جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تعبیر خواب زوزه , شنیدن صدای زوزه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب زوزه , شنیدن صدای زوزه در خواب چه تعبیری دارد؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خواب خود صدای زوزه سگ , گرگ و یا شغالی را شنیده باشید .برای اینکه بدانید این خواب چه تعبیری دارد در ادامه با ما همراه باشید .

از میان معبران بزرگ مطیعی تهرانی به تعبیر خواب زوزه پرداخته است .او چنین معتقد است که شنیدن صدای زوزه از هر حیوانی که باشد خوب نیست و تعبیر خوبی ندارد . مثلا صدای زوزه گرگ به معنای خبر بد است و صدای زوزه شغال به معنای حرف هایی است که پشت سر شما زده می شود .برای دانستن تعبیر کامل با پرشین وی همراه باشید.

تعبیر خواب زوزه به روایت معبران

جالب است بدانید اگر زمان هایی را که شما به خواب اختصاص داده اید را در نظر بگیریم یعنی شما ۶ سال کامل از عمر خود را در خواب بوده اید و روح شما در دنیای دیگری بوده است و اینکه خواب دیدن از زمانی که انسان وجود داشته بوده است و حتی تعبیر خواب هم انجام می شده است .

تعبیر شنیدن صدای زوزه در خواب

تعبیر خواب زوزه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

زوزه را در خواب نمی توان دید. چند چیز هست که در خواب نمی توان آنها را دید ولی می توان حس کرد یا شنید. مثل بوی خوش یا ناخوش یا انواع صداها و از آن جمله است زوزه. در خواب زوزه را می توان شنید و زیاد اتفاق می افتد که در خواب صدای زوزه می شنویم. زوزه صدای سگ و شغال و گرگ است و گاه نیز روباه زوزه می کشد. اصولا شنیدن زوزه در خواب خوب نیست و خبر بد تعبیر شده است

تعبیر زوزه سگ در خواب

مطیعی تهرانی می گوید:

اگر صدای زوزه سگ در خواب شنیده شود خبری به شما می رسد لیکن امنیت می یابید برعکس است

تعبیر زوزه گرگ در خواب

مطیعی تهرانی می گوید:

صدای زوزه گرگ یعنی خبری بد می شنوید و دچار ناامنی می شوید.

تعبیر زوزه شغال در خواب

مطیعی تهرانی می گوید:

صدای زوزه شغال به معنای حرف بد و حرف یاوه مردم است که پشت سر شما می گویند و شما را سر زبان ها می اندازند به خصوص اگر زیاد و مداوم باشد.

بانک جامع تعبیر خواب , خواب و رویا

برچسب ها:
اخبار مرتبط:


آرون گروپس