جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رنگ سال ۱۴۰۱ برای خانم های شیک پوش مشخص شد

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 17 مارس 2022 اشتراک:
رنگ سال 1401 اخبار گوناگون
در این مطلب درباره رنگ سال 1401 صحبت می کنیم.

هرساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شرکت های مختلف جهانی اقدام به انتخاب رنگ سال می کنند. رنگی که با نظرسنجی مردم و بررسی های خاص انتخاب می شود. امروز در پرشین وی می خواهیم درباره رنگ سال ۱۴۰۱ برای شما صحبت کنیم.

رنگ سال ۱۴۰۱

رنگ سال ۱۴۰۱ توسط شرکت پنتون طی جلسه ای با نمایندگانی از سراسر جهان که در ماه نوامبر ( آبان – آذر ) برگزار می شود تعیین و پس از آن اعلام می شود. شرکت پانتون به انگلیسی ( Pantone ) یک سازمان تولید رنگ بسیار بزرگ است که با سامانه تطبیق رنگ آنلاین در سراسر جهان شناخته شده است. این موسسه که در ایالت نیوجرسی آمریکا قرار دارد از سال ۱۹۶۳ به صورت غیر رسمی رنگ سال را انتخاب می کند.

پانتون سالیانه با برگزیدن چند رنگ و سپس نظر سنجی از مردم رنگ سال را تعیین می کند که در بخش های متفاوتی اعم از دکوراسیون داخلی، صنعت چاپ، گرافیک و لباس مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را به نام رنگ ۱۴۰۱ سایه ای از آبی (Very Peri) نامگذاری کرد.

رنگ سال 1401انتخاب رنگ سال ۱۴۰۱

در حالی که بسیاری از ما روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ را با تأمل در رویدادهای طوفانی آن سپری خواهیم کرد، پنتون، مرجع جهانی رنگ، از قبل مشغول تماشای آینده بوده است، برای تصمیم گیری در مورد سایه ای که به بهترین شکل مانند چتری سال ۱۴۰۱ را در بر می گیرد.

شرکت پنتون دیروز از رنگ سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ که رنگی جدید و ساخت شرکت خودش است رونمایی کرد. این رنگ با تم آبی و ذره ای قرمز به نام سایه ای از آبی شناخته شده است.

شرکت پنتون در مصاحبه ی خبری اضافه کرده است که این رنگ “به معنای واقعی کلمه شادترین و گرمترین رنگ آبی است.” “به دلیل آن ته رنگ قرمز، یک احساس قدرتمند از تازگی ایجاد می کند، و تازگی چیزی است که همه ی ما به آن نیاز داریم.”

رنگ ۱۴۰۱ پیشنهادی شرکت بنجامین مور (Benjamin Moore)

با این حال شرکت‌های برجسته رنگ چون بنجامین مور، PPG و شروین-ویلیامز که در زمینه طراحی و دکوراسیون مشغول به کار هستند طی توافقی و به صورت شگفت انگیز اعلام نمودند: سال ۲۰۲۲ سال ( سبز-نقره ای ) است.

رنگ سال 1401رنگ سال ۱۴۰۱ در ایران

این رنگ پیچیده نماد تعادل و هماهنگی است که اغلب در دنیای طبیعی دیده می شود. خاکستری برای بیرون و سبز برای فضای داخل به کار گرفته خواهد شد. سبز خاکستری نماد امنیت ، پناهگاه ، آرامش و رشد است که بی ارتباط با گذر از بیماری همه گیر در جهان نیست.

رنگ هایی که توسط شرکت شروین ویلیامز برای ست شدن با سبز خاکستری پیشنهاد شده اند

اشیا فلزی یا رنگ نقره ای ، مشکی جوهری ، خردلی ، زمردی گرد و غباری ، آبی سنگی (آبی روشن متوسط) ، قرمز گیلاسی عمیقا در تار و پود رنگ سال می پیچند و درخشش فضا را صدچندان می کنند.

رنگ ۱۴۰۱ پیشنهادی شرکت مین وَکس (Minwax) برای اتاق نشیمن

Minwax یک لکه سبز غنی به نام ( Gentle Olive – زیتونی ملایم ) را به عنوان رنگ سال ۱۴۰۱ خود انتخاب کرد. ترکیبی از لطافت مریم گلی با ته رنگ خاکستری ظریف، زیبایی طبیعی چوب را در هنگام استفاده از مبلمان، کابینت، قفسه بندی، وسایل تزئینی و موارد دیگر برجسته می کند.

انتخاب رنگ سالانتخاب رنگ سال

رنگ زیتونی ملایم که به دلیل ارتباط با سلامتی و ویژگی های ترمیم کننده طبیعت انتخاب شده است، حال و هوای آرامش را به قسمت های فراموش شده ی خانه مانند نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب می بخشد و حس خوش بینی را در ما افزایش می دهد. به خاطر داشته باشید اهمیت رنگ هایی که با رنگ سال همخوانی دارند به اندازه ی خود رنگ سال ۱۴۰۱ اهمیت دارد.

صنایع چاپ گاموت

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس