جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تعبیر خواب چروک ، دیدن چروک در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب چروک ، دیدن چروک در خواب چه تعبیری دارد ؟
با تعبیر خواب چروک ، تعبیر خواب چروک شدن صورت کودک ، تعبیر چروک شدن پرده در خواب و تعبیر خواب چروک شدن فرش همراه ما باشید.

برای دیدن چروک در خواب تعابیر متعددی آمده است از جمله گفته می شود چین و چروک به معنی سلامتی است و یا می تواند نشانه رهایی از برخی مشکلات با ازدواج با شخصی ثروتمند باشد. در زیر با انواع تعبیر خواب چروک طبق منابع مختلف آشنا می شوید.

تعبیر خواب چروک

دیدن چین و چروک صورت در خواب نشانه احساسات و ارتباط شما با پیری و همچنین نمادی از ارزش خرد و آینده نگری است . به گزارش پرشین وی طبق نظر برخی کتب تعبیر خواب، جنسیت کسی که چنین خوابی ببیند نیز می تواند در تعبیر آن اثر داشته باشد.

خواب چروک برای دختر جوان

اگر دختر جوانی نگرانی زیادی نسبت به ظاهر خود داشته باشد، خواب چروک دارای بار معنایی خاصی نیست و صرفا این رویا بازتابی از تجارب او در بیداری است.

چروک گردن یا صورت بدین معنیست که نسبت به خود در تردید هستید و مسائل مختلفی است که ترجیح می دهد آنها را پنهان نگه دارید. همچنین سرسختی و در خود فرورفتگی تان، مانع از معاشرت راحت شما با دیگران و یا شروع یک رابطه عاشقانه می شود. در این صورت بهتر است سعی کنید راحت تر آغوش خود را به روی دنیا باز کرده و خودتان را همانطور که هستید بپذیرید.

چروک زیر چشم و صورت در خواب دختر جوان

چین و چروک صورت به خصوص زیر چشم نشانه ای منفی است. یعنی باید به محیط پیرامون خود بسیار دقیق تر توجه کنید. شاید شخص بد نیتی در دایره دوستان شما وجود دارد که می خواهد آسیبی به شما برساند و یا ممکن است در آینده با چنین شخصی مواجه شوید، بنابراین باید مراقب آشناهای جدید خود باشید.

اگر چین و چروک ناگهان تمام بدن را فرا گرفت می تواند نشانه بیماری همچون جوش روی پوست باشد.سعی کنید از رفتن به مکان های عمومی مثل سونا و استخر اجتناب کنید.

اگر چین و چروک را روی چهره شخصی غریبه و یا از نزدیکانتان ببینید یعنی باید آماده گرفتن یک تصمیم مهم شوید. ممکن است انتخاب سختی در پیش داشته باشید که روی سرنوشت آینده شما تاثیر بگذارد.

خواب چروک در خواب مرد

چین و چروک پیشانی برای مردان نشانه خوبیست. ممکن است به زودی ریاست گروه خاصی از مردم را به دست آورید، کسانی که خالصانه به شما احترام گذاشته و به نظراتتان گوش می دهند. از نصیحت کردن افرادی که نیاز به توصیه هایتان دارند، صرف نظر نکنید.

اگر چین و چروک روی صورت باشد می تواند حاکی از وقایع خوب باشد. به زودی شادی و خوشحالی را تجربه می کنید. همچنین ممکن است مشکلی را حل کرده و از نگرانی هایی که مدتی همراهتان بود خلاص شوید.

چین و چروک روی دست نشانه کار سخت و طولانیست. ولی اگر دستکش بپوشید یعنی زحماتتان نتیجه خواهد داد. به خصوص این خواب برای کارآفرین ها مطلوب است چرا که به معنی رشد و شکوفایی کاری است که شروع کرده اند.

چروک زیر چشم برای مردان جوان می تواند حاکی از دوره ای سخت همراه با نگرانی و اضطراب باشد.

چین و چروک در خواب زنان

در خواب زنان شدت چروکی که در خواب دیده می شود می تواند در تعبیر آن اهمیت داشته باشد. چین و چروک های بسیار محو و ریز روی پیشانی و یا زیر چشم به نحوی که به زحمت قابل دیدن باشد یعنی باید مراقب آشنایان جدید خود باشید. ممکن است به زودی مردی ثروتمند در محیطی که هستید ظاهر شود ولی وی مرد خانواده دوست و خوبی است و احتمال دارد علاقه او را به خود جلب کنید. اگر متوجه چروک مختصر روی سینه و یا بازو شوید یعنی در آینده نزدیک مجبور خواهید شد از نقطه نظرات، موقعیت و یا علاقمندی های خود دفاع کنید.

چین و چروک عمیق روی پیشانی مثبت است و می تواند نشانه پایان ناراحتی باشد و شادی و عشق کامل را تجربه خواهید کرد. چروک عمیق زیر چشم به معنی اشک و فقدان است و کسی از خویشاوندان و یا نزدیکانتان با کار و یا تصمیم خود، موجب ناراحتی تان می شود.

اگر با چیزی مثل کرم پوست چین و چروک را از بین ببرید پس باید منتظر مهمان باشید. به گزارش پرشین وی ممکن است یکی از دوستان که در موقعیت سختی قرار گرفته برای نصیحت گرفتن به شما رجوع کند.

علاوه بر تعبیرهای بالا که به ترتیب برای دختران جوان، مردان و زنان ذکر شد. تعابیر دیگر خواب چروک نیز به شرح زیر است:

تعبیر خواب چروک صورت دیگران

اگر در خواب صورت کسی چروک داشت یعنی در دردسر می افتید. ممکن است موجب نگرانی اطرافیانتان شوید چراکه ارتباط با افرادی را شروع می کنید که شهرت بدی در بین دیگران دارند. فقط شما از تاثیر منفی آنها روی خود خبر ندارید. شما تغییر کرده و کارهایی را انجام می دهید که هیچ وقت تصورش را هم نمی کردید. احساس می کنید فقط با مصاحبت با آن افراد آرامش دارید چرا که شما را بهتر درک می کنند.

در تعبیرخواب دیگری آمده دیدن صورت چروک دار شخصی دیگر بدین معنیست که شما آن شخص را باتجربه تر و بسیار عاقل تر از خودتان می دانید.

تعبیر خواب چروک داشتن صورت خود

اگر در خواب صورت تان چروک داشت یعنی به روزهای گذشته و قدیم فکر نمی کنید. شما به جمله “جوانی است و جاهلی” اعتقاد دارید. می خواهید تا حد ممکن هر کاری که می خواهید انجام دهید تا وقتی به سنین پیری رسیدید حسرت چیزی را نخورید. سعی دارید به هوا و هوس ها و خواسته هایتان برسید و به نصیحت های دیگران مبنی بر ازدواج و تشکیل خانواده گوش نخواهید داد.

طبق تعبیر دیگری اگر در خوب خود را با صورت چروک ببینید نشانه نگرانی و ناراحتی و یا احساس پیرتر شدن و عاقل تر شدن است. این خواب همچنین می تواند بدین معنی باشد که شما چیزهایی را از تجارب گذشته خود آموخته اید.

تعابیر خواب چروکدیدن چین و چروک در عالم خواب

تعبیر خواب از بین بردن چروک های صورت

پاک کردن چروک از صورت در خواب حاکی از این است که نمی خواهید حقیقتی را بپذیرید. با وجود اینکه دلایل واضحی از حقیقت نیز وجود دارد ولی نمی خواهید آن را باور کنید. وانمود کردن به اینکه اتفاقی نیوفتاده را ترجیح می دهید. این کار را آنقدر ادامه می دهید تا جایی که آرامش اعصابتان را از دست داده و به شکل شدید و خشن تری واکنش نشان خواهید داد.

تعبیر خواب چروک پیشانی

اگر در خواب روی پیشانی چروک داشتید یعنی بالاخره از خصوصیات خود آگاه می شوید. کسی هستید که همه چیز را واقع بینانه می بینید. برای شما پذیرفتن این حقیقت که دیگران ممکن است در برخی کارها بهتر و موفق تر باشند سخت نیست. به همین دلیل گاهی اوقات خود را دست کم می گیرید که این کار برای عزت نفس شما واقعا بد است. با این وجود رویدادی در آینده باعث می شود بالاخره بیشتر به ارزش ها و خصوصیات خوب خود پی برده و بیشتر خود را باور داشته باشید.

همچنین به گزارش پرشین وی گفته می شود چروک پیشانی نمادی از تصمیم و یا قضاوتی مهم بر اساس تجربه است.

تعبیر خواب از بین بردن چروک پیشانی

اگر در خواب چروک پیشانی را از بین ببرید نشانه هشدار است که اولویت های خود را مشخص کنید. شما زمان و پول زیادی را صرف چیزی کرده اید که نتیجه ای نداشته است. سلامتی خود را در اولویت قرار دهید تا در آینده پشیمان نشوید که چرا به سلامت بدنی خود بی توجه بودید.

تعبیر خواب چروک گردن

دیدن چروک گردن حاکی از آن است که شما خیلی به نظرات بقیه نسبت به خود اهمیت می دهید. برای شما بسیار مهم است که حمایت و درک دیگران را در هرکاری که انجام می دهید داشته باشید و به همین دلیل بیشتر از اندازه به چیزهایی که دیگران درباره شما می گویند توجه می کنید و با نظرات آنها شاد و راضی می شوید. زمان آرامش و اعتماد به خود و حس ششم تان است، حتی اگر گاهی اوقات شما را به تصمیم اشتباهی برساند.

سفت شدن پوست گردن در خواب

اگر در خواب پوست گردنتان را صاف از چروک ببینید یعنی نیاز دارید تمام اوقات در مرکز توجه باشید. اغلب فکر می کنید کارهایی که برای دیگران انجام داده اید از دید خانواده و دوستانتان نادیده باقی می ماند. به همین دلیل مدام به دنبال دلایلی برای آنها هستید که باید به شما توجه کنند. شما بر این باورید که کاملا طبیعی است که مهم ترین فرد برای آنها باشید و بنابراین وقتی توجه زیادی به اتفاقات زندگی شما نمی کنند، آزارده خاطر می شوید. خوشبختانه آنها به خودخواهی و مالکیت طلبی شما عادت دارند و انتقادهای شما را چندان جدی نمی گیرند.

تعبیر خواب چروک سینه

اگر زنی خواب ببیند سینه اش چروک شده نشانه عدم اعتماد به نفس به خصوصیات ظاهری خود است. اگر کسی مدام با خود فکر کند جذابیت ندارد و یا به بیان دیگر از ظاهر خودش رضایت نداشته باشد ممکن است در نتیجه این افکار چنین خوابی ببیند. اگر این خواب بارها تکرار شود یعنی باید افکار خود را بهتر کرده و روی آنها کار کنید.

تعبیر خواب چروک دست

چروک دست در خواب نمادی از ذاتی مراقب و دلسوز است. شما از کمک به دیگران لذت می برید و وقتی کسی به کمک شما نیاز داشته باشد در کنار او حضور دارید. به همین دلیل همه شما را دوست دارند و مورد احترام هستید ولی اغلب اتفاق می افتد که همکارانتان از شما سو استفاده می کنند. انجام کارهای آنها باعث می شود شما را دوس داشته باشند ولی احترامشان نسبت به شما برانگیخته نمی شود. اجازه ندهید دیگران اعتبار کاری را به دست بیاورند که شما زمان و انرژی صرف آن کرده اید.

علاوه بر این چروک دست حاکی از آن است که شما و یا شخص دیگری به طور قابل توجهی باتجربه تر از دیگران هستید. این خواب نمادی از حسادت نسبت به افراد جوانتر نیز می تواند باشد.

چروک شدن تدریجی پوست چه تعبیری دارد

اگر در خواب ببینید صورت به تدریج پیر و چروک می شود یعنی “تجربه” به شما در حل یک موقعیت ناخوشایند کمک خواهد  کرد. امکان دارد به دلیل عدم آگاهی و دانش در چیزی دچار دردسر شوید ولی از چنین موقعیتی خلاص می شوید. با این وجود مراقب باشید، چرا که همیشه تجربه کارساز نیست.

طبق برخی تعابیر دیگر اگر صورت خود را در حین چروک شدن ببینید یعنی خودتان را باتجربه تر، جدی تر، عاقل تر و با رفتار بچگانه کمتری نسبت به گذشته می بینید.

تعبیر خواب چروک شدن تدریجی دست

اگر در خواب دست هایتان به تدریج از چروک پوشیده شد یعنی باید برای رسیدن به موفقیت در چیزی، سخت تلاش و کار کنید. هدف مذکور یک کار سخت است که نیاز به صرف انرژی و زمان زیادی دارد. گاهی اوقات انگیزه خود را از دست داده و فکر می کنید باید تسلیم شده و آن را رها کنید ولی دوستان نزدیکتان به ادامه دادن شما کمک می کنند. یاد خواهید گرفت هرگز دست از رویاهایتان برندارید.

تعبیر خواب چندین صورت چروک دار

اگر در خواب شاهد تعداد زیادی صورت چروک دار باشید، یعنی با گذر سن صبر و شکیبایی بیشتری نسبت به جوانی خود کسب می کنید. متوجه خواهید شد که اغلب برای چیزهایی نگرانی و استرس دارید که نمی توانید آنها را تغییر دهید، به همین دلیل اغلب سلامتی خود را به خطر می انداختید. با این وجود یاد گرفته اید زمان و انرژی خود را برای چیزهای درست نگه دارید.

تعبیر خواب نوزاد و یا بچه های چروک دار

گرچه این خواب آزاردهنده و ترسناک به نظر می رسد ولی معنای منفی ندارد. اگر در خواب کودکی با صورت چروک ببینید یعنی در آینده نزدیک لحظات زیبا و خوبی خواهید داشت. امکان دارد با دوستان و خانواده ملاقات کنید و یا کسی را ببینید که دلتان خیلی برایش تنگ شده است. در هر صورت لحظات آینده خوب و خوشایند خواهد بود.

تعبیر خواب چروکتعابیر دیدن چروک در خواب

دیدن خواب زنی با صورت چروک در خواب مرد

اگر مردی در خواب زنی با صورت چروک ببیند یعنی برای از دست دادن فرصت هایش متاسف خواهد شد. شاید موقعیت هایی پیش آمده که نمی دانید تصمیم درستی گرفته اید یا نه چرا که به نظر می رسد می توانستید به موفقیت های بیشتری در زندگی دست پیدا کنید. ولی با این وجود این یک مرحله موقت در زندگیست که در نتیجه عدم انگیزه و آرزو به وجود آمده است.

دید مردی با صورت چروک در خواب زن

اگر زنی در خواب مردی با صورت چروک ببیند به معنی نیاز به محافظت است. به گزارش پرشین وی شما در زندگی کسی که مثل یک پدر حامی و هواخواهتان باشد و بتوانید روی او حساب باز کنید را ندارید.

تعبیر خواب چروک شدید صورت و یا بخشی از بدن

اگر درخواب شاهد چروک شدید صورت و یا قسمتی از بدن باشید به معنی ناراحتی و یا حسرت گذر عمر است. شاید می ترسید که مبادا زمان کمی برای رسیدن به رویاهایتان دارید.

البته گاهی اوقات دیدن چروک پوست در خواب می تواند معنای ضمنی بسیار ساده تری داشته باشد. برای مثال اگر به تازگی متوجه چین و چروک هایی روی پوست خود شده و سعی در رفع آنها دارید، قطعا روی شما تاثیر گذاشته و موجب دیدن خوابی با چنین مضمونی شده است.

تعبیر خواب چین افتادن روی آب

اگر در خواب شاهد موج دار شدن آب باشید که به شکل چین خوردگی به نظر می رسید، نشانه سختکوشی، رفاه، صمیمیت و مهربانی است. این خواب همچنین بدین معنیست که می خواهید سهم خود را برای بهتر شدن دنیا ادا کنید.

تعبیر خواب لباس چروک

اگر در خواب لباسی را چروک ببینید یعنی احساس می کنید دیگران شما را شخصی تنبل، غیرحرفه ای و یا بی مسئولیت می بینند. همچنین بدین معنیست که احساس می کنید برای چیزی آمادگی خوبی ندارید.

طبق تعبیر دیگری دیدن پوشاک چروک در خواب می تواند نمادی از هویتی باشد که کنار گذاشته شده و یا لازم است آن را رها کنید. همچنین به معنی نیاز به کشف هویتی است که کنار گذاشته اید. اگر پیراهن چروک بود، نمادی از چگونگی دیدگاه دیگران نسبت به شماست. شلوار چروک مربوط به مسئولیت ها و چگونگی امرار و معاش شماست.

خواب به تن داشتن پیراهن چروک

طبق تعبیری اگر خود را در حالی ببینید که یک پیراهن چروک و تاخورده به تن دارید اغلب نشانه تجربه سختی هایی در زندگیست. به خصوص می تواند بدین معنی باشد که در کار فعلی خود ممکن است با موانع جدی رو به رو شده و تکمیل آن چالش برانگیز شود و همین امر موجب ناراحتی و استرس در زندگی می شود.

 

خواب‌ها انواع زیادی دارند که سه نوع شناخته‌شده‌ آن‌ها در احادیث نبوی
عبارت است از:
۱٫ بشرا، که در آن رسیدن خبر خوش و یا وقوع اتفاق نیکویی از جانب خداوند
به انسان مژده داده می‌شود؛ به این نوع خواب‌ها رویاهای صادقه و صالحه می‌گویند.
۲٫ خواب‌های بد و ترسناک، که در این نوع خواب‌ها غالباً شیطان دخل و تصرف دارد.
۳٫ حدیث‌النفس، در این نوع خواب‌ها انسان با خودش هم‌صحبت می‌شود و این
خواب‌ها زاییده افکار و انعکاس اتفاقات روزمره پیرامون شخص است.درمتن زیر تعبیر
خواب چروک را قرار داده ایم می توانید تعبیر خواب چروک ما را در سایت پرشین وی
بخوانید.

تعبیر خواب چروک از نظر معبران

تعبیر خواب چروک  به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که چهره شما چروک پیدا کرده و پیر شده اید عزت و جاه شما بالا
می رود و نزد مردم محترم تر از آن چه هستید می شوید زیرا چروک و چین بر چهره
نشانیفزونی شان و مرتبه بیننده خواب است.

تعبیر خواب چروک دیدن در خواب

اگر کسی که جوان است و بر چهره اش هیچ اثری از پیری نیست ببیند صورتش چروک
پیدا کرده تعبیر همان است که گفته شد.

تعبیر خواب چروک شدن صورت کودک

منوچهر مطیعی می گوید :

اگر پدر و مادری در خواب ببینند که چهره کودکشان چروک پیدا کرده خوب نیست زیرا از
بیماریآن کودک خبر می دهد و طبعا برای پدر و مادر غم و رنج همراه می آورد.

تعبیر چروک شدن پرده در خواب

پرده در خواب خودش عم و رنج و غصه را نوید می دهد چنان چه روی پرده خانه
خویش در خواب
چین و چروک بیش از حد ببینید برای اهل آن اتاق که پرده در آن آویخته است
ناراحتی فراهم
می شود چون پرده باید چین داشته باشد نه چروک.

تعبیر خواب چروک شدن فرش

منوچهر مطیعی می گوید :

همین تعبیر است اگر فرش جمع شده باشد و نتوانید آن را صاف کنید بطوری
که در خواب
هر طرفش را بکشید طرف دیگرش کج شود. این خبر از غم و ناراحتی برای اهل
خانه می دهد.
اصولا چروک روی لباس و چیزهائی که گفته شد خوب نیست.

بانک جامع تعبیر خواب

تهیه و ترجمه: گروه تعبیر خواب پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

منبع: dreamglossary، dromen، cafeausoul، dreamlookup، dreamingfordreams، ۵geo

برچسب ها:
اخبار مرتبط:


آرون گروپس