جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال عطسه در روز شنبه

اشتراک:
فال عطسه در روز شنبه فال و طالع بینی
فال و طالع بینی ابعاد بسیار وسیعی دارد و می توان از روی موقعیت های مختلف و اتفاقات مختلف به فال و طالع بینی و البته شخصیت افراد پی برد شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فال اهمیت فراوانی می دهید بهتر است با ما همراه باشید.

طالع بینی از وری عطسه افراد می تواند بسیار جالب باشد به طور کل می توان ازر نظر علمی شخصیت و روحیات افراد را از روی مدل عطسه کردنشان شناخت. با پرشین وی همراه باشید تا درباره فال عطسه در روز شنبه بیشتر بخوانید.

اشنایی با فال عطسه در روز شنبه

تعبیر عطسه کردن در روز شنبه چیست؟ فال عطسه روز شنبه خود را ببینید:

شنبه روز خوب میگذرد ساعت ۶-۷

مواظب کارهایت باش ۷-۸

مطمئن باش دوستت دارد ۸-۹

خوشحالی ۹-۱۰

نامه دریافت میکنی ۱۰-۱۱

دعوا میکنی ۱۱-۱۲

دیدار ۱۲٫۱۳

فال عطسه در روز شنبهفال عطسه در روز شنبه

دیدار با کسی ۱۳-۱۴

یک اتفاق بد ۱۴-۱۵

مهربانی می بینی ۱۵-۱۶

یک روزخوب و عالی ۱۶-۱۷

به تو قکر میکند ۱۷-۱۸

برای او ارزشمندی ۱۸-۱۹

کمکش کن ۱۹-۲۰

دیدار غیر منتظره ۲۰-۲۱

درباره تو صحبت میکند ۲۱-۲۲

درباره تو صحبت کرده ۲۲-۲۳

در خواب تو را می بیند ۲۳-۲۴

بد نیست بدانید عطسه و شخصیت

بر اساس مطالعات انجام شده از سوی یک دانشمند آمریکایی، نحوه عطسه کردن می‌تواند نکته‌های زیادی در رابطه با شخصیت افراد بازگو کند.

عطسه کردن مفید است

این آزمایش شامل مطالعه روی صداهای مختلفی است که مردم به هنگام عطسه کردن از خود تولید می‌کنند. نتایج این مطالعه که ۵۴۷ داوطلب در آن شرکت کردند، نشان می‌دهد شخصیت‌های مختلف به شکل‌های گوناگون عطسه می‌کنند.دکتر پاتی وود که این پژوهش را انجام داده می‌گوید ۴ نوع عطسه کردن مختلف وجود دارد که مطابق با شخصیت‌ افراد است.

فال عطسه در روز شنبهفال عطسه

طبق این بررسی‌ها افرادی که با صدای بلند عطسه می‌کنند،تمایل دارند که رهبران و رؤسایی با نفوذ و خوب باشند، آنهایی که ملایم ‌تر عطسه می‌کنند، عموماً شخصیت آرام ‌تر، وفادار و وابسته‌تری دارند، کسانی که هنگام عطسه کردن جلوی دهان خود را می‌گیرند بسیار موقر و متعادل هستند و بالاخره آخرین نوع عطسه که در این پژوهش آمده، مربوط به افرادی است که سریع عطسه می‌کنند که این افراد اغلب شخصیت تند و تیزی دارند.

این واقعیت که سرفه و عطسه باعث گسترش بیماری می‌شوند، حقیقتی انکار ناپذیر است و باید به افراد، به خصوص کودکان آموخت که در موقع عطسه کردن، با دستمال جلوی دهان و بینی خود را بپوشانند.

آلامتو ـ سلامت

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس