پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رافائلا پیمانتا قوی‌ ترین زن دنیای فوتبال و وارث امپراتوری رایولا

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 20 اکتبر 2022 اشتراک:
رافائلا پیمانتا تازه ترین ها از دنیای ورزش
وارث امپراتوری رایولا اکنون قدرتمندترین زن در دنیای فوتبال است و او کسی نیست به جز رافائلا پیمانتا 49ساله از برزیل که اکنون وارث این امپراطوری بزرگ شده است.

رایولا مشهورترین مدیر برنامه دنیای فوتبال که در ۵۵ سالگی درگذشت امپراتوری خود را به دست زنی از برزیل واگذار کرده است و از این پس او وارث این مرد افسانه ای شده است. در ادامه تصاویر ی از رافائلا پیمانتا را در پرشین وی مشاهده کنید.

رافائلا پیمانتا

یک زن از برزیل وارث امپراتوری فوتبالی‌ ای شده که زمانی توسط مشهورترین مدیر برنامه‌های دنیا اداره می‌شد. او حالا قدرتمندترین زن در دنیای فوتبال است.

در طول تاریخ و در گوشه و کنار دنیا امپراتوری‌ها و پادشاهی‌ها بعد از مرگ فرد حاکم، همچون میراث به بزرگترین فرزند او می‌رسید. اما بزرگترین و مشهورترین امپراتوری دنیای فوتبال بعد از مرگ مینو رایولا به یک زن واگذار شده است: رافائلا پیمنتای ۴۹ساله از برزیل.

رایولا که در ماه آوریل در پنجاه و پنج سالگی درگذشت به مدت چند دهه برای ساخت برج و باروهای امپراتوری‌ اش تلاش کرده بود. او مدیریت برنامه ستاره‌هایی بزرگ را بر عهده داشت که حالا همچون میراث در اختیار او قرار گرفته‌اند.

بعد از اخراج مارینا گرانووسکایا، مدیر فوتبالی سابق چلسی، مشخص نبود که از این پس عنوان پرقدرت‌ترین زن دنیای فوتبال باید به چه کسی اهدا شود. اما حالا شکی باقی نمانده که پیمانتا شایسته این عنوان است.

رافائلا پیمانتارافائلا پیمانتا

قوی‌ ترین زن دنیای فوتبال

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه انگلیسی تلگراف گفته بود:” نمی‌دانم پرقدرت‌ترین زن دنیای فوتبال هستم یا نه. وقتی اینطور می‌گویند احساس می‌کنم نسبت به همه زن‌ها باید احساس مسئولیت داشته باشم. نمی‌ خواهم در این کار ناموفق باشم تا آینده را برای همه زنانی که قصد دارند وارد دنیای فوتبال بشوند سخت کنم”.

مینو رایولا با عطش سیری‌ناپذیر برای دریافت کمیسیون‌های بیشتر، زبان تند و تیز و مذاکرات طولانی، توانسته بود در این کسب و کار برای خود نامی دست و پا کند.

ستاره‌های نوظهور دنیای فوتبال می‌دانستند که کار کردن با رایولا درهای زیادی را به رویشان باز خواهد کرد. پیمنتا در همه آن سالها دست راست رایولا بود و هیچکس بهتر از او نمی‌ تواند امپراتوری رایولا را در غیابش اداره کند.

رافائلا پیمانتاارلینگ هالند

او اما در شروع کار خود با روزهایی دشوار مواجه بود. کار کردن با ارلینگ هالند که داغ‌ترین ستاره این روزهای فوتبال است. پیمنتا برای همه روشن کرده که اگر کسی بخواهد هالند را از اتحاد و پیراهن آبی آسمانی منچسترسیتی جدا کند؛ اول باید با او تماس بگیرد.

رافائلا پیمانتا مالک رایولا

در دفتر کار پیمنتا تصویری از پیراهن ارلینگ هالند در سیتی قاب شده است که ستاره نروژی برای او امضا کرده. به این ترتیب هر کس وارد دفتر این ایجنت بشود در نگاه اول می‌فهمد مهمترین موکل او در حال حاضر کیست.

ایشان می‌ گوید درست در روزهایی که مشغول رتق و فتق انتقال هالند از دورتموند به سیتی بوده با خبر مرگ مینو رایولا مواجه شده است. او در این باره گفت:” صدها تلفن داشتم که می‌خواستند بدانند با مرگ مینو، شرکتش چه خواهد شد.

با اینکه اصلا آرامش نداشتم ولی باید انتقال ارلینگ را تمام می‌کردم. بعد فهمیدم خبرها قلابی بوده و مینو نمرده. هر چند او به سختی بیمار شده بود و چند روز بعد از دنیا رفت”.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس