یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شب‌ نشینی خانوادگی مسی و بکام با بوسکتس در آمریکا

تاریخ نشر :دوشنبه 31 جولای 2023 اشتراک:
لیونل مسی و دیوید بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکهام مالک باشگاه اینتر میامی ستاره های تیمش لیونل مسی و بوسکتس را به همراه همسرانشان به یک رستوران خاص در میامی دعوت کرده و به همراه همسرش ویکتوریا میزبان آن ها در این شب نشینی بوده است.

اسطوره فوتبال انگلیس ستاره های تیمش را برای یک شام خانوادگی به رستوران دعوت کرده و تصاویری از یک شب نشینی خاص با آن ها را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه عکس های از لیونل مسی و دیوید بکام را در پرشین وی مشاهده کنید.

لیونل مسی و دیوید بکام

خانواده لیونل مسی و دیوید بکام عصر پنجشنبه در یک رستوران پر زرق و برق در میامی با هم شام خوردند. مسی در تابستان امسال توضیح داد که سبک زندگی و رفاه خانواده‌اش عامل اصلی انتقال او به اینتر میامی بوده است. این فوق ستاره گفت: «من می‌خواهم از روزهایم بیشتر لذت ببرم. بدیهی است با همان مسئولیت و میل به پیروزی و تلاش. اما آرام‌تر.»

جای تعجب نیست که این بازیکن آرژانتینی بلافاصله در فلوریدا غوغا به پا کرد: یک ضربه ایستگاهی خیره‌کننده در دقیقه آخر را به گل تبدیل کرد تا تیم مکزیکی کروس آسول را در اولین بازی خود شکست دهد، و بعد دو بار در پیروزی چهار بر صفر مقابل آتلانتا یونایتد گلزنی کرد.

نه فقط داخل زمین بلکه مسی در خارج از زمین هم تاثیرش را به جای گذاشته است. در میان رکورد فروش پیراهن و سطح بی‌سابقه توجه رسانه‌ها، نام‌های بزرگی از جمله لبرون جیمز، کیم کاردیاشیان و دی‌جی خالد در لیست مهمانان برای تماشای بازی ستاره ۳۶ ساله از نزدیک حضور داشتند.

لیونل مسی و دیوید بکاملیونل مسی و دیوید بکام با بوسکتس

شام خانوادگی اسطوره های فوتبال در میامی

بکام که یکی از مالکین باشگاه است با صحبت از کودتای خیره‌کننده اینتر میامی اعتراف کرد که چگونه از انجام این معامله زبانش بند آمده بود. ملی‌پوش سابق انگلیس یادآور شد: «من اینطور فکر می‌کردم که ما همه رقبا را شکست داده‌ایم تا بهترین بازیکن تاریخ را به خدمت بگیریم.»

بکام و مسی در خارج از زمین هم با هم صمیمی هستند و این هفته به همراه خانواده خود با هم غذا خوردند. بکام و همسرش ویکتوریا در کنار مسی و همسرش آنتونلا روکوزو و دیگر چهره‌های کلیدی باشگاه به رستوران رفتند.

سرخیو بوسکتس که یکی دیگر از چهره‌های مشهوری است که تابستان امسال به اینترمیامی پیوسته، به همراه همسرش النا گالرا در جمع حضور داشت، در حالی که خورخه ماس، مالک مشترک اینترمیامی، و همسرش آلیدا نیز به آنها پیوستند.

شام خانوادگی لیونل مسی و دیوید بکام

دیوید بکام چندین تصویر را از مهمانی شام با ستاره‌های تیمش به همراه همسرانشان به اشتراک گذاشت.

لئو مسی و سرخیو بوسکتس، این روزها از شروع دورانشان در باشگاه اینتر میامی نهایت لذت را می‌برند. این جمعه در یک مهمانی شام به دعوت دیوید بکام و خورخه ماس آن‌ها مشغول آشنایی با شهر جدیدشان بودند. همسران آن‌ها نیز در این مهمانی حضور داشتند.

لیونل مسی و دیوید بکامشام دوستانه فوتبالی ها

مکانی که بکام برای دعوت از مسی و بوسکتس انتخاب کرده بود، یک رستوران معروف بود. گکو یک رستوران ژاپنی است. خواننده پورتوریکویی، بد بانی و یک تاجر به نام دیوید گروتمن مالکان این رستوران هستند. مهمانان بکام در این رستوران توانستند از یک شب آرام لذت ببرند و از آن برای تقویت روابط میان خود استفاده کنند.

دیوید بکام در پستی در اینستاگرام نوشت: “یک شام عالی… خانواده.” و از سوی دیگر لیونل مسی عکس‌هایی را از این شب با عنوان: “یک شب با دوستان” به اشتراک گذاشت.

خبر ورزشی , فوتبالی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس