پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

زندگی پیمان معادی ؛از ازدواج تا اوج شهرت در سینمای ایران و درخشش در هالیوود (۳۳۲)

اشتراک:
زندگی پیمان معادی چهره ها
پیمان معادی بازیگر ایرانی آمریکایی از چهره های مطرح سینما که با بازی های ماندگارش یکی از بهترین بازیگران مرد در سینمای جهان می باشد و امسال سیمرغ بهترین بازیگر مرد را برای فیلم درخت گردو در جشنواره دریافت کرد.

پیمان معادی فیلمنامه نویس بازیگر و کارگردان کشورمان بعد از درخشش در فیلم های مطرح سینمای ایران امسال در فیلم درخت گردو محمدحسن مهدویان صاحب سیمرغ جشنواره شد. پیمان معادی در جشنواره فیلم فجر به دلایلی حضور نداشت اما بازی درخشان او در این فیلم باعث شد داوران او را نادیده نگیرند. در ادامه ضمن تبریک به این بازیگر توانای ایرانی آمریکایی مروری داریم بر فعالیت های حرفه ای و زندگی پیمان معادی با پرشین وی همراه شوید.

زندگی پیمان معادی

پیمان معادی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی آمریکایی متولد ۹ تیرماه ۱۳۴۹ در نیویورک سیتی می باشد و ۴۶ سال دارد. والدین معادی یک زوج ایرانی ساکن آمریکا هستند و به تاریخ میلادی در سال ۱۹۷۰ در نیویورک، آمریکا متولد شد.

خانواده بعد از تولد پیمان در سن ۶ سالگی اش به ایران بازگشتند. پدر پیمان معادی فوت شده
و مادرش در قید حیات است. او در مقطع لیسانس رشته مهندسی متالوژی از دانشگاه آزاد کرج
فارغ التحصیل شد. او علاوه بر شغل اصلی خود در عرصه سینما، صاحب یک گالری
ساعت در شهرک غرب تهران است.

زندگی پیمان معادیپیمان معادی

ازدواج و فرزندان پیمان معادی

پیمان بعد از موفقیت‌ های فروانی که در عرصه بازیگری و سینما بدست آورده بود سرانجام تصمیم گرفت ازدواج کند. وی با فرانک قوانلو (که برخی از سایت ها اسم همسر پیمان معادی را رعنا حمیدی نوشته اند) ازدواج کرد و کماکان باهم هستند.

آن‌ ها دو فرزند به نام‌ های باران و رایان دارند. پیمان معادی در نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی همایون غنی زاده با دخترش باران همبازی شد. باران علاقه بسیار زیادی به بازیگر شدن دارد.

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی و همسرش

شروع فعالیت هنری پیمان معادی

معادی بعد از دوران فارغ التحصیلی با همکاری سعید اسعدی شروع به نوشتن فیلمنامه فیلم آواز قو نمود که این فیلم در سال ۱۳۷۹ با بازی بازیگران سرشناس سینمای ایران جمشید هاشم‌پور، بهرام رادان، ساره آرین بر روی پرده سینما‌ها رفت و موفق شد تا فروش نسبتا خوبی را تجربه کند.

اما طولی نکشید تا نام معادی دوباره به عنوان نویسنده در تیتراژ فیلم دیگری ظاهر شود.
وی بعد از موفقیت بسیار زیادی که در فیلم آواز قو بدست آورده بود به سراغ نگارش
فیلمنامه فیلم عطش رفت که کارگردانی آن را محمدحسین فرح‌بخش بر عهده داشت.

زندگی پیمان معادیپیمان معادی در کنار دخترش باران و پسرش رایان

پیمان معادی در دهه هشتاد شروع نبستا طوفانی را آغاز کرد و در فیلم‌های زیادی به عنوان نویسنده و بازیگر ظاهر شد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به فیلم هایی، چون کما، شام عروسی و کافه ستاره اشاره کرد.

اما شروع بازیگری این بازیگر را می‌توان با فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی دانست، فیلمی که توانست بعنوان نماینده ایران در کشورهایی، چون آلمان، فرانسه، آمریکا و… به نمایش در آمد و توانست جوایز بسیار زیادی را مال خود کند.

زندگی پیمان معادیعکس های پیمان معادی

زندگی پیمان معادی و مرور فیلم های مطرح این بازیگر ایرانی امریکایی

پیمان معادی در “دربارهٔ الی” فیلمی از اصغر فرهادی

زندگی پیمان معادیفیلم درباره الی

پیمان معادی در سال ۸۷ با بازی در فیلم درباره الی به کارگردانی کارگردان سرشناس سینمای ایران و جهان اصغر فرهادی که تا به امروز توانسته است دو جایزه اسکار را مال خود کند، موفق شد به شهرت بسیار زیادی در زمینه بازیگری دست پیدا کند و به یکی از بازیگران شناخته شده سینمای ایران تبدیل شود.

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی و دخترش باران

در این فیلم بازیگران نام آشنای بسیار زیادی حضور یافته اند که از جمله آن‌ها می‌توان به گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مانی حقیقی، مریلا زارعی، پیمان معادی، احمد مهران‌فر، رعنا آزادی‌ور، محمد تیرگر، صابر ابر اشاره نمود
که هرکدام در نوبه خود از بازیگران مطرح سینمای ایران شناخته می‌شوند
و در چندین فیلم برتر ایرانی حضور یافته اند.

پیمان معادی در جدایی نادر از سیمین

زندگی پیمان معادیفیلم جدایی نادر از سیمین

پیمان معادی در سال ۱۳۸۹ همکاری بسیار موفقیت آمیزی را با کارگردان شناخته شده سینمای ایران و جهان اصغر فرهادی تجربه کرد به شکلی که بازی در نقش نادر نام او را در فهرست بهترین بازیگران جوان سینمای هالیوود و ایران قرار داد. فیلم جدایی نادر از سیمین اولین فیلم ایرانی بود که توانست در سال ۲۰۱۱ جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را مال خود کند.

معادی بعد از بازی در این فیلم و شهرت فراوانی که بدست آورد در سال ۲۰۱۴ در کنار بازیگر
شناخته شده سینمای هالیوود کریستن استوارت (Kristen Stewart)
به کارگردانی پیتر ستلر به ایفای نقش بپردازد.

پیمان معادی در بابد و یک روز

زندگی پیمان معادیفیلم ابد و یک روز

سعید روستایی در اولین تجربه فیلم سازی خود به سراغ داستانی بسیار شنیدنی رفت که اگرچه داستان تلخی را روایت می‌کند، اما یکی از مشکلات بسیار بزرگ جامعه را به تصویر می‌کشد که برخی از خانواده‌های ایران درگیر آن هستند و آن هم اعتیاد است.

بمب؛ یک عاشقانه پیمان معادی

زندگی پیمان معادیفیلم بمب یک عاشقانه

پیمان معادی در سال ۱۳۸۹ برای اولین بار با فیلم برف روی کاج‌ها نام خود را به عنوان کارگردان بر سر زبان‌ها انداخت و نشان داد که در کنار نویسندگی و بازی فوق العاده می‌تواند کارگردان بسیار خوبی نیز باشد. اگرچه این فیلم بخاطر پرداختن به مسائلی، چون خیانت برای مدتی توقیف بود، اما سرانجام معادی برای اولین فیلم خود موفق شد تا دو سیمرغ بلورین را از جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی و پسرش رایان

شاید بتوان یکی از نقاط قوت فیلم برف روی کاج‌ها را بازی بسیار جدی و متفاوت مهناز افشار معرفی کرد که برای این نقش نیز موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت نماید. در این فیلم بازیگرانی، چون ویشکا آسایش، صابر ابر، حسن معجونی، آناهیتا افشار، حسین پاکدل، شیرین یزدان‌بخش، زانیار خسروی حضور یافته اند.

پیمان معادی در فیلم متری شیش و نیم

زندگی پیمان معادیفیلم متری شیش و نیم

سعید روستایی بعد از موفقیت بسیار زیادی که برای ساخت فیلم ابد و یک روز بدست آورده بود سرانجام در سال ۱۳۹۷ فیلم متری شیش و نیم را که تشکیل شده از همان بازیگران قبلی بود را بر روی پرده سینما‌ها برد که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بود.

پیمان معادی و درخت گردو

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی بازیگر فیلم درخت گردو

درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌ کنندگی سیدمصطفی احمدی با بازی پیمان معادی , مهران مدیری , مینا ساداتی می باشد.

اما پیمان معادی. بهترین بازی عمرش را گذاشته بود برای فیلم درخت گردو. او که هیچ ریشه کردتباری ندارد، چنان توی روح قادر رفته بود که گفتند حین ضبط فیلم چند روزی را در بیمارستان بستری شده است و به زور آمپول و سِرُم رفته بود جلوی دوربین. طوری کُردی حرف می‌زد که گویی توی همان روستای قادر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

زندگی پیمان معادی بهترین بازیگر مرد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

سیمرغ بهترین بازیگر مرد برای پیمان معادی در فیلم درخت گردو

ژینا زاهدی بازیگر خردسال فیلم «درخت گردو»، همراه با محمدحسین مهدویان در غیاب پیمان معادی روی صحنه اختتامیه فجر رفت و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای پیمان معادی گرفت.

زندگی پیمان معادیسیمرغ پیمان معادی در دستان ژینا زاهدی

در پایان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «درخت گردو» به پیمان معادی اهدا شد. این بازیگر برای دریافت جایزه‌اش در سالن حضور نداشت. او با ارسال پیامی ویدئویی در مراسم حضور پیدا کرد و جایزه‌اش را به نیابت از او محمدحسین مهدویان و بازیگر خردسال فیلم گرفتند.

پیام پیمان معادی برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

معادی از طریق پیامی ویدیویی گفت: به همه همکارانم خسته نباشید می گویم به دلیل حضور در پروژه خارج از کشور شانس نداشتم درخشش شما را بینم از مهدویان به خاطر راهنمایی هایش تشکر می کنم از مصطفی احمدی ممنونم که کمک کرد به خاطر روایت یک قصه مهم شریک باشم تشکر می کنم.

پیام ویدئویی پیمان معادی برای اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را می بینید که پس از اعلام نامش به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم پخش شد.

چرا پیمان معادی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر حاضر نشد؟

سعید راد عضو هیأت داوران در هنگام اهدای سیمرغ بهترین بازیگر نقش اصلی مرد با اشاره ضمنی به برگزیدگان غایب مراسم گفت: سینما هستی است. حرکت رو به جلو است. دوست داشتم  استادانی که با آن‌ها کار کرده‌ام اینجا باشند. ما شکست خورده نیستیم.

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی بازیگر درخت گردو

تعجب می‌کنم استادان بزرگی مثل احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی کیا و مسعود کیمیایی که با آن‌ها کار کرده‌ام چرا امروز نیستند؟ قهر برای چیست؟ کجای دنیا برای ما دست زده‌اند به جز اینجا؟ این بچه‌ها (بازیگران فیلم خورشید) به ما درس می‌دهند.‌ کسانی که این بالا جایزه گرفتند برای آن‌ها دست زدیم. حالا این کارها برای من غریبه است که چرا نمی‌آیند و جایزه های خود را بگیرند؟

زندگی پیمان معادیپشت صحنه فیلم درخت گردو

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد به پیمان معادی برای «درخت گردو» رسید.
بنابر اعلام محمدرضا شهیدی‌فرد معادی به دلیل حضور در خارج از کشور در مراسم غایب بود و محمدحسین مهدویان کارگردان «درخت گردو» این تندیس را به جای بازیگر اصلی فیلمش تحویل گرفت.

میرسعید مولویان برای فیلم «تومان»، فرامرز قریبیان برای فیلم «خروج»، امیر جدیدی برای فیلم «روز صفر» و علی شادمان برای فیلم «مردن در آب مطهر» دیگر نامزدهای این بخش بودند.

زندگی پیمان معادیپیمان معادی و مهران مدیری در درخت گردو

مهدویان حین دریافت جایزه پیمان معادی گفت: به دلایلی در جشنواره نبود ولی حضورش را از ما دریغ نکرد، از ابتدای جشنواره پیمان اعلام کرد در کنار شما هستم. از طریق صفحه‌اش ما را حمایت کرد از طریق تلفن در نشست ما حضور داشت.
خوشحالم که برای فیلم من اولین سیمرغش را گرفت.

زندگی پیمان معادیعکس های پیمان معادی

جدیدترین فیلم هالیوودی پیمان معادی

فیلم شش زیر زمین (six underground) دومین همکاری پیمان معادی با مایکل بی اکشن‌ساز مشهور است که روز بیست و سوم آذرماه در نتفلیکس پخش شد. این چندمین فیلم هالیوودی پیمان معادی محسوب می‌شود. پیمان معادی در این فیلم با بازیگرانی، چون رایان رینولدز و ملانی لوران همبازی شده است.

نام کاراکتری که پیمان معادی در این فیلم نقش‌اش را بازی می‌کند مورات عالیم‌اف است.
این تریلر اکشن کمدی داستان شش نفر از یک گروه ضربت است که برای به زیر کشیدن
مجرمان بدنام، مرگ خودشان را جعل کرده‌اند تا به این ترتیب راحت‌تر بتوانند به آن‌ها ضربه بزنند.

زندگی پیمان معادیفیلم هالیوودی پیمان معادی

رهبر گروه هم رینولدز است که هر کدام از آن‌ها را بابت یک توانایی منحصر به فرد دور هم جمع کرده است. کسانی که تمایل دارند گذشته‌شان را پاک کنند و آینده را بسازند. نقش پیمان معادی البته فرعی است، اما در یکی دو صحنه‌ی اکشن حضور خوبی دارد.

حضور پیمان معادی در هالیوود سال ۲۰۱۴ با فیلم «کمپ ایکس ری» شروع شد که
در آن مقابل کریستن استوارت بازی کرده بود. تا همین امروز هم آن فیلم طولانی‌ترین
نقش‌آفرینی‌اش خارج از سینمای ایران و در هالیوود به شمار می‌رود. در آن فیلم معادی
نقش زندانی را بازی می‌کرد که توسط آمریکایی‌ها در خاورمیانه دستگیر شده بود
و با کاراکتر آرامش موفق می‌شود با استوارت که زندانبانش است رابطه‌ی دوستانه‌ای برقرار کند.

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی و همسرش

معادی بعدتر در فیلم ضعیف «آخرین شوالیه‌ها» کنار مایکل اوون و مورگان فریمن بازی کرد.
او نقش پادشاه ظالم را داشت و البته آن‌قدر فیلم فاجعه‌ای بود که حتی بازی معادی
را هم تحت‌تاثیر خودش قرار داد.

بعد در سریال مطرح «the night of» استیون زیلیان حضور پیدا کرد که آن‌جا هم نقش فرعی داشت و «۶ underground» دومین همکاری او با مایکل بی بعد از فیلم «۱۳ ساعت» است.

البته نه فیلم «۱۳ ساعت» و نه «شش زیر زمین» هیچ‌کدام به مذاق منتقدان خوش نیامدند.
منتقدان درباره‌ی این اکشن آخر مایکل بی معتقدند که بیش از اندازه پر سر و صدا و قابل پیش‌بینی است.

زندگی پیمان معادیپیمان معادی و نوید محمدزاده

زندگی پیمان معادی و گفتگویی متفاوت با این سوپراستار گزیده کار

همه، پیمان معادی را در فیلم‌های تحسین‌برانگیز اصغر فرهادی؛ «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» به یاد داریم. هرچند موفقیت‌های او بعد از این حضور بیشتر شد، اما معادی پیش از آن فیلم‌نامه‌نویسی هم می‌کرد و حتی یک فیلم کوتاه به نام «ماتیک» را کارگردانی کرده بود.

شاید باید یکی از دلایل موفقیت این بازیگر سینما را در «نه»گفتن‌های درستش برای
حضور در فیلم‌ها دانست. معادی از همان روزها به این «راز» پی برده بود که جوگیر
افراد و موقعیت‌ها نشود، به‌طوری‌که حتی به هر فیلم‌ساز خوبی که فیلم‌نامه‌ای
خوب ارائه نمی‌کرد، جواب مثبت نمی‌داد! او آرام‌آرام و با طمأنینه پیش رفت
و باعث شد که توجه فیلم‌سازان هالیوود به او جلب شود. اتفاقا سختی ماجرا
از همین‌جا آغاز شد که هم بتواند به ایران رفت‌وآمد و هم در فیلم‌های موفق بازی کند.

زندگی پیمان معادیپیمان معادی و همایون شجریان

هفت سال از ساخت اولین فیلمتان؛ «برف روی کاج‌ها» می‌گذرد. چرا ساخت فیلم جدید این‌قدر برایتان طول کشید؟

به خاطر حضورم در پروژه‌هایی که مجبورم می‌کرد مدام سفر کنم. چهار فیلم خارج
از ایران و یک سریال در نیویورک بازی کردم که مورد اخیر یک‌سال‌ونیم زمان برد.
در ایران هم فیلم «ابد و یک روز» را بازی کردم و البته پیش‌تولید فیلم «بمب…»
هم سه سال طول کشید. منتها از الان برای فیلم بعدی آماده هستم و سعی
می‌کنم فاصله بین فیلم‌هایم بیشتر از یک سال نشود.

بیشتر به کارگردانی علاقه‌مند هستید یا اینکه قصد دارید به‌طور موازی با بازیگری آن را پیش ببرید؟

درحال‌حاضر برای چند پروژه به‌عنوان کارگردان خیلی جدی مشغول برنامه‌ریزی هستیم. اگر هم نقش مناسبی در فیلم خوبی پیشنهاد شود سعی می‌کنم برنامه‌هایم را کمی جابه‌جا کنم. در غیر این صورت طبق برنامه‌ریزی‌ام پیش خواهم رفت.

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی و دخترش

بدون‌شک دهه ۶۰ یکی از پرتلاطم‌ترین و درعین‌حال کشف‌نشده‌ترین دوره‌های انقلاب است و با اینکه سن کمی داشتیم، این دوره را از نزدیک درک کرده‌ایم. ایده مرور وقایع این دهه از کجا می‌آید؟

جمله‌ای از مایا آنجلو خوانده بودم که می‌گفت: «رنجی بزرگ‌تر از آن نیست که داستانی
ناگفته را در درونت تاب بیاوری». خب خیلی‌ها این رنج درون از دهه‌ ۶۰ را روایت شخصی
کرده‌اند، چون دهه ۶۰ در ذهن همه ما حضور فعالی دارد.

البته خیلی‌ها می‌خواهند از آن تصویری نوستالژیک بسازند یا همه آن محدودیت‌ها را فرصت نمایش دهند. خیلی‌ها هم ظاهرا دوست دارند دوباره همان شرایط تکرار شود و «صفا و صمیمیت» برگردد؛ اما به قول سعدی: «حدیث عشق چه حاجت که بر زبان آری/ ‏به آب دیده خونین نوشته صورت حال».

زندگی پیمان معادیپیمان معادی بازیگر ایرانی

به‌هرحال این قصه بیش از ۱۰ سال در ذهنم بود؛ مثل خیلی از قصه‌ها که چندین‌سال در ذهنم
جای گرفته بود. همیشه طرح‌هایی با خود همراه دارم تا زمان ساخت آنها فرابرسد.
قصه «بمب…» هم سال‌ها در ذهنم بود.

اتفاقا دوران موشک‌باران را خودم از نزدیک تجربه کرده بودم. به همین دلیل در تولید، همه‌چیز به نزدیک‌ترین و واقعی‌ترین شکل ممکن ساخته شد؛ مثلا مدرسه هزارو ۳۰۰ متری گرفتیم و مدرسه ۳۰۰ متری مشابه همان مدرسه‌ای که خودم می‌رفتم را در آن ساختیم.

لباس‌ها و گریم‌های معلم‌ها را از روی عکس‌هایی که داشتیم انجام دادیم. حتی از اسامی
واقعی افراد استفاده کردیم و رفتارهای آنها را به نمایش گذاشتیم. سیامک انصاری
در آن دوره هم‌کلاس من بود و مدیر و ناظم مدرسه‌مان را خوب می‌شناخت و ما
تقریبا تمام آن رفتارها را تجربه کرده بودیم. حتی برادرم برخورد خشونت‌آمیز
ناظم را کاملا تجربه کرده بود!

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی بازیگر هالیوودی

کوچه‌ها، ‌ساختمان‌ها، ‌حتی منزل محل زندگی‌مان همان‌گونه بود که در فیلم شاهدش هستید.
درواقع احساس می‌کردم اتفاقی افتاده و شانس آوردیم که زنده ماندیم
و حالا وقتش رسیده که آن دوران را روایت کنیم تا مردم ببینند.

جالب است بدانید خیلی از جوانان تصوری از آن دوران ندارند! با افراد بسیاری در این مورد
صحبت کرده‌ام؛ مثل پسر ۲۷ ساله‌ای که کوچک‌ترین اطلاعی از زمان موشک‌باران تهران نداشت!

پس واجب دیدم که این اتفاقات را به تصویر بکشم. اصلا نسل جدید خبری از آن دوران ندارد
و فقط چیز‌های کمی شنیده! طبیعتا وقتی می‌خواهی چنین داستانی را تعریف کنی،
کار سخت‌تر می‌شود، چون نمی‌خواهی فیلم جنگی صرف بسازی، بلکه قصد این است
فیلم شهری درباره یک خانواده بسازی. پس باید پرهیز کنی که اطلاعات نوستالژیک
آن دوران را به رخ بکشی. فقط باید بستری آماده کنی تا قصه روایت شود و ما چنین کردیم.

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی

شما در دو فیلم درجه یک اصغر فرهادی کار کرده‌اید؛ با رخشان بنی‌اعتماد «قصه‌ها»
را کار کرده‌اید؛ اما حتی نامزد هم نشدید و جایزه هم نگرفتید.
بالاخره سالم کارکردن تبعاتش را هم دارد.

حتی مشکل هم برایت ایجاد می‌کنند! مجوزی که دیگران در دو هفته می‌گیرند برای
من شش ماه طول کشید! مجوز اکرانی که همه دو ماهه می‌گیرند،
من یک‌ساله می‌گیرم. ناراحت هم نیستم.

از این به بعد هم همین رویه را خواهم داشت. ۱۰ سال بعد هم جایزه ندهند، اشکالی ندارد.
اما امروز سرم را بابت رزومه کاری‌ام بالا می‌گیرم. اگر سیمرغ داشته باشم و شما
اسم فیلم‌هایم را به خاطر نداشته باشید یا فروش نکرده بودند، سیمرغ‌هایم را دوست
نخواهم داشت؛ ولی وقتی به فیلم‌هایم نگاه می‌اندازم، کیف می‌کنم.

زندگی پیمان معادیفیلم های پیمان معادی

چرا از لیلا حاتمی در فیلم بمب یک عاشقانه استفاده کردید؟

ایشان بهترین انتخاب برای فیلم بود و الان که به گذشته برمی‌گردم، می‌بینم حتی انتخاب
دومی برای این نقش وجود نداشت. به چند دلیل؛ اول اینکه میترای این فیلم مثل ایرج،
آدم کم‌گو و درون‌گرایی بود که خیلی به جنس بازی لیلا نزدیک بود.

بخش زیادی از موفقیت لیلا حاتمی نگاه‌های خوب و سکوت‌هایش است. نکته دوم این است
که ایشان چهره‌ای دارد که در مهم‌ترین قسمت‌های فیلم من که تاریکی
است و رنگ‌مایه‌ای از نور روی چهره ایشان مناسب به نظر می‌رسید.

زندگی پیمان معادیپیمان معادی و لیلا حاتمی

از استقبال مردم برای دیدن فیلم بمب؛ یک عاشقانه راضی هستید؟

خیلی خوشحالم. زمان خوبی برای اکران نیست؛ اما سالن‌ها پر هستند. بیشتر از فروش فیلم،
رضایت مردم برایم مهم است. به‌هرحال شما فیلم را برای مردم
می‌سازید، جشنواره، منتقد و داور همیشه به‌مثابه کادو هستند.

شما هیچ کاری در جهان را برای گرفتن کادو انجام نمی‌دهید. فیلم را می‌سازید که مردم
کشورت ببینند و دوست داشته باشند و با وجود مشکلات و ناملایمات ترغیب شوی فیلم
بعدی‌ات را هم بسازی. اگر این نبود و فقط چند جایزه اضافه‌تر می‌گرفتم، دیگر سخت
می‌توانستم به ساختن فیلم بعدی فکر کنم.

نکته آخر

پیمان معادی از جمله بازیگران موفق سینمای ایران است که هرچند کار خود را در سینما با بازیگری آغاز نکرده و اصلا حرفه تخصصی‌ اش این نیست اما توانست به سرعت در این عرصه پیشرفت کند و نه تنها تبدیل به بازیگر شناخته شده و محبوبی در سینمای
ایران شد که خیلی زود هم توانست توجه سینمای غرب و هالیوود را به خود جلب کن.

زندگی پیمان معادیزندگی پیمان معادی

سلام سینما  , فرارو , بلکس آپ , برنا , خبرآنلاین , مجله دیجی کالا , روزنامه شرق

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس