شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

زندگی مرجانه گلچین بازیگر پرگار ؛ از ازدواج جنجالی تا مهاجرت و شهرت (۳۸۱)

اشتراک:
زندگی مرجانه گلچین چهره ها
مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در این شب ها تجربه متفاوتی را از بازی در سریال پرگار به دست آورده است زیرا نقش وی در این سریال جدی است و طنز نمی باشد.

بازیگر مطرح کشورمان مرجانه گلچین در سریال های موچین و شام ایرانی که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است هنرنمایی کرده و به تازگی در سریال پرگار نیز که از شبکه یک سیما در حال پخش می باشد هنرنمایی می کند. وی به جز بازیگری در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و در یک خانواده هنری رشد و پرورش یافته است. در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی مرجانه گلچین را در نیبک صالحی بخوانید.

زندگی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. پدر وی نظامی بود که او را در کودکی از دست داد و مادرش نیز خانه دار است.

زندگی مرجانه گلچینکودکی مرجانه گلچین در کنار مادرش

خانواده هنری مرجانه گلچین

مرجانه گلچین یک خواهر به نام منیسژه دارد که در کارهای موسیقایی با هم همکاری می کنند و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین است. مرحوم استاد نادر گلچین (خواننده و نوازنده سبک موسیقی سنتی) عموی وی بود که روز ۴ شهریور ۱۳۹۶ بر اثر تشدید بیماری قلبی ریوی درگذشت.

گفتنی است؛ از آثار این هنرمند فقید می‌توان به تصنیف مرغ سحر، ناوک مژگان،
قصه شهر عشق، مسبب، من دیگه بچه نمیشم و آلبوم‌های گریز،
نفس باد صبا، زلف بنفشه اشاره کرد.

زندگی مرجانه گلچینمرجانه گلچین در کنار خواهر و عموی مرحومش

ازدواج و طلاق از همسرش

مرجانه گلچین چندین سال قبل با کریم آشتی تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج نمود و این ازدواج دوامی نداشت و از یکدیگر جدا شدند. و فرزندی از این ازدواج حاصل نشده است.

کریم آتشی متولد ۱۳۴۳ شهرری، دارای مدرک دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران می باشد. وی فعالیت هنری را با کارگردانی فیلم های کوتاه و فعالیت سینمایی را در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد و نخستین تجربه سینمایی او فیلم «پنجاه روز التهاب» است.

زندگی مرجانه گلچینزندگی مرجانه گلچین و مادرش

شروع فعالیت هنری مرجانه گلچین

وی فارغ‌التحصیل از هنرستان موسیقی و کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را به تشویق خواهرش منیژه گلچین در تئاتر آغاز نمود و در سال ۶۴ با مجموعه تلویزیونی آیینه کار در تلویزیون را آغاز نمود.

بازیگردخترعموی خانم بازیگر

وی برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ با مجموعه آیینه شناخته شد و بعد از آن مدتی از بازیگری به دلیل سفر به خارج کشور فاصله گرفت . اما بعد از بازگشت با حضور در سریال زیر زمین بازیگری را ادامه داد . اما محبوبیت در سال ۱۳۸۷ با بازی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران که در ماه رمضان پخش میشد چندین برار شد.

مهاجرت به خارج از کشور

گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد.

خانم بازیگربازیگر سینما و تلویزیون

وی درباره مهاجرتش گفته بود که : «درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می‌کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

زندگی مرجانه گلچین بازیگر سریال پرگار

گفتگو با مرجانه گلچین درباره تجربه جدیدش

مرجانه گلچین از آن بازیگران است که خودش را محدود به نقش‌های صرفا طنز یا جدی نکرده است. او ترجیح می‌دهد نقش‌هایی را بپذیرد که هم برایش تازگی داشته باشد و هم به چالش دعوت کند. یکی از نقش‌های خاص او، ایفای شخصیت ملیحه در سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور بود. او در این سریال نقش یک خانم جلسه‌ای را بازی کرده بود که تا به حال چنین نقشی در تلویزیون نداشتیم.

پدر و مادر خانم بازیگرپدر و مادر مرجانه گلچین

آخرین حضور گلچین در تلویزیون سریال زوج یا فرد بود که سال ۹۷ از شبکه سه پخش شد. او در این سریال نقش یک مادر متفاوت را بازی می‌کند که بعد از بازگشت به ایران با ماجرا‌های متفاوتی دست و پنجه نرم می‌ کند. وی درباره بازی در این سریال و ایفای نقشش می‌ گوید: موضوع سریال، اجتماعی، خانوادگی و درام است و سه سال و اندی پیش بازی کرده‌ ام. در این سریال نقش محبوبه را بازی می‌ کنم و دلیل پذیرشم برای ایفای نقش، متفاوت بودن شخصیت بود.

وی ادامه می‌ دهد: به‌ ویژه این‌که در سال‌های اخیر بیشتر کار‌های کمدی داشتم، اما همیشه از نقش‌ هایی که حال و هوای جدی دارند، استقبال کرده‌ام. به نظرم مخاطبان در این سریال چهره متفاوتی از من خواهند دید. البته درباره جزئیات بیشتر از این نمی‌ توانم صحبت کنم تا به تماشای سریال بنشینید.

بازیگرزندگی مرجانه گلچین

امیدوارم که بعد از این همه سال، پیش شما عزیزان سربلند باشیم. کار کردن با جناب آقای شهرام شاه‌حسینی، بسیار تجربه متفاوت، جدید و جالبی بود که کارشان را از قدیم پیگیر بودم و دوست داشتم. چون بسیار جسورانه است و به‌روز. جوانند و پرانرژی و بسیار سختگیر. به‌راحتی اوکی رو نمیشه ازشون گرفت و همین باعث میشه کار خیلی رو نظم و قانون پیش بره.

بازی را خیلی خوب می‌شناسند و در انتقال حس سکانس به عوامل علی‌الخصوص بازیگر در مقابل دوربین، بسیار کاربلد هستند. لذت بردم و خیلی تلاش کردم تا در جهت ایفای نقش به ایده‌آلی که دوست داشتند و از من می‌خواستند نزدیک شوم. نقش بسیار جدی و متفاوتی را از من در این مجموعه خواهید دید.

بازیگران سریال پرگاربازیگران پرگار

البته داستانی نو و نگاهی نو به مسائل جوانان و خانواده در این کار مطرح میشه که به قلم جناب آقای احمد رفیع‌زاده عزیز، جان گرفته است. تهیه‌کننده محترم این کار جناب آقای پوررحمانی را از خیلی قبل، دوران نوجوانی می‌شناختم و در یکی از سریال‌ها همکاری مشترک داشتیم و باردیگر در حال و هوایی دیگر، باز هم این همکاری خوشبختانه تکرار شد. ان‌شاا… ببینید و راضی باشید.

بازیگر پرگارزندگی مرجانه گلچین

بازیگران سریال پرگار

در فصل نخست (آسمان همیشه ابری نیست) این سریال لیلا بلوکات، تیما پوررحمانی، سپند امیرسلیمانی، حدیثه تهرانی، سمیرا حسینی، کاوه خداشناس، جعفر دهقان، مهران رجبی، امیرحسین رستمی، آتنه فقیه نصیری، ناصر ممدوح، فریبا نادری و … بازی می‌ کردند. آن سریال رویکرد اجتماعی داشت و به دغدغه‌ های پنج دوست و همکلاسی در برهه نوجوانی و جوانی پرداخت و حالا در سریال “پرگار” – بخش دوم – دغدغه‌ ها به سمت مواد مخدر در مدارس، آسیب‌ های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان خصوصاً دختران رفته است. در واقع غیرمستقیم و هنرمندانه، نحوه برخورد با فرزندان آموزش داده می‌ شود.

سریال پرگارسریال پرگار

سریال پرگار به تهیه‌ کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه‌ حسینی در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌ ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است. مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بابک کریمی، فریبا جدیکار، بهرنگ علوی، علی عمرانی و تیما پوررحمانی از بازیگرانی‌ اند که در این سریال نقش آفرینی می‌ کنند.

انتقاد مرجانه گلچین از مافیای بازیگران سلبریتی

بازیگر سریال «زوج یا فرد» گفت: امیدوارم تعطیلی پروژه‌ های سینمایی به بازیگرانی
که همواره روی پرده بودند شوک وارد کرده و به آنها یادآوری کند که کمی وضعیت
بازیگران کم کار را درک کنند، امیدوارم این بازیگران کمی احساس بازیگرانی
که سالها در خانه بوده‌اند را تجربه کنند.

مرجانه گلچین پیرامون تغییرات احتمالی تاثیر حضور سلبریتی‌ ها در سینمای پساکرونا بعد از بازگشایی سینماها گفت: واقعیت امر دوران قرنطینه بدون شک در فرهنگ جامعه تاثیرگذار بوده و بسیاری از افراد را به مطالعه بیشتر، همنشینی با خانواده و تماشای آثار مختلف سینمایی ترغیب کرده اما واقعیت امر نمی‌ توانیم خوش بین باشیم که سینمای بعد از کرونا در روند انتخاب بازیگران خود تغییر خاصی نماید.

خانم های بازیگرخانم های بازیگر

وی در همین راستا ادامه داد: مشکلات پیرامون انتخاب بازیگران و یا محدودیت در حضور بازیگران سینما مشکلی نیست که امروز به وجود آمده باشد و مشکلی هم نیست که بعد از کرونا حل شود، استفاده از بازیگران چهره در اکثریت آثار و پرکار بودن برخی بازیگران در مقابل بیکاری عده زیادی از بازیگران همواره چالش بزرگی در عرصه سینما بوده است.

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» درباره حضور حداقلی برخی از بازیگران در اکثر
آثار سینمایی افزود: ما همواره شکایت خود را به خانه سینما برده ایم که چرا برخی
بازیگران در همه آثار سینمایی حضور دارند و از برخی بازیگران حتی نامی هم برده
نمی‌ شود، این گلایه همواره بین ما بازیگران وجود داشته و بعید می‌دانم که مافیای
انتخاب بازیگران سینما پس از بازگشایی سینماها از هم پاشیده شود.

وی در همین رابطه اضافه کرد: مافیای انتخاب بازیگران سینما سال هاست حضور داشته و افرادی در این میان هستند که همواره به قول معروف نان به هم قرض می‌دهند، در حال حاضر می‌بینیم که بسیاری از بازیگران سلبریتی سینما تئاتر را هم در دست گرفته‌ اند و به صورت گروهی از آثار سینمایی راهی تئاترهایی با سرمایه تولید بالا می‌ شوند.

خانم بازیگر و عموی مرحومشخانم بازیگر و عموی مرحومش

بازیگر سریال «زوج یا فرد» درباره بیکاری بسیاری از بازیگران در ایام کرونا اذعان کرد: واقعیت امر بسیاری از بازیگران از قبل هم در قرنطینه بوده‌اند، آنها با بیکاری و کم کاری آشنا بوده‌اند و باور کنید که این تعطیلات کرونا برای آنها اتفاق بسیار پیچیده‌ای نیست زیرا مدت‌هاست که دیده نشده‌اند.

وی در همین راستا تصریح کرد: امیدوارم تعطیلی پروژه‌ های سینمایی به بازیگرانی
که همواره روی پرده بودند شوک وارد کرده و به آنها یادآوری کند که کمی وضعیت
بازیگران کم کار را درک کنند، امیدوارم این بازیگران کمی احساس بازیگرانی
که سالها در خانه بوده‌ اند را تجربه کنند و بدانند که هیچکس از پول و دستمزد
بدش نمی‌ آید اما بهتر است که کمی انصاف هم داشته باشیم.

این بازیگر سینما با اشاره به مشکلات عدیده معیشتی بازیگران پیشکسوت افزود: بازیگران ما در این شرایط به شدت غم نان دارند، آنها در این شرایط باید به فکر کرایه عقب افتاده خانه‌ هایشان باشند و اگر نه که بازیگران سلبریتی شاید امروز بیکار باشند اما چندین فیلم در نوبت اکران داشته و به سرعت با آغاز فصل تولید سر کار می‌ روند.

زندگی مرجانه گلچینزندگی مرجانه گلچین و خواهرش منیژه

گلچین در همین رابطه خاطرنشان کرد: مثالی این روزها بین مردم وجود دارد که فرق
بین دارا و ندار در ایام قرنطینه چیست، از نظر من باید دید دوران قرنطینه برای
بازیگران سلبریتی و پرکار سینما چطور می گذرد و برای بازیگرانی که سالها
کاری نداشته اند چطور می‌گذرد؟ این قیاسی ناراحت کننده است که شاید
به اندکی تامل در قبال آن بتوانیم غم بسیاری از هنرمندان کشور را درک کنیم.

زندگی مرجانه گلچین و صحبت های جالب وی

خجالتی هستم ولی جلوی دوربین نه

مرجانه گلچین با بیان اینکه در ایفای نقش‌ها خود را فراموش می‌کند، گفت: آنهایی که من را می‌شناسند، می‌دانند که من آدم خجالتی هستم ولی در جلوی دوربین به نوعی اتفاقی را تجربه می‌کنم و تبدیل به شخصیت دورن فیلم می‌شوم.

کمتر کسی را می‌ توان یافت که بازی مرجانه گلچین در نقش‌ های کمدی سریال‌ های
تلویزیونی را در یک دهه اخیر به خاطر نداشته باشد. این بازیگر در آخرین تجربه کاری
خود در مجموعه زوج یا فرد شبکه سوم سیما به ایفای نقش پرداخته است.
گلچین در این مجموعه ایفاگر نقش آفاق ظاهر شده است.

بازیگران ایرانیبازیگران ایرانی

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره باورپذیر بودن نقش‌ های خود در تلویزیون و انتقاد‌هایی
که درباره تکرار نقش‌ ها به او می‌ شود گفت: زمانی که در تیتراژ یک مجموعه نام
مهران غفوریان،‌ یوسف تیموری و مرجانه گلچین به عنوان بازیگران نوشته می‌ شود
و به عنوان مثال شما به عنوان تماشاگر با شخصیت‌ هایی همچون فرهاد و فرشید
و آفاق در مجموعه زوج یا فرد که به تازگی پخش شد، همراه شدید و آنها دست
شما را از قاب تلویزیون گرفتند و به داخل خانه‌ های خود بردند؛ به نوعی با آنها
زندگی کردید و دیگر نمی‌توان گفت که آن آدم را دیدم و تکراری بود.

چرا که شما آن شخصیت را به عنوان آفاق باور کردید، پس آن بازیگر کار خودش را انجام داده است. فرشید را به عنوان برادر این آدم قبول کردید، پس او هم کار خود را انجام داده است.

وی افزود: کمدین بزرگی همچون چاپلین نیز با یک حرکت و با یک فیزیک در همه
کارهای خود ایفای نقش کرده ولی اثرهای جدیدی را از خودش به جا گذاشته است.
مگر می‌ توان کمدین‌ های بزرگ دنیا همچون چاپلین را هم تکراری دانست.

خانم بازیگر و خواهرشخانم بازیگر و خواهرش

در واقع موقعیت‌ های داستان‌ هاست که موقعیت‌ های تازه‌ای را برای بازیگر به وجود می‌آورد. بر همین اساس باید بگویم که به عقیده من، این حرف که بازیگری خودش را تکرار کرده، معنی ندارد.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که در ایفای نقش‌های مختلف تا چه اندازه برای
رسیدن به شخصیت مورد نظر، مرجانه گلچین را فراموش می‌کند، اظهار داشت:
خیلی زیاد. آنهایی که من را می‌شناسند، کاملا به تفاوت پشت صحنه من
با آنچه در جلوی دوربین می‌بینند، واقف هستند.

زندگی مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون

اتفاقا من آدم خجالتی هستم. یعنی اگر در یک جمعی قرار بگیرم، معمولا در گوشه هستم
و خیلی اهل خودنمایی نیستم. خودم نمی‌دانم که چه اتفاقی در جلوی دوربین
برای من می‌افتد که به کل آدم دیگری می‌شوم.

وی ادامه داد: اصولا آنها که خیلی خوب من را می‌شناسند، متوجه تفاوت پشت و جلوی دوربین من شده و بارها در این باره به من گفته‌اند که تو اصلا آن آدم حاضر جوابی که در جلوی دوربین جواب‌ هرکسی را در آستین خود دارد، نیستی.

مرجانه گلچینمرجانه گلچین و فاطمه معتمدآریا

البته شاید تجربه هم در این موضوع تاثیرگذار بوده باشد. به طور کل باید بگویم که برای بازی یک شخصیت، فراموش می‌کنم که چه کسی هستم و شخصیت درون فیلم می‌شوم. حتی در مدت فیلمبرداری، شخصیت مورد نظر در خانه خودم هم با من بوده و برای رسیدن به نقش خیلی انرژی می‌گذارم.

گلچین درباره ایفای نقش خانم جلسه‌ای در مجموعه «نفس گرم» که چندی پیش
در آن ایفای نقش جدی را برعهده داشت نیز توضیح داد: دقیقا سعی کردم
باورپذیری که درباره آن صحبت کردم را در ایفای نقش جدی نیز داشته باشم
و اصولا در ایفای این مدل نقش‌ هاست که تفاوت نقش‌ها مشخص می‌ شود.

به طور کلی من بازیگری با حرکت دست و میمیک‌های زیاد هستم ولی در ایفای نقشی که در مجموعه «نفس گرم» داشتم، باید همه آنها را دور می‌ریختم و تبدیل به آدمی می‌شدم که تمام وجودش آرامش است.

شام ایرانیشام ایرانی

همچنین در مجموعه «شب بیست و نهم» نقش دختر معصومی را داشتم که طعمه همسایه بدجنس خود می‌شود که با کارهای گذشته متفاوت بود. در واقع در این نقش‌ها موقعیت فراهم بود تا تفاوت بازیگری را به نمایش بگذارم.

این بازیگر ادامه داد: در نهایت باید بگویم که در واقع موقعیت‌های مختلف است که از
بازیگر بازی‌ های متفاوتی را می‌ طلبد. در حال حاضر با افتخار
می‌گویم که من بازیگر کمدی هستم که برای خودم یک شیوه بازیگری
درنظر گرفته‌ ام و آن استفاده از بازی بدن است.

قطعا این شیوه را با خودم حمل خواهم کرد و به هیچ وجه آن را کنار نمی‌گذارم. اما متناسب با شرایط قصه از آن استفاده خواهم کرد. به عنوان مثال اگر به همین مجموعه زوج یا فرد که به تازگی در آن به ایفای نقش پرداختم؛ خوب توجه شود، می‌بینید که نوع استفاده‌ای که من در این اثر از بدنم کرده‌ام با مجموعه بزنگاه، نقطه سر خط و آثار قبلی متفاوت است.

سریال موچینبازیگران موچین

به نوعی در مجموعه زوج یا فرد در نقش مادر یک خانواده، آفاق باید یک افتادگی داشته باشد ولی در نقطه سر خط نقش زنی را داشتم که تنها زندگی می‌کرد و به صورتی دیوانه شده بود و مالیخولیا داشت که کاملا تفاوت آن با آفاق مشخص است.

وی در ادامه بیان کرد: برخی شیطنت‌ هایی را در مورد تکرار نقش‌ ها مطرح می‌ کنند
که واقعا درست نیست. در این صورت با توجه به اینکه در اکثر نقش‌ های آقای شکیبایی
هم رگه‌ هایی از هامون وجود دارد، از شما می‌ پرسم آیا باید بگوییم که
آقای شکیبایی هم تکرار است؟ به این صورت نیست. چرا که ما در
موقعیت‌ های مختلف وجهه‌ های متفاوتی از ایشان می‌ بینیم.

در نهایت باید بگویم آدم که نمی‌تواند از وجود خودش جدا شود. بالاخره من با خصوصیتم مرجانه گلچین می‌ شوم. اگر من را با این خصوصیت می‌ پذیرید و بعد از ۱۰ سالی که دارم کار می‌ کنم هنوز در نظرسنجی‌ ها بالاترین آرا را می‌ گیرم، یعنی مردم باورم می‌کنند. پس چرا باید در نظر مردم دست ببریم و با تیتر کردن یه سری از جملات اتفاقات دیگری را رقم بزنیم.

مرجانه گلچینعکس های مرجانه گلچین

گلچین در پایان گفت: البته به اندازه‌ایی که در مجموعه زوج و فرد درباره مهران غفوریان
کامنت دیده‌ام، درباره خودم ندیده‌ام. من در این مجموعه یک بازی نیمه هوشیار
را تجربه کرده‌ ام که در بخش‌هایی که قرص می‌خورم دیده می‌شود و در کارهای دیگر من نبوده است.

به نوعی در این مجموعه بخش دیگری از بازی خود را نشان دادم. بازی بین تراژیک و کمدی. آنجایی که از پسرش در زندان حرف می‌ زند و می‌ گوید که نمی‌ دانم باید بخندم یا گریه کنم. بالاخره به این بخش‌ ها نیز باید کمی توجه شود.

فیلم های مرجانه گلچینفیلم های مرجانه گلچین

زندگی بازیگر مشهور ایرانی

دورهمی مرجانه گلچین با گذری به خاطرات بازیگری

در ابتدای این برنامه مدیری با بیان اینکه یکی از عجیب ترین پدیده های جهان، تولیدات و جمعیت چین است، درخصوص پیشتازی این کشور در تولید انبوه جمعیت گفت و بعد از اجرای اولین بخش از نمایش اشاره ای به کیفیت پایین اجناس چینی و تقلبی
در مقابل کالای داخلی و صنایع دستی ایران کرد.

همچنین در ابتدای برنامه بعد از چند بخش از اجرای نمایش کمدی، مجری برنامه تلویزیونی
«دورهمی» میزبان مرجانه گلچین بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شد
و از علاقه مندی ها و غیبت طولانی اش در حرفه بازیگری پرسید.

گلچین با ابراز خوشحالی و ادای احترام به بینندگان این برنامه در همان ابتدای «دورهمی» مدیری
از سالهای آغاز فعالیت خود در سینما و تلویزیون گفت و اشاره ای به حضورش در سریال «آیینه» کرد.

برنامه دورهمیبرنامه دورهمی

وی با بیان اینکه در هنرستان موسیقی تحصیل کردم و ساز تخصصی ام تار است،
به بازی در فیلم سینمایی «بیست و نهم» اشاره کرد و درخصوص غیبت طولانی اش
در عرصه بازیگری گفت: از ۹ سالگی به شکل حرفه ای با مجموعه تلویزیونی
«خانواده» کارم را شروع و بعد از سال های انقلاب با یک سریال و یک فیلم سینمایی
به پایان رساندم و دوباره بعد از یک وقفه ۱۰ ساله متوجه شدم که دل کندن
از عرصه هنر بخصوص بازیگری برای من طاقت فرساست و با سریال «زیرزمین»
کار آقای افخمی و «بزنگاه» رضا عطاران خیلی جدی تر به تلویزیون برگشتم.

گلچین تاکید کرد: مجموعه کارهای آقای عطاران از جمله آثاری بود که مردم زندگی های
خودشان را می دیدند و خیلی راحت با آن ارتباط برقرار میکردند، برای همین
همبازی شدن با گروه حرفه ای عطاران و همبازی شدن با حمید لولایی برایم خیلی هیجان انگیز بود.

مرجانه گلچینزندگی مرجانه گلچین

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» درباره دلایل این وقفه ۱۰ ساله گفت:
در این مدت سفر های کوتاه مدتی برای ادامه تحصیل به خارج داشتم و بعد از ازدواجم
همسرم علاقه ای به کار کردن من نداشت. در واقع من در آن مدت سالهای متفاوتی
را پشت سر گذاشتم و بعداز ۱۰ سال دوباره به عرصه بازیگری بازگشتم.

مدیری در ادامه گفتگو خود با اشاره به جمع هنرمندان در خانواده مرجانه گلچین، با یادی از نادیا دلدار
گلچین و منیژه گلچین از نادر گلچین خواننده با سابقه موسیقی ایرانی
برای حضور در برنامه «دورهمی» دعوت کرد.

بازیگر زن ایرانیبازیگر زن ایرانی

گلچین عنوان کرد: درواقع من و نادیا حضورمان را در عرصه هنر مدیون راهنمایی های منیژه هستیم.
منیژه به خوبی مسیر خود را انتخاب کرد و رعایت مسائل اخلاقی پیش رفت
تا من و نادیا جذب این حرفه شدیم.

در ادامه این گفتگو بازیگر مجموعه تلویزیونی «بزنگاه» از خانواده و لذت های
مراقبت و همجواری با مادرش گفت و در خصوص بزرگترین چالش زندگی اش
اظهار داشت: من همیشه از اینکه کسی دوستم نداشته باشد می ترسم
و بزرگترین چالش زندگی ام تا وقتی که زنده ام مقبول و محبوب بودن از نگاه مردم است.

زندگی مرجانه گلچینزندگی مرجانه گلچین

گلچین در پایان با اهدای اولین لباس از بازی اش در جلوی دوربین و آلبوم آثار نادر گلچین
عمویش به موزه دورهمی، پیرامون ناگفته های سینما و مرز بندی بین تئاتر ،
سینما و تلویزیون توضیح داد: در دهه ۶۰ وقتی وارد سینما شدم بازیگران اندکی
مشغول به کار بودند و حالا برای خودم جای سوال است که چرا من بازیگر نباید کاری
در سینما داشته باشم؟ این خط کشی و مرز بندی بین سینما، تئاتر و تلویزیون
را نمی فهمم. دوست دارم تا زمانی که هستم در کارنامه حرفه ای آثار متنوع و مختلفی را رقم بزنم.

آریا پیکس , تسنیم , روزنامه جام جم , میزان , ایلنا , باشگاه خبرنگاران

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس