جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

چگونه سرویس بهداشتی کوچک را بزرگ جلوه دهیم؟

اشتراک:
بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون منزل
سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین فضاهای هر خانه ای است و دلیل اهمیت آن بهداشتی است که باید در این محل فراهم شود که باعث بیماری اعضای خانواده نشود. اما سال هاست دکوراسیون این فضا از خانه اهمیت زیادی پیدا کرده است که ترفندهای جالبی برای آن به کار می رود.

سرویس بهداشتی یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های منزل به‌شمار می‌رود که متاسفانه بسیاری از اوقات مورد بی‌توجهی افراد قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در رابطه با سرویس‌های بهداشتی، اندازه کوچک این فضاها و نحوه دکوراسیون آن‌ها است. بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی کوچک را در این مجموعه ببینید. با ما در پرشین وی همراه باشید .

بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی کوچک

در چنین شرایطی معمولا از محیط هایی که کمتر در دید هستند گرفته می شود و به محیط های ضروری تر خانه مانند نشیمن و آشپزخانه داده می شود.سرویس بهداشتی و حمام یکی از این مکان ها است.برای دکوراسیون سرویس بهداشتی ترفندهایی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید به نتیجه ایی تضمین شده و مطلوب برسید بدون اینکه محدودیت فضا آزارتان بدهد.
یکی از این نکات استفاده از آینه های بزرگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی است.

بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی کوچکسرویس بهداشتی کوچک

بعنوان آینه بالا روشویی بدون توجه به سایز و کانتر روشویی، از آینه ای در حد امکان بزرگ استفاده کنید.این کار به طرز شگفت انگیزی سبب می شود فضا بزرگ تر به نظر برسد.آینه نه تنها فضا بلکه میزان نور و روشنایی موجود در فضا را دو برابر می کند. نکته بعدی استفاده از تجهیزات شناور و بدون پایه است.

چگونه سرویس بهداشتی کوچک را بزرگ جلوه دهیم؟

در مورد توالت فرنگی و همچنین سینک روشویی کابینت دار که فضای زیادی را در بر می گیرند، می توانیددر صورت تمایل بر وجودشان در سرویس بهداشتی از انواع شناور و بدون پایه که با تکیه بر دیوارنصب می شود استفاده کنید تا فضا بزرگ تر و دلبازتر جلوه کند.چگونه سرویس بهداشتی کوچک را بزرگ جلوه دهیمدر دکوراسیون سرویس بهداشتی بهتر است تا جایی که می توانید از اشیا و عناصری با گوشه های گرد ونرم استفاده کنید.

روشهای بزرگ جلوه دادن حمام فضای کوچک سرویس بهداشتی

اشیای بیضی مانند معمولا جای زیادی اشغال می کنند اما بیشتر هم بچشم می آیند و به لحاظ روانی باعث کوچک جلوه کردن فضا می شود.هنگام انتخاب تجهیزات برای سرویس بهداشتی کوچک خود حتما گزینه هایی را انتخاب کنید که گوشه های گرد و نرم داشته باشد.

دستشویی کوچکترفندهایی برای جلوه دادن به سرویس بهداشتی

اگر سرویس بهداشتی شما با حمام مشترک است بهتر است از پرده برای تفکیک این دو قسمت استفاده کنید.پرده جایگزین مناسبی برای دیوار حتی از نوع شیشه ایی می باشد.در این صورت مواقعی که نیاز به جداسازی دو قسمت از فضا نیست پرده را کنار بکشید و فضا را وسیع تر جلوه بدهید.

اتاق

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس