سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نکات بسیار مهم برای انتخاب لباس شب مناسب

اشتراک:
راهنمای انتخاب لباس شب مد و لباس
از مهمترین دغدغه های هر خانمی انتخاب لباسی مجلسی است برای نکات بسیار مهم جهت انتخاب لباس شب مناسب مطالب ما را دنبال کنید با ما همراه باشید .

لباس مجلسی یا لباس شب در محافل مختلفی مانند جشن عروسی، مهمانی‌ها استفاده میشود لباس مجلسی و نکات بسیار مهم در انتخاب لباس مجلسی بسیار مهم است راهنمای انتخاب لباس شب را در پرشین وی ببینید.

راهنمای انتخاب لباس شب

لباس شب به لباس های مجلسی کوتاه و یا بلند گفته می شود که طراحی خاص خود را دارند و لزوماً از مد روز پیروی نمی کنند. این لباس ها غالب ویژه ای دارند و بسیار متناسب با بدن افراد دوخته می شوند. برای انتخاب یک لباس شب مناسب باید به المان های متفوتی از جمله سایز و رنگ آن دقت کرد. لباس شب باید دقیقاً متناسب با سایز انتخاب شود. همچنین رنگ این لباس ها نیز باید با توجه به شرایط انتخاب شود تا جلوۀ نهایی خود را نمایان کند. لباس شب به گونه ای طراحی می شود که گردن به زیبایی در آن نشان داده شود. همچنین پارچه هایی که برای لباس شب استفاده می شود پارچه هایی مرغوب و با کیفیت هستند

راهنمای انتخاب کت و دامنخرید لباس مجلسی بلند

رنگ های مختلف لباس شب معانی متفاوتی دارندلباس شب های معمولا بی هدف، به رنگ های مختلف نیستند.در حقیقت، رنگ های مختلف معانی متفاوتی دارند.که نکاتی را در این باب ارائه خواهیم کرد.پوشیدن رنگ سیاه به شما وقار و جذابیت می دهد و شما را اعجاب آور می نمایدرنگ سیاه رابرای لباس انتخاب کنید.رنگ سیاه به شما وقار و جذابیت می دهد و شما را اعجاب آور می نماید.تزئیناتی خاص، از قبیل توری روی دامن، گل های تیره روی لباس و حتی یک شال منحصر به فرد، رنگ
سیاه را برجسته تر می کند.

راهنمای انتخاب لباس شبمهارت های خرید لباس مجلسی

لباس مجلسی

لباسی به رنگ سفید انتخاب کنید.سفید سلیقه ای ناب و احساسی خالص را نشان می دهد.به همین دلیل است که لباس عروس سفید است.لباسی سفید، با وسایل براق روی آن، به شما جذبه خاصی می دهد.پوشیدن لباس قرمز به معنای شور و اشتیاق است لباس قرمز رنگ بپوشید.قرمز به معنای شور و اشتیاق است.
یک لباس شب زیبای قرمز رنگ، تمام شب را روشن می کند.لباس های قرمز چین دار، از میزان تندی و غلظت رنگ قرمز می کاهد.

راهنمای انتخاب لباس شبانتخاب رنگ لباس شب

راهنمای انتخاب لباس شب

انتخاب لباس های رنگارنگ و گلدار معمولا باعث شادی می شوندلباس هایی با پارچه های رنگارنگ را امتحانکنید.این نوع لباس ها معمولا باعث شادی هستند.چین، نوار، پولک و تکه دوزی این لباس ها را زیباتر می کند.برای مجالس یک کیف چرم و یا مخمل نیز به همراه داشته باشیدمروارید، یاقوت کبود، زمرد، الماسو جواهرات بدل گزینه های خوبی برای جواهرآلات هستند.یک کیف نرم چرمی و یا مخملی نیز به همراه داشته باشید.رنگ کفش و صندل تان را با لباس شب خود ست کنیدکفش مناسب بپوشید.یک جفت کفش پاشنه بلند براق شما را با لباس شبی که به تن دارید، زیباتر می کند.اگر می خواهید سندل جلو باز (لاانگشتی) بپوشید، حتما ناخن های پای خود را قبل از آن پدیکور کنید.

راهنمای انتخاب پوشش مهمانیراهنمای انتخاب لباس مهمانی
راهنمای انتخاب کیف مناسبانتخاب کیف مناسب

انواع لباس شب

نکات و هشدارهااگر نسبتا کوتاه قد هستید، لباس متوسط و یا بالای کمر بپوشید تا اندامتان را بهتر نشان دهد.دامن پف دار و شانه ها و آستین های اپل دار نپوشید.
لباس کمر کوتاه شما را بلند قد و لاغرتر نشان می دهد.زن های بلند قد می توانند همه نوع لباسی که قد بلند آنها را بهتر نشان دهد، بپوشند .لباس شب هایی به شکل حوری دریایی، برای شما گزینه مناسبی است و با آن زیباتر به نظر می رسید.خانم هایی که اندام درشت تری دارند، بهتر است لباس راسته (column dress) با کت توری نازک و سبک بپوشندو از طرح های پیچیده در کمر، گردن و انتهای لباس شب استفاده نکنند.

ویستا  –  ستاره

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس