شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رونالدو برزیلی و همسرش با استایلی خاص در هفته مد پاریس

تاریخ نشر :دوشنبه 04 مارس 2024 اشتراک:
رونالدو نازاریو تازه ترین ها از دنیای ورزش
رونالدو نازاریو ستاره سابق فوتبال برزیل که به تازگی با یک مدل زیبا ازدواج کرده و این سومین عروسی وی بوده به همراه همسرش در هفته مد پاریس حضور یافته و تصاویری از این زوج منتشر شده و این زوج برای حضور در این مراسم در فرانسه هستند.

اسطوره فوتبال برزیل که در حال حاضر مالک باشگاه وایادولید می باشد به همراه همسر مدل خود در هفته مد پاریس حضور یافته و در کنار هم سوژه عکاسان شده اند. در ادامه تصاویری از رونالدو نازاریو و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

رونالدو نازاریو و همسرش

به تازگی فستیوال هفته مد که در شهر پاریس فرانسه برگزار شده است که افراد معروف و مشهوری در آن حضور پیدا کردند. رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل هم از این قاعده مستثنی نیست و به همراه همسر خود در این فستیوال حاضر شد.

گفتنی است رونالدو نازاریوی ۴۷ ساله از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۱ دوران درخشانی را در دنیای فوتبال تجربه کرد و در تیم‌هایی مانند بارسلونا، اینترمیلان، رئال مادرید و آث میلان بازی کرد و همچنین در ۹۸ بازی برای تیم ملی برزیل ۶۲ گل زد.

این مهاجم سابق یکی از فوتبالیست‌های نمادین نسل خود بود و از آن زمان تا کنون قدرت خود را در دنیای فوتبال با مالکیت باشگاه رئال وایادولید اسپانیا و تیم برزیلی دوران کودکی‌اش، کروزیرو به خارج از زمین سبز برده است.

رونالدو نازاریو و همسرشاستایل رونالدو نازاریو و همسرش

بهترین فوتبالیست ها از نظر ستاره برزیلی

او در صحبت با گاردین هشت بازیکن برتر تاریخ را معرفی کرد. با این حال، او یک نام بزرگ را از لیست خود حذف کرد. او گفت: “من فکر می‌کنم یک گروه بسیار بسیار خاص وجود دارد. جایی که دیه‌گو مارادونا، لیونل مسی، یوهان کرایف، فرانتس بکن باوئر، پله، مارکو فن باستن و رونالدینیو حضور دارند.

من خودم را هم در این گروه قرار می‌دهم هرچند که مردم خواهند گفت که مغرور هستم. اما نمی‌ توانم آنها را رتبه‌ بندی کنیم، چون فکر می‌ کنم که اصلا نمی‌ توان نسل‌ها را با هم مقایسه کرد.”

رونالدو نازاریو و همسرشرونالدو برزیلی

زندگی رونالدو نازاریو و همسرش

همسر جدید اسطوره برزیلی یک مدل ۳۳ ساله برزیلی به نام سلینا لاکس است و با رونالدو ۱۴ سال اختلاف سنی دارد. این زوج از سال ۲۰۱۵ با هم هستند.

مریخی در گذشته دو بار ازدواج کرده است و از همسر اولش پسری ۲۳ساله به نام رونالد دارد. رونالدوی اوریجینال از ازدواج‌ های قبلی خود صاحب دو دختر ۱۴ ساله و ۱۲ ساله به نام‌ های ماریا سوفیا و ماریا آلیس است که هر دو از همسر دوم او هستند.

گفتنی است وی به همراه همسر جدیدش در هفته مد پاریس حضور پیدا کرده است.

خبرانلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس