پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر جالب ملاقات احساسی کریس رونالدو با هواداران خاص‌ منچستریونایتد

تاریخ نشر :چهارشنبه 12 اکتبر 2022 اشتراک:
هواداران منچستر یونایتد تازه ترین ها از دنیای ورزش
بازیکنان باشگاه منچستر یونایتد دیروز با هواداران خردسال این تیم دیدار داشتند و هر کدام از بازیکنان با این هواداران کوچک عکس یادگاری گرفتند.

ستاره های مطرح باشگاه مشهور انگلیسی با دوست داران کوچک این تیم دیدار داشته اند و بازیکنان هواداران منچستر یونایتد را در پرشین وی مشاهده کنید.

هواداران منچستر یونایتد

کریستیانو رونالدو و چند ستاره مطرح منچستریونایتد در کمپ کارینگتون با تعدادی از طرفداران کودک دیدار داشتند. حضور در کمپ تمرینی منچستریونایتد ستارگان باعث خوشحالی کودکانی شد که از بیماری‌ های جدی و محدودکننده زندگی رنج می‌ برند و از نقاط مختلف انگلیس برای دیدار با ستارگان محبوب خود راهی منچستر شده بودند.

به جز کریستیانو رونالدو، ستارگانی چون هری مگوایر، مارکوس رشفورد، کریستین اریکسن، کاسمیرو، داوید دخیا و لیساندرو مارتینز هم در این مرکز حضور پیدا کردند. این مراسم از سال ۲۰۱۹ به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده بود و امسال پس از مدتی وقفه سرانجام برگزار شد.

هواداران منچستر یونایتدکریستیانو رونالدو

دیدار هواداران منچستر یونایتد با بازیکنان این تیم

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد در خصوص این برنامه گفت: ما می دانیم که چنین روزهایی چقدر برای باشگاه ما مهم است؛ از زمانی که به باشگاه پیوستم، برای من مشخص بود که چقدر کارهای اجتماعی انجام می‌ دهیم و این چقدر مهم است.

نشاندن لبخند بر روی صورت هواداران و شاد کردن آنها مهم‌ ترین هدف ماست. ما مدتی فرصت چنین دیدارهایی را نداشتیم، بنابراین خیلی خوب است که دوباره طرفداران را ببینیم.»

هواداران منچستر یونایتدهواداران منچستر یونایتد و مارکوس رشفورد

گلزنی شگفت انگیز کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو یکشنبه گذشته دوباره به نوار گلزنی برگشت و اولین گل فصل خود را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

نکته جالب رونالدو به رکورد ۷۰۰ گل زده در طول دوران حرفه ای خود رسید. ریوفردیناند، هم تیمی سابق CR7 در منچستریونایتد به دفاع از او پرداخت.

فردیناند در این زمینه، گفت: وقتی کریستیانو گل زد، دیوانه شدم! دیدم افراد زیادی به کریستیانو بی احترامی می‌کنند و می‌گویند مشکل اوست. وقتی فصل گذشته ۲۴ یا ۲۶ گل به ثمر رساندید، نمی‌ توانید برای تیم خود مشکلی ایجاد کنید.

هواداران منچستر یونایتدهواداران منچستر یونایتد و مارکوس رشفورد

اسطوره منچستر یونایتد درباره صحبتش با رونالدو در دوران نیمکت نشینی گفت: در دوره‌ای که او بازی نمی‌ کرد با او صحبت کردم. او بسیار آرام بود. البته او کمی ناراحت بود زیرا همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند، اما او آرام بود و به گفت: من فرصت را غنیمت می‌ شمرم. فرصت خواهد آمد و من گل خواهم زد.

خبر آنلاین ,  فارس

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس