شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مراسم وداع و یادبود ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی از پدر و مادرش تا حضور عادل فردوسی پور

تاریخ نشر :یکشنبه 31 دسامبر 2023 اشتراک:
یادبود ملیکا محمدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
ملیکا محمدی بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه خاتون بم بامداد یکشنبه در جریان حادثه رانندگی درگذشت و امروز طی مراسمی اهالی فوتبال و دوستانش با پیکر این بانوی فقید در ورزشگاه آزادی وداع کردند.

آخرین وداع با بانوی که آرزو داشت در ورزشگاه آزادی نامش را صدا بزنند امرور با حضور خانواده دوستان و مسئولان فوتبال کشور برگزار شد و مراسمی باشکوه برای وی تدارک دیده شد. در ادامه مراسم یادبود ملیکا محمدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

یادبود ملیکا محمدی

آخرین وداع با ملیکا محمدی امروز در استادیوم آزادی انجام شد. بعد از ورزشگاه فجر بم، که محل میزبانی خاتون در مسابقات لیگ برتر بود، پیکر پاک ملیکا به ورزشگاه حافظیه شیراز، محل زادگاه ملیکا منتقل شد و یک‌بار دیگر مراسم تشییع باشکوهی در این استادیوم برگزار گردید.

اما بعد از بم و شیراز، نوبت استادیوم آزادی بود که میزبان پیکر ملیکا محمدی باشد. همان استادیومی که او گفته بود آرزوی شنیدن نامش در آن‌جا را دارد.

پس با پیگیری‌های شخص گلاره ناظمی که رئیس کمیته مسابقات زنان در سازمان لیگ است، تمهیدات ویژه‌ای انجام شد تا برای نخستین‌بار پیکر یک زن ورزشکار در ورزشگاه آزادی تشییع شود و ملیکا محمدی به آرزوی خود برسد.

یادبود ملیکا محمدیمهدی تاج و پدر ملیکا محمدی

چه تلخ که تحقق این رویا، بعد از مرگ او به واقعیت پیوست. این مراسم با حضور مهدی تاج، مریم منظمی (نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال)، مریم کاظمی‌پور (معاون زنان وزارت ورزش و جوانان) برگزار گردید.

سرانجام بعد از یک هفته، ملیکا محمدی برای آخرین‌بار در ورزشگاه آزادی تشییع شد و حالا پیکر او به آمریکا منتقل خواهد شد تا در جایی که خانواده او سکونت دارند، خاکسپاری شود.

مراسم یادبود ملیکا محمدیمراسم یادبود ملیکا محمدی

دلداری خاص فردوسی‌ پور به پدر و مادر ملیکا

صبح امروز (یکشنبه) مراسم یادبود ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی برگزار شد. عادل فردوسی‌پور هم یکی از کسانی بود که در این مراسم حضور داشت.

عادل فردوسی پورعادل فردوسی پور

او در گفتگویی کوتاه با پدر و مادر ملیکا محمدی، خطاب به آن‌ها گفت من از طرف مردم ایران شما را در آغوش می‌گیرم و آن‌ها را بغل کرد. مادر ملیکا محمدی هم از علاقه خاص دخترش به فوتبال و تماشای برنامه ۹۰ گفت که این موضوع ناراحتی و احساساتی شدن فردوسی‌پور را در پی داشت.

یادبود ملیکا محمدیمادر ملیکا محمدی

یادبود ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی

پیکر «ملیکا محمدی» بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه «خاتون بم»؛ صبح یکشنبه (۱۰ دی ۱۴۰۲) با حضور ورزشکاران، مسئولان و دوستانش در استادیوم آزادی تهران تشییع شد.

فوتبالمهدی تاج و پدر ملیکا محمدی

«ملیکا محمدی» ​​​​​​​ بر اثر سانحه رانندگی در ورودی شهر بم در سن ۲۳ سالگی دارفانی را وداع گفت. در این سانحه «بهناز طاهرخانی» و «زهرا خواجوی» هم‌تیمی‌هایش مجروح و راهی بیمارستان شدند.

بانوان فوتبالیستگریه های تلخ بانوان فوتبالیست

پیکر این بانوی جوان فوتبالیست پس از تشییع به درخواست خانواده اش برای تدفین و خاکسپاری به کشور آمریکا انتقال می‌یابد. شادروان «ملیکا محمدی» در آمریکا زندگی می‌کرد و برای حضور در تیم ملی فوتبال به ایران آمده بود.

خبر انلاین , ورزش سه , ایرنا

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس