جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

این خودرو لوکس و خاص لیونل مسی گرانترین ماشین دنیاست!

تاریخ نشر :سه‌شنبه 18 آوریل 2023 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن به تازگی یک خودرو فراری خریداری کرده که گران‌ ترین خودروی کلکسیون وی محسوب می شود و گفته می شود این خودرو لوکس نزدیک به ۳۶ میلیون دلار ارزش دارد.

فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال به تازگی ماشین فراری خریداری کرده که یک ماشین اسپرت دو نفره بوده و گرانترین خودرو حال حاضر دنیا لقب گرفته است. در ادامه تصاویری از خودرو لوکس لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

خودرو لوکس لیونل مسی

بر اساس گزارش ها، ستاره فوتبال این جانور را که دارای یک موتور ۴.۰ لیتری V۱۲ است که سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دارد را در یک حراجی خریداری کرد. تنها چهار ماشین فراری ۳۳۵ S Spider Scaglietti توسط سازنده ایتالیایی در سال ۱۹۵۷ تولید شد.این خودروی اسپرت دو نفره نیز به عنوان اسب پرنده سال ۱۹۵۷ شناخته می شود.

گفتنی است که تصادف این خودرو در Mille Miglia در سال ۱۹۵۷ منجر به حذف آن در مسابقه شد؛ در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان در دور سوم فصل ۱۹۵۷، یک ۳۳۵ S (شماره ۵۳۱) که توسط راننده اسپانیایی آلفونسو د پورتاگو رانده شد، در جایگاه سوم بین دهکده های لومبارد سرلانگو و گویدیزولو در حرکت بود، هنگامی که یکی از لاستیک ها منفجر شد، ماشین د پورتاگو به سمت راست لیز خورد و با جمعیت زیادی برخورد کرد و ده تماشاگر و همچنین خود دی پورتاگو و ادموند نلسون، راننده آمریکایی، کشته شدند.

خودرو لوکس لیونل مسیماشین فراری

ویژگی خودرو لوکس لیونل مسی

به دلیل تصادف تنها یک ۳۳۵ S در دستان کالینز و اولیویه گندبین در دور بعدی در پیست نوربرگ رینگ ۱۰۰۰ کیلومتر شرکت کرد و پس از استون مارتین DBR۱ دوم شد و هر دو مدل ۳۳۵ S در لمانز، کالینز و فیل هیل شکست خوردند.

در دور نهایی مسابقات جهانی خودروهای اسپورت در گرندپری ونزوئلا، یک ۳۳۵ S که توسط کالینز و فیل هیل مسابقه داده شد، رتبه نخست را به دست آورد.

ستاره آرژانتینی در یک قدمی بارسا

در حالی که شایعات پیرامون بازگشت «لیونل مسی» به بارسلونا در حال گرفتن رنگ واقعیت به خود است، «خوان لاپورتا» بر این موضوع صحه گذاشت.

این خودرو لوکس و خاص لیونل مسی گرانترین ماشین دنیاست!خودرو لوکس لیونل مسی

رئیس باشگاه بارسلونا که برای تماشای دیدار تیمش مقابل ختافه به ورزشگاه «آلفونسو پرز» رفته بود، در پاسخ به سوال یک هوادار آبی‌واناری‌ها درباره بازگشت مسی به نیوکمپ چشمک و زد و گفت: بله.

گفته می‌شود مذاکرات سران پاری‌سن‌ژرمن با مسی به بن‌بست خورده و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آستانه حضور دوباره در میادین فوتبال با لباس آبی‌واناری است؛ البته به شرطی که بارسایی‌ها بتوانند از شر قوانین بازی جوانمردانه مالی خلاص شوند.

رسانه‌ها می‌گویند بارسلونا برای جذب بازیکنان جدید باید دستمزد بازیکنان خود را تا ۲۰۰ میلیون یورو کاهش دهد و موضوع کاهش دستمزد شامل مسی ۳۵ ساله هم خواهد شد.

خبر انلاین , فارس

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس