یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

صحبت های علیرضا بیرانوند با لباس احرام در خانه خدا! +تصاویر

تاریخ نشر :شنبه 02 دسامبر 2023 اشتراک:
علیرضا بیرانوند تازه ترین ها از دنیای ورزش
علیرضا بیرانوند در مصاحبه ای که با لباس احرام در مکه داشته درباره بازی این تیم و همچنین حضورش برای سومین بار در خانه خدا صحبت کرده است و گفته که بازی مقابل الدحیل برای پرسپولیس بسیار مهم می باشد.

دروازه بان محبوب پرسپولسی ها در گفتگویی با لباس احرام در خانه خدا درباره سفرش و بازی سرخپوشان مقابل النصر صحبت کرده است. در ادامه عکس های از علیرضا بیرانوند در مکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

علیرضا بیرانوند در مکه

پرسپولیس در یک بازی بسیار مهم و البته سخت توانست یک امتیاز از عربستان با خودش به تهران بیاورد و به تساوی بدون گل مقابل النصر پرستاره رسید. علیرضا بیرانوند ستاره قرمزها موفق شد مقابل ستاره‌های النصر دروازه‌اش را بسته نگه دارد و کمک کند

که تیمش در این بازی به امتیاز برسد. بیرانوند برای سومین بار مقابل رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال قرار گرفت و باز هم مقابل این بازیکن موفق عمل کرد و کریستیانو در زدن گل به بیرانوند ناکام بود.

بیرانوند که بعد از بازی مقابل النصر به همراه سایر اعضای این تیم راهی مکه شده بود، حس و حال عجیبی در خانه خدا داشت و در اکثر اوقات مشغول خواندن دعا و نماز بود. با علیرضا در خصوص رفتن به خانه خدا، بازی با النصر و تقابل با رونالدو و همچنین بازی فوق‌العاده حساس مقابل الدحیل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

 
علیرضا برای چندمین بار بود که به خانه خدا می‌رفتی؟

من قبلا این سعادت را داشتم که به مکه بیایم و خانه خدا را از نزدیک ببینم؛ برای سومین دفعه بود که این افتخار نصیبم شد و از این بابت خیلی خوشحالم. می‌دانم خیلی‌ها دوست داشتند جای من باشند و به خانه خدا بیایند ولی من برای همه آن‌ها دعا کردم.

علیرضا بیرانوند در مکهعلیرضا بیرانوند در مکه

در خانه خدا چه دعایی کردی؟

خب وقتی کسی به خانه خدا می‌آید قطعا اول برای خانواده خودش دعا می‌کند و من هم ابتدا این کار را کردم. ولی واقعا دوست داشتم برای همه مردم عزیز کشورم دعا کنم و این کار را انجام دادم.

صحبت های دروازه بان محبوب پرسپولیسی ها در عربستان

برای شفای همه مریضان و عاقبت‌به‌خیری همه مردم کشورم. امیدوارم مردم ما همیشه در رفاه و سلامتی باشند و این بزرگترین آرزوی من است. از خدا خواستم اتفاقات خوبی برای کشورم و مردم عزیز بیفتد و همیشه سلامت باشند.

خیلی سخت است شما به خانه خدا بیایید و به فکر مردم و نزدیکانتان نباشید. من واقعا به فکر مردم ایران بودم و دوست داشتم برایشان دعا کنم. امیدوارم برای همه مردم این سعادت پیش بیاید که بتوانند روزی به خانه خدا بیایند و این عظمت و بزرگی را از نزدیک ببینند.

جای مصدومان تیم هم در این سفر خالی بود…

بله قطعا همین‌طور است. مرتضی، وحید و یاسین در این سفر با ما نبودند و جایشان خیلی خالی بود. البته قرار بود مرتضی و وحید هم با ما بیایند ولی مشخص نبود که ما قرار است به خانه خدا بیاییم. جایشان خالی بود ولی من برایشان دعا کردم و از خدا خواستم هرچه زودتر مصدومیت را پشت سر بگذارند و دوباره کنار تیم باشند.

در مورد بازی با النصر هم صحبت کن.

خب بازی بسیار سختی بود. نیازی نیست من از قدرت النصر تعریف کنم. همه دیدند که آن‌ها چه تیم خوبی هستند و چه ستاره‌های باکیفیتی دارند.

حتی وقتی ۱۰ نفره شدند هم بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند. خداراشکر به آن چیزی که از قبل فکر می‌کردیم رسیدیم و توانستیم حداقل امتیاز را کسب کنیم. ما نباید این بازی را می‌باختیم و خوشحالم به هدفمان رسیدیم و شانس صعودمان را حفظ کردیم.

لباس احرام علیرضا بیرانوند در مکه

ولی با توجه با ۱۰ نفره شدن النصر، پرسپولیس فرصت خوبی برای بردن بازی داشت و خیلی‌ها معتقدند باید این اتفاق می‌افتاد.
خب بله می‌توانستیم بازی را ببریم و فرصت‌های خوبی هم داشتیم.

علیرضا بیرانوند در مکهاستوری علیرضا بیرانوند

با این حال النصر تیم قدرتمندی است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد که هر کدام در بزرگترین تیم‌های دنیا بازی کردند. تجربه بین‌المللی بالایی داشتند و بازی مقابل چنین تیمی اصلا راحت نیست.

 

 برخوردت با رونالدو هم باعث مصدومیت او شد ولی بعد از بازی خیلی پی‌گیر حال او بودی…

بله رونالدو انسان بزرگی است و من به‌شخصه دوست داشتم تا دقیقه ۹۰ در زمین باشد و مقابلش بازی کنم. برخورد ما ناخواسته بود ولی او مصدوم شد و از این بابت ناراحت شدم.

اتفاقا بعد از بازی هم مدیررسانه‌ای تیممان را فرستادم تا ببینم اگر رونالدو در رختکن است حالش را بپرسم ولی متاسفانه او زودتر رفته بود تا استراحت کند. من هم در خانه خدا دعا کردم که حالش خوب باشد و سلامتی‌اش را به‌ دست بیاورد.

خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس