یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای زندگی همزمان رونالدینیو با دو نامزدش پریسیلا و بئاتریز

تاریخ نشر :دوشنبه 15 ژانویه 2024 اشتراک:
رونالدینیو تازه ترین ها از دنیای ورزش
در مقطعی گفته می شود که رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل در عمارت ۵ میلیون پوندی اش در ریو دو ژانیرو به همراه دو نامزدش پریسیلا کوئیلو و بئاتریز سوزا زندگی می کرد و این خبر با حواشی زیادی همراه شده بود و او این خبرها را تکذیب می کرد.

فوتبالیست برزیلی که زمانی یکی از ستاره های مطرح دنیا بوده اکنون دوران بازنشستگی خود را سپری می کند. در ادامه تصویری از رونالدینیو و همسرانش را در پرشین وی مشاهده کنید.

رونالدینیو و همسرانش

رونالدینیو، فوتبالیست افسانه ای برزیل در سال ۲۰۱۸ شایعات مطرح شده در کشورش درباره ی تصمیم او برای ازدواج همزمان با دو زن را رد کرد.

گفته می شد رونالدینیو در عمارت ۵ میلیون پوندی اش در ریو دو ژانیرو به همراه دو نامزدش پریسیلا کوئیلو و بئاتریز سوزا زندگی می کرد.

بر اساس شایعات، او قصد داشت طی مراسمی خصوصی در عمارتش با دو نامزدش ازدواج کند اما رونالدینیو این ادعا را رد کرد.

او در مصاحبه ای با تلویزیون برزیل گفت: «تمام دنیا دارند به من زنگ می زنند. قرار نیست ازدواج کنم. این یک دروغ بزرگ است.»

چند همسری در برزیل غیر قانونی است و رونالدینیو در صورت ازدواج با دو زن با مجازات ۶ سال حبس مواجه می شد.

رسانه های برزیل مدعی بودند که او از هر دو نامزدش خواستگاری کرده و به هر دوی آن ها حلقه داده بود.

گفته می شد خواهر رونالدینیو که مخالف چند همسری برادرش بود، اعلام کرده بود در مراسم ازدواج او شرکت نخواهد کرد.

رونالدینیو و همسرانشرونالدینیو و دو نامزدش

زندگی رونالدینیو و همسرانش

در سال ۲۰۲۳، دادگاهی در برزیل ادعای پریسیلا کوئیلیو درباره ی اینکه او و بئاتریز سوزا به مدت ۶ سال با رونالدینیو در ازدواج سفید بودند را رد کرد. رونالدینیو نیز این ادعا را تکذیب کرد.

بعد از جدایی پریسیلا کوئیلیو از رونالدینیو در سال ۲۰۱۸، مادر کوئیلیو مدعی شد که در دوران رابطه ی رونالدینیو با دخترش، ۲ تخت در خانه ی این فوتبالیست سابق وجود داشت.

او گفته بود: «رونالدینیو یک اتاق خواب برای خودش و پریسیلا داشت و یک اتاق خواب هم برای خودش و بئاتریز. آن ها هیچ وقت باهم در یک تخت نمی خوابیدند.

وی یک روز پیش پریسیلا بود و یک روز هم پیش بئاتریز. هر ماه به هر دویشان یک اندازه پول می داد و هدیه هایی که به آن ها می داد عیناً مثل هم بودند. یک بار به هر دویشان ساعت رولکس داده بود.»

رونالدینیو و همسرانشرونالدینیو برزیلی و پسرش

ژوائو مندس د آسیس موریرا فرزند اسطوره برزیلی

او پسر کیست؟ رونالد د آسیس موریرا! رونالدینیو ژوائو قبل از انتقال به بارسلونا در تابستان گذشته، فوتبال را در کروزیرو برزیل آغاز کرد. رونالدینیو در سن ۲۳ سالگی به نیوکمپ رفت، بنابراین شش سال از ژوائو بزرگ‌ تر بود، باید دید او می‌تواند مانند پدرش در بارسا بدرخشد؟

روزیاتو , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس