شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عاشقانه‌ های مهدی قایدی و همسرش با شعری از مولانا در یک کافه

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 28 دسامبر 2023 اشتراک:
مهدی قایدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
مهدی قایدی لژیونر ایرانی تیم اتحاد کلباء امارات تصویری همراه با همسرش در یک کافه منتشر کرده و صحفه شخصی اش را با این تصویر عاشقانه در کنار ستاره همسرش بروز رسانی کرده است.

ستاره ایرانی اتحاد کلباء تصویری در کنار همسر خود که در یک کافه حضور داشتند به همراه شعری عاشقانه از مولانا در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه تصویری از مهدی قایدی و همسرش ستاره را در پرشین وی مشاهده کنید.

مهدی قایدی و همسرش ستاره

مهدی قایدی، ستاره ایرانی تیم اتحاد کلباء امارات، تصویری همراه با همسرش در یک کافه منتشر کرد. او روی این تصویر، با غزلی از مولانا به همسرش ابراز علاقه کرد.

قایدی این فصل عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته ولی نتوانسته توجه کادر فنی تیم ملی را برای حضور در جام ملت‌ ها جلب کند. البته او هنوز برای حضور در لیست نهایی فرصت دارد.

گفتنی است کلباء بازی قابل قبولی را برابر الوصل صدرنشین انجام داد و این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک میزبان به پایان رسید. هر چند که مهدی قایدی نتوانست دروازه حریف را باز کند ولی در روند بازی کاملا تأثیر گذار بود.

مهدی قایدی و همسرش ستارهمهدی قایدی و همسرش ستاره در کافه

ستاره سابق استقلال در کنار بامزه‌ترین سگ دنیا

مهدی قایدی این روزها شرایط بسیار خوبی در تیم اتحاد کلباء امارات دارد و یکی از بهترین بازیکنان لیگ این کشور است.

او خارج از زمین هم تصاویر مختلفی از خوش‌ گذرانی‌ هایش منتشر می‌کند و به نظر می‌ رسد از حضور در امارات راضی است. تصویری از او در کنار سگش را مشاهده می کنید.

مجازات مهدی قایدی و همسرش ستاره

عکس منتشر شده از مسدود شدن صفحه شخصی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

در پی فعالیت‌ های همسر مهدی قایدی مهاجم سابق استقلالی ها در اینستاگرام حالا به نظر می‌رسد صفحه او به دستور مقام قضایی از دسترسش خارج شده است.

مهدی قایدی و همسرش ستارهمهدی قایدی در کنار سگ خانگی اش

این اتفاق در حالی رقم خورده است که مهدی قایدی تا به این لحظه واکنشی به آن نشان نداده است.

در توضیح پستی که در صفحه همسر مهدی قایدی منتشر شده نوشته شده: «حسب دستور مقام محترم قضایی این صفحه به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود شد»

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس