شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آشنایی با آلیکا اشمیت خوش سیماترین ورزشکار زن دنیا

تاریخ نشر :یکشنبه 11 فوریه 2024 اشتراک:
آلیکا اشمیت تازه ترین ها از دنیای ورزش
آلیکا اشمیت ورزشکار دو میدانی آلمانی است که مربی بدنسازی باشگاه دورتموند نیز می باشد کهخ اعلام کرده در مسابقه دو می تواند هر فوتبالیستی را شکست دهد و تاکنون با چند تا از آن ها مسابقه داده و به عنوان جذابترین ورزشکار نیز انتخاب شده است.

دونده خوش سیما آلمانی که به جز ورزش به تناسب اندام خود نیز اهمیت می دهد و به عنوان مدل برندهای مشهور فعالیت دارد به عنوان زیباترین ورزشکار زن دنیا معرفی شده است. در ادامه عکس های از آلیکا اشمیت ورزشکار زن را در پرشین وی مشاهده کنید.

آلیکا اشمیت ورزشکار زن

دونده ی ۲۵ ساله ی آلمانی که خوش سیماترین ورزشکار زن دنیا لقب گرفته است، پس از آنکه سال گذشته فاش کرد منبع درآمد اصلی او ماهانه ۶۰۰ پوندی است که به دلیل عضویت در تیم ملی کشور خود دریافت می کند، حالا مدعی شده علیرغم درآمد اندکش، به تازگی پیشنهاد همکاری نجومی یک برند مشهور را رد کرده است.

او که با برند مشهور هوگو باس همکاری تبلیغاتی دارد، می گوید در همکاری های تبلیغاتی خود با برندها سختگیرانه عمل می کند. او مدعی است که چندی قبل از سوی یک برند شناخته شده پیشنهاد همکاری تبلیغاتی ای دریافت کرده بود که مبلغ نجومی ای بابت آن در نظر گرفته شده بود، با این حال، به ادعای او، از آنجایی که آن برند مورد تأیید ۱۰۰ درصدی او نبود، پیشنهاد آن ها را نپذیرفت.

آلیکا اشمیتآلیکا اشمیت

وی پیش تر از دشوارهای داشتن یک درآمد ثابت به عنوان یک ورزشکار صحبت کرده و گفته بود پولی که بابت شرکت در مسابقات به او پرداخت می شود، کفاف زندگی اش را نمی دهد.

خوش سیماترین ورزشکار زن دنیا

این بانوی ورزشکار به عنوان ورزشکار دوی ۴۰۰ متر برای کشور خود رقابت می کند و در سال ۲۰۲۰ نیز به عنوان عضو تیم ملی آلمان در المپیک توکیو حضور داشت، گرچه فرصت شرکت در مسابقات را پیدا نکرد.

او حالا خود را برای شرکت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می کند.

وی در شبکه های اجتماعی از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است. او در اینستاگرام ۴/۹ میلیون دنبال کننده دارد و حساب تیک تاک او را هم ۲ میلیون نفر دنبال می کنند. او در صفحات اجتماعی خود به طور مرتب تصاویر و ویدئوهایی از خود، تمرینات ورزشی و مسابقاتش منتشر می کند. او درآمدی هم از طریق حساب اینستاگرام خود دارد.

ورزشکاراستایل دونده آلمانی

اشمیت علائقی هم در خارج از حوزه ی ورزش دارد. او به طور مجازی در رشته ی مدیریت رسانه و ارتباطات تحصیل می کند تا گزینه های بیشتری در بیرون از عرصه ی ورزش برای خود فراهم کند.

آلیکا اشمیت مربی تناسب اندام

او در کنار ورزش، از دانش خود در زمینه ی تغذیه و تناسب اندام هم استفاده می کند. و در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به عنوان مربی تناسب اندام با باشگاه فوتبال آلمانی بروسیا دورتموند همکاری داشت.

در آن زمان ویدئوی پربازدیدی منتشر شد که اشمیت را در حال مسابقه ی دوی ۴۰۰ متر با متس هوملس، مدافع تیم بروسیا دورتموند نشان می داد. اشمیت البته در این مسابقه هوملس را به راحتی مغلوب خود کرد. این ویدئو آن زمان به ۶ میلیون بازدید رسید.

ورزشکارعکس های آلیکا اشمیت

وقتی در مصاحبه ای از اشمیت سؤال شد که چقدر احتمال می دهد بتواند کیلیان امباپه، فوتبالیست فرانسوی که به سرعت بالایش مشهور است را در یک مسابقه ببرد، در پاسخ گفته است : «بستگی به مسافت دارد. من در دوی ۱۰۰ متر شانسی ندارم چون در این مسافت سریع ترین نیستم. اما در دوی ۴۰۰ متر قطعاً پیروز مسابقه من هستم. تقریباً مطمئن هستم که می توانم هر فوتبالیستی را ببرم.»

روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس