شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پایان جنجال ها با آشتی کاظمیان و یزدانی با وساطت یک شخص خاص

تاریخ نشر :چهارشنبه 25 اکتبر 2023 اشتراک:
کاظمیان و یزدانی تازه ترین ها از دنیای ورزش
بالاخره پایان جنجال و حواشی بین فوتبالیست مشهور و کشتی‌ گیر جوان با وساطت پژمان درستکار روی داد و این دو بعد از استوری های جنجالی که بین یکدیگر رد و بدل کرده بودند رسما با هم آشتی کردند و این حواشی به پایان رسید.

در طی چند روز گذشته حسین کنعانی زادگان با صحبت های خود در یک برنماه ورزشی حسابی جنجال به پا کرد و باعث جنجال بین کشتی گیران و فوتبالیست ها شده اند. در ادامه جزئیات و حواشی کاظمیان و یزدانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

حواشی کاظمیان و یزدانی

حرف‌های حسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم‌ملی ایران در تلویزیون جنجال زیادی را به پا کرد، جایی که او گفته بود پاداش صعود از تیم ملی را صرف واردات یک خودروی ۱۰۰ میلیاردی رنجروور کرده است. این موضوع بازتاب بسیار زیادی را در فضای رسانه برعهده داشت اما کسی فکرش را نمی‌کرد که با واکنش سایر ورزشکاران همراه شود.

اولین نفر امیرمحمد یزدانی بود که وارد گود شد. کشتی‌گیر ۲۳ ساله جویباری که با دو مدال نقره قهرمانی جهان توانسته نام خود را مطرح کند، اما این بار با ورود به یک ماجرای فوتبالی اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت. جایی که نوشت: «خوبه‌ها، ببازی و جایزه بگیری! در جایی از کره خاکی هستیم که عدالت فقط یک واژه‌ست.»

در حالی که این استوری به شدت مورد حمایت گروهی از هواداران ورزش قرار گرفته بود و البته نقد گروهی دیگر را نیز به همراه داشت، جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس و تیم‌ملی، بدون حمایت از حسین کنعانی، یک استوری تند علیه امیرمحمد یزدانی منتشر کرد.

کاظمیان این استوری را با اشاره و کنایه به افراد متفاوتی منتشر کرده اما در ابتدا خطاب به یزدانی نوشته: «کشتی‌گیر جوان حرف‌هایی که زدی تقریبا درسته ولی واسه تو زوده. یه چند تا تورنمنت برو، مدال بگیر، بعدا حرف بزن! این حرف‌ها را حسن یزدانی و کامران قاسمپور باید بزنن.»

او سپس زبان تند کنایه‌آمیز خود را ادامه داد: «توی این مملکت دو میدانی کار می‌ره رکورد می‌زنه پول کفش رو هم نمی‌دن. شما هم از خیلی رشته‌ها جلوتر هستین.

کاظمیان و یزدانیکاظمیان و یزدانی

در ضمن اگه راه و بلد باشی بعد دوران قهرمانیت مثلا میتونی شورای شهر باشی، نماینده مجلس باشی و مجموعه ورزشی‌ها رو ده ساله تو مزایده مفت بگیری. مجوز وارد کردن اسب بگیری و باغ هزار میلیاردی داشته باشی.»

حواشی بین فوتبالیست ‎‌ها و کشتی‌ گیران

جواد کاظمیان که همیشه لحن گزنده‌ای داشته، همچنین با اشاره به پاداش جام جهانی ۲۰۰۶ نوشت: «ما هم جام جهانی رفتیم پرشیا دادن. ۱۳ میلیون قیمتش بود، چون ذخیره بودیم ۶۰ درصد پرشیان رو دادن، یعنی ۵ میلیون پول دادیم.»

این استوری تند که با واکنش مثبت طرفداران این ستاره سابق مواجه شده، احتمالا موج جدیدی از این داستان را به همراه خواهد داشت، همان‌طور که همین حالا دوباره کاظمیان را به تیتر یک رسانه‌ها برده است.

بلافاصله بعد از استوری کاظمیان، امیرمحمد یزدانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که «شما حق تصمیم‌گیری برای منو نداری که چی زوده یا چی درسته» و ادامه داد: «اگه دوست داشتی می‌تونی بری افتخارات من رو بشماری، شما هم یه مقدار از افتخاراتون رو شرح بدید تا ما شرمنده بشیم.»

کاظمیان هم که قصد نداشت پا پس بکشد، بعد از استوری یزدانی که شاید کمی تند و توهین‌آمیز هم بود، جوابی تندتر را منتشر کرد و نوشت: «افتخارات تو رو بشمارم بچه؟ از بزرگترهات در مورد من سوال کن. تو هنوز وجود نداشتی که من گل آخرین قهرمانی ایرانو تو آسیا زدم.»

کاظمیان و یزدانیاستوری جنجالی دو چهره ورزشی

در حالی که شما این مطلب را می‌خوانید استوری این دو علیه یکدیگر ادامه دارد و هر کدام در استوری سعی می‌کنند کنایه بیشتری به دیگری بزنند و یک مقدار هم این دعوا از ادب خارج شده و در دایره پوشش رسانه‌ای نیز قرار ندارد و به همین مطلب اکتفا می‌شود.

آشتی کاظمیان و یزدانی

پس از مصاحبه محمدحسین کنعانی زادگان با شبکه ورزش و افشای رقم ماشین ۱۰۰ میلیاردی اش که به عنوان پاداش صعود به جام جهانی از دولت دریافت کرده، جامعه ورزش را حسابی وارد جنجال کرد.

امیر محمد یزدانی کشتی گیر جوان ایران با انتشار یک استوری به کنعانی زادگان حمله کرد. پس از این اتفاق جواد کاظمیان به حمایت از مدافع پرسپولیس پرداخت و درگیری لفظی در فضای مجازی بین کاظمیان و یزدانی بالا گرفت.

حال پس از گذشت دو روز از این جنجال‌ها، پژمان درستکار که ارتباط خوبی با فوتبالیست ها دارد، وارد عمل شد و کاظمیان و یزدانی را آشتی داد. سرمربی تیم ملی کشتی برای ادامه پیدا نکردن ماجرا امیرمحمد یزدانی و جواد کاظمیان را به صورت همزمان روی خط آورد و دقایقی برای آن ها صحبت کرد تا آرامش را بین این دو نفر و جامعه کشتی و فوتبال برقرار کند.

در این ارتباط تلفنی جواد کاظمیان اعلام‌ کرد علاقه زیادی به کشتی و حتی مبارزه های خود امیرمحمد یزدانی دارد و فقط‌ بحث او حفظ حرمت بزرگان بوده است. از سوی‌ دیگر یزدانی هم با تعریف و تمجید از کاظمیان اعلام کرد با فوتبالیست ها مشکلی ندارد.

ورزش سه , خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس