جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد محمدحسین کنعانی زادگان در اردوی تیم ملی در سئول

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 24 مارس 2022 اشتراک:
تولد محمدحسین کنعانی زادگان تازه ترین ها از دنیای ورزش
ستاره های تیم ملی تولد محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پر حاشیه این تیم را در سئول جشن گرفتند.

مدافع جنجالی تیم ملی در اردوی ملی پوشان در سئول غافلگیر شده و زادروزش را در کنار فوتبالیست ها جشن گرفته است. در ادامه عکس های از جشن تولد محمدحسین کنعانی زادگان را در پرشین وی مشاهده کنید.

تولد محمدحسین کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع وسط تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الاهلی قطر بازی می کند متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ در ماهشهر است.

این مدافع ۲۷ ساله سابقه بازی در پرسپولیس، ماشین سازی، سایپا و استقلال را دارد. ملی پوشان تولد این بازیکن را در حاشیه اردوی تیم ملی در سئول جشن گرفتند.

این مدافع که در اولین تجربه لژیونر شدن هم حضور قابل توجهی در ترکیب الاهلی قطر داشت، طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر با یک حاشیه خودساخته دست به گریبان بوده که فضای امن او در تیم ملی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

تولد محمدحسین کنعانی زادگانتولد محمدحسین کنعانی زادگان در اردو

مدافع پر حاشیه تیم ملی

پیش از دو بازی تیم ملی برابر عراق و امارات در شرایطی کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی دعوت شد که پس از ماجراهای مربوط به مهدی طارمی و خط خوردنش از لیست اسکوچیچ، خیلی‌ها در انتظار قلم گرفتن این بازیکن از فهرست تیم بودند ولی سرمربی کروات تیم ملی اعلام کرد که چیزی درباره رفتار این مدافع به او ثابت نشده و قصاص پیش از جنایت نخواهد کرد.

درنهایت پس از دو پیروزی برابر عراق و امارات که صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کرد، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره کنعانی‌زادگان حکم داد و او را از حضور از دو بازی ملی محروم کرد؛ محرومیتی که قرار بود در دو مصاف برابر کره‌جنوبی و لبنان اعمال شود ولی حالا به دو بازی دوستانه محدود شده است.

تولد محمدحسین کنعانی زادگانمحمدحسین کنعانی

تولد محمدحسین کنعانی زادگان در اردو

پرواضح است که این تخفیف در حکم محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل اهمیت حضور او در قلب خط دفاعی است و احتمالا اعمال این تخفیف در مجازات خواسته دراگان اسکوچیچ در آستانه مصاف با کره جنوبی و لبنان بوده است.

تا تیمش را در دو دیدار پراهمیت تیم ملی با آرامش خاطر بیشتری به میدان بفرستد؛ شرایطی که بی‌شک بار مسئولیت را روی شانه‌های کنعانی‌زادگان بیشتر خواهد کرد و انتظار علاقمندان به فوتبال هم چیزی غیر از این نیست؛ اینکه مدافع شماره ۱۳ تیم ملی نشان بدهد که مستحق این تخفیف بوده است.

بازیکنان تیم ملی زادروز کنعانی‌زادگان را در اردوی تیم ملی جشن گرفتند.

خبر انلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس