یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تیاگو پسر ۱۰ ساله لیونل مسی ستاره آرژانتینی در اینترمیامی

تاریخ نشر :شنبه 16 سپتامبر 2023 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
تیاگو پسر 10 ساله ر لیونل مسی اولین بازی خود را برای تیم زیر 12 سال اینترمیامی انجام داد و او نیز مانند جونیور پسر کریس رونالدو که در تیم های پایه فوتبال تیمی که پدرش حضور دارد بازی می کند پسر مسی نیز به اینترمیامی رفته است.

پسر بزگ ستاره آرژانتینی باشگاه اینترمیامی به این تیم پیوسته و مانند پدرش می خواهد فوتبالیست شود و سفر فوتبالی خود را از آمریکا آغاز کرده است. در ادامه عکس های از تیاگو فرزند لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

تیاگو فرزند لیونل مسی

لیونل مسی در حال نزدیک شدن به پایان دوران درخشان خود است، اما نام مسی ممکن است تا سال‌ها همچنان در زمین مسابقه به گوش برسد چرا که اولین پسرش «تیاگو» سفر فوتبالی خود را آغاز کرده است.

مسی در ماه جولای پس از اتمام قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به لیگ آمریکا پیوست. او به باشگاه اینترمیامی که از نظر آماری بدترین تیم MLS است، کمک کرد تا به یکی از بهترین‌های آمریکای شمالی تبدیل شود و فاتح لیگز کاپ شود. تاثیر او در زمین همچنین به تیم کمک کرد تا در حالی که هشت بازی به پایان باقی مانده، شش امتیاز از پلی‌آف فاصله داشته باشد.

تیاگو سه هفته پیش در آستانه فصل جدید به آکادمی زیر ۱۲ ساله‌های اینترمیامی پیوست و با هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد. رومئو، پسر دیوید بکام قبلاً در آنجا ثبت‌نام شده بود، در حالی که پسر فیل نویل، مربی سابق، هنوز در تیم حضور دارد.

همانطور که در ویدئوی به اشتراک گذاشته شده در X (توئیتر سابق) توسط آکادمی اینترمیامی مشاهده می‌شود، این تیم در اولین بازی تیاگو وستون اف‌سی را ۲-۰ شکست داد و او با هم‌تیمی‌هایش جشن گرفت.

تیاگو فرزند لیونل مسیتیاگو فرزند لیونل مسی

پسران دیگر مسی، متئو ۸ ساله و چیرو ۵ ساله، نیز همواره قبل و بعد از بازی‌های پدرشان در زمین‌های بازی در حال شوت کردن توپ‌ها دیده می‌شوند.

فرزندان دو اسطوره فوتبال دنیا

با به پایان رسیدن فصل ۲۰۲۲/۲۳، لیونل مسی تصمیم گرفت که دیگر پاری سن ژرمن و به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کند و به این ترتیب به عنوان یک بازیکن آزاد راهی اینتر میامی و فوتبال آمریکا شد.

مسی شروع فوق العاده ای در اینتر میامی داشت و با درخشش او، اینتر میامی توانست قهرمان رقابت های لیگ کاپ شود و به فینال بازی های جام حذفی آمریکا برسد.

به تازگی تصویری از آکادمی اینتر میامی منتشر شده است که در آن می بینیم پسر بزرگ لیونل مسی یعنی تیاگو مسی در تیم آکادمی اینتر میامی حضور دارد. این تصویر مربوط به تیم زیر دوازده ساله های اینتر میامی است.

تیاگو مسی در حال حاضر ده سال سن دارد و کار خود را در آکادمی اینتر میامی شروع کرده است. ویدیویی هم از بازی کردن تیاگو مسی به همراه دیگر کودکانی که در آکادمی اینتر میامی حضور دارند، منتشر شده است.

تیاگو فرزند لیونل مسیلیونل مسی و خانواده اش

پسر رونالدو هم همواره وقتی پدرش به تیمی می رود، در آکادمی آن تیم حضور پیدا می کند و به نظر می رسد که پسر مسی هم همین رویه را در پیش گرفته است.

تیاگو فرزند لیونل مسی در اینترمیامی

با حضور لیونل مسی در اینترمیامی این تیم هیچ شباهتی به تیم سابق ندارد؛ فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی را قهرمان لیگز کاپ کرد، به فینال جام آزاد آمریکا رساند و اینک تلاش می‌کند تا آنها را از قعر جدول کنفرانس شرق MLS نجات دهد. حضور او شور و اشتیاق در MLS و شهر میامی را هم چند برابر کرده است.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین اما تنها عضو خانواده مسی نیست که در اینترمیامی بازی می‌کند. تیاگو، پسر ۱۰ ساله لیونل مسی، نیز اولین بازی خود را برای تیم زیر ۱۲ سال اینترمیامی انجام داد.

خبر ورزشی , فوتبالی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس