و جرارد چیزی بود که از قبل انتظارش را داشتیم». او گفت که در حال حاضر خواهرش در خارج از اسپانیا است، اما به زودی به آنها می پیوندد. همچنین، خواهر شکیرا اذعان کرد که جرارد پیکه دیگر در خانه ای زندگی نمی کند که سال ها نقش شریک زندگی و پدر خانواده را بازی می کرد.

دلیل واقعی جدایی شکیرا و جرارد پیکه

این زوج هفته ها پیش جدایی خود را اعلام کردند، اما هیچ گاه دلیل واقعی جدایی خود را نگفتند. آنها به خاطر صلاحدید خانواده خود نخواستند علت واقعی جدایی را اعلام کنند. همین امر شایعات بسیاری را به وجود آورد که ماجرای خیانت جرارد پیکه به شکیرا و فهمیدن او از طریق استخدام گروه کارگاهان خصوصی سردمدار تمام شایعه ها بود.

جدایی شکیرا و جرارد پیکهشکیرا و جرارد پیکه

به تازگی شریک زندگی سابق یکی از خواهران شکیرا دلیل واقعی جدایی آنها را فاش کرد. روبرتو گارسیا، در مصاحبه ای اطمینان داد که خواهر زن سابقش و این بازیکن فوتبال به نظر رابطه ای عالی داشتند، اما در واقعیت مشکلاتی بین آنها وجود داشت. دلیل اصلی این مشکلات، ماه ها پیش آغاز شد و دلایل آن صرفا اقتصادی بود.

خبر ورزشی , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس