جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویری جالب از کودکی دیوید بکام به بهانه ۴۷ سالگی آقای خوش چهره!

تاریخ نشر :سه‌شنبه 03 مه 2022 اشتراک:
دیوید بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس 47 ساله شده و همسرش ویکتوریا با انتشار تصاویری تولدش راجشن گرفته و به همین مناسبت تصاویری از کودکی وی منتشر شده است.

اسطوره خوش تیپ فوتبال انگلیس جشن تولد ۴۷ سالگی اش را در کنار خانواده اش برپا کرده و به همین مناسبت تصاویری زیبا از کودکی دیوید بکام را در پرشین وی مشاهده می کنید.

کودکی دیوید بکام

دیوید بکهام ستاره انگلیسی و خوش چهره دنیای فوتبال ۲ می ۴۷ ساله شد. او که ۷۱۹ بازی باشگاهی و ۱۱۵ بازی ملی دارد در دوران بازیگری خود ۱۴۴ گل زد.

سانترها و ضربات آزاد او هنوز هم مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار دارد. او یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد؛ ۶ بار لیگ انگلیس، یک بار لالیگا، یک بار لوشامپیونه، دو بار جام خیریه انگلیس، دو بار جام حذفی انگلیس، یک بار کوپا دل ری و ۲ بار هم لیگ MLS.

کودکی دیوید بکامدیوید بکام و پدرش

ویکتوریا و دیوید بکهام در ۴ جولای ۱۹۹۹ در قصر لوترلستون در دامنه های دوبلین در کنار ستارگان مشهوری با هم ازدواج کرده و در طول زندگی مشترکشان بیش از ۳۳۵ میلیون پوند ثروت جمع کرده اند.

این زوج مالک خانه هایی در هرتفوردشایر، مادرید و کالیفرنیا بوده و در کنار سه پسر و دختر هشت ساله خود هارپر سون، در عمارت ۲۵ میلیون پوندی شان در غرب لندن یا یک عمارت مجلل که در کاتسوولدز دارند زندگی می کنند.

کودکی دیوید بکامکودکی دیوید بکام

زندگی عاشقانه اسطوره فوتبال و همسرش

دیوید و بکهام هر دو در زمینه مد و فشن و تبلیغات فعال بوده و از این طریق ثروت قابل توجهی اندوخته اند. یکی از معدود مخالفان ازدواج بکهام و ویکتوریا، سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد بود که روزگاری گفته بود بکهام برای این باشگاه بیش از حد بزرگ بوده و اینکه بکهام از همان ابتدا رویای سلبریتی شدن را در سر می پرورانده است.

وی ادعا کرده بود که همین موضوع باعث شده وی نتواند تمام تمرکزش را روی فوتبال گذاشته و به موفقیتی که استعدادش را داشت دست یابد.

کودکی دیوید بکامدیوید بکام و مادرش

کودکی دیوید بکام در انگلیس

ستاره سابق منچستر دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام در ۲ می ۱۹۷۵ در لیتن استون، لندن انگلیس متولد شد.

پدرش ادوارد آلن بکهام یک آشپز و مادرش ساندرا جورجینا یک آرایشگر بودند. دیوید یک خواهر بزرگتر به نام لین ژورژینا و خواهر کوچکتر به نام جوآن لوئیس دارد.

خبرانلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس