چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تست هوش تصویری گربه و پله

اشتراک:
تست هوش تصویری گربه و پله پیامک و تبریک تولد
در این معمای خطای دید شما به دقت به تصویر نگاه کنید مشخصی می شود که چند نکته را در خود پنهان دارد با این تست هوش جالب با ما همراه شوید

در معمای جالب گربه و پله ها شما به راحتی می توانید حدس بزنید که گربه به پائین پله می رود یا به بالا زیرا این تست هوش نمونه زیبایی از یک معمای خطای دید است و انسان به راحتی می تواند اشتباه کند اما با کمی دقت می توانید به پاسخ برسید. در ادامه با تست هوش تصویری گربه و پله با پرشین وی همراه شوید

تست هوش تصویری گربه و پله

این آخرین بحث هیجان انگیز در باره « خطای دید» است که این روزها، کاربران زیادی را در شبکه های اجتماعی مشغول خود کرده است. برخی از آنها می گویند گربه بالا می رود و عده ای هم استدلال می کنند که رو به پایین حرکت می کند.

چندی پیش جنجال مشابهی در شبکه های اجتماعی بر سر رنگ یک پوشش زنانه رخ داده بود که بینندگان بر سر اینکه رنگ لباس یادشده، آبی یا سفید است، با هم اختلاف نظر داشتند اما حالا بحث بر سر رنگ نیست چون عکسی که می بینید کاملا سیاه و سفید است ولی موقعیت گربه موجب اختلاف نظر شده است.

این عکس در یک صفحه فیسبوک خارجی از سوم آوریل – ۱۴ فروردین – تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار لایک خورده و بیش از ۲۲ هزار نفر هم در باره اش اظهارنظر کرده اند اما هنوز بحث و جدل در این زمینه در سایتهای گوناگون ادامه دارد و هر روز ایده ها و برداشتهای تازه تری در باره عکس گربه مطرح می شود.

نظر شما در این باره چیست؟ این گربه بالا می رود یا پایین؟!

تست هوش تصویری گربه و پلهتست هوش تصویری

پاسخ تست هوش تصویری گربه و پله

به راحتی از لبه پله ها میشه فهمید که گربه داره میره پایین پله.

تست هوش تصویری گربه و پلهپاسخ تست هوش

یاسر معما , جام جم آنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس