جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

همسر مارک ویلموتس زن مرموزی که فوتبال ایران را به پرداخت ۱۰۰ میلیارد محکوم کرد!

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 28 جولای 2022 اشتراک:
مارک ویلموتس و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
کاترین لامبیتس همسر مرموز و سیاستمدار سرمربی سابق تیم ملی است که تیم ملی را به پرداخت غرامت بیش از ١٠٠ میلیارد تومان محکوم کرده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان پنج ماه در فوتبال ایران کار کرد و پول ۱۱ سال خود را یک شبه به دست آورد. در ادامه عکس های از مارک ویلموتس و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

مارک ویلموتس و همسرش

دادگاه حکمیت ورزش، فدراسیون فوتبال ایران را به پرداخت بیش از ۳ میلیون یورو به مارک ویلموتس محکوم کرد.

خانم کاترین لمبیتس (و تیم وکلای او) دست در دست همسرش، سرانجام از دادگاه عالی ورزش علیه فوتبال ایران رای گرفتند.

کاترین لمبیتس با مبلغ ٣ میلیون و ٣٢۵ هزار یورو، چیزی بیش از ١٠٠ میلیارد تومان، فدراسیون فوتبال ایران را محکوم کرد. حالا خوب است بدانید زن سرمربی سابق تیم ملی ایران، دقیقا چه کسی است؟

او یک سیاستمدار و حقوقدان بین المللی است. قبل از اینکه با آقای سرمربی آشنا شود در رشته حقوق تحصیل میکرد. او از طریق یکی از دوستانش به عنوان مدیر برنامه برخی از بازیکنان بلژیک منصوب شد.

مارک ویلموتس و همسرشکاترین همسر ویلموتس

مارک ویلموتس و همسرش کاترین

در نهایت مدتی به عنوان مدیر برنامه با مارک ویلموتس همکاری اش را ادامه داد. او تلاش زیادی برای ویلموتس انجام داد تا بتواند در تیم های بزرگ اروپایی بازی کند و قراردادهای مهمی را هم برای این مربی منعقد می کرد.

به نظر می رسد سرمربی سابق تیم ملی ایران در انتخاب همسر، دقت کافی را داشته است؛ چرا که در پرونده ای مهم و بین المللی، این کاترین لمبیتس بود که به فریاد آقای ویلموتس رسید و پول ۱۰ سال کار در فوتبال را برای او ظرف چند ماه در ایران درآورد.

فدراسیون فوتبال ایران با توجه به رای صادره از سوی داگاه علی ورزش (cas) باید بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در وجه ویلموتس بپردازد.

همسر مارک ویلموتس زن مرموزی که فوتبال ایران را به پرداخت ۱۰۰ میلیارد محکوم کرد!مارک ویلموتس و همسرش

رای نهایی پرونده سرمربی سابق تیم ملی

رأی نهایی پرونده مارک ویلموتس که علیه فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود، از سوی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اعلام و فدراسیون ایران به پرداخت ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم شد. به این مبلغ باید ۵ درصد سود سالیانه را هم اضافه کرد که با این شرایط این مبلغ به حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو می‌ رسد.

به این ترتیب و با احتساب ۱٫۷ میلیون یورویی که پیش از این به مارک ویلموتس پرداخت شده بود (از مبلغ ۲ میلیون یورو، ۳۰۰ هزار یوروی آن مربوط به دستیارانش می‌شد) و ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار یورویی که CAS رأی داده (با احتساب ۵ درصد سود سالیانه حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار)، فدراسیون فوتبال بابت قرارداد ننگین این مربی بلژیکی که در زمان ریاست مهدی تاج امضا شده بود

بیش از ۵ میلیون یورو به ویلموتس پرداخت خواهد کرد. علاوه بر این فدراسیون فوتبال بابت استقراض ۲ میلیون یورو از شستا، ساختمان فدراسیون و دو دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را هم در مزایده از دست داد و این همان آتشی بود که تاج به دامن فوتبال ایران انداخت.

خبر ورزشی , تسنیم

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس