شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای حلقه سیاه در دستان کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی

تاریخ نشر :چهارشنبه 17 ژانویه 2024 اشتراک:
کریس رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریسیتانو رونالدو به تازگی در یک مراسم با حلقه سیاه دیده شده است و گفته می شود این انگشتر یک دستیار هوشمند تناسب اندام است که میزان خواب و ضربان قلب و دمای بدن و ... را در بدن فرد مورد نظر نشان می دهد.

فوق ستاره فوتبال جهان خیلی به تناسب اندام و تغذیه خود اهمیت می دهد و گفته می شود حلقه ای که در دستان وی می باشد یک دستیار هوشمند تناسب اندام می باشد. در ادامه تصاویری از انگشتر سیاه رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

انگشتر سیاه رونالدو

کریستیانو رونالدو روز یکشنبه در فینال سوپرکاپ اسپانیا حضور پیدا کرد اما یک نکته خاص در این دیدار وجود داشت که هواداران در مورد ظاهر ستاره پرتغالی متوجه شدند.

وی پیش از شروع این دیدار در خارج از زمین در حالی که برای هواداران خود دست تکان می‌داد دیده شد و طرفدارانش نتوانستند متوجه شوند که ستاره پرتغالی چرا یک حلقه سیاه در انگشت خود دارد؟

اما حالا «آ اس» دلیل استفاده از حلقه رونالدو را کشف کرده است. به گفته این رسانه این حلقه در واقع یک دستیار هوشمند تناسب اندام است که توسط یک شرکت فنلاندی به نام «اورا هلث» ساخته شده.

رونالدو به مراقبت بسیار از بدن خود مشهور است، از یک رژیم غذایی سخت و تناسب اندام پیروی می‌کند و همچنین الگوی خواب بسیار خاصی دارد که به آمادگی بدنی او کمک می‌ کند.

انگشتر سیاه رونالدوانگشتر سیاه رونالدو

به نظر می‌رسد، این حلقه برای افرادی مانند رونالدو عالی است زیرا میزان خواب، ضربان قلب و دمای بدن و بسیاری دیگر از پارامترهای مهم برای یک ورزشکار را اندازه‌گیری می‌کند.

بهترین بازیکن ماه دسامبر عربستان

رونالدو همچنان به درخشش در لیگ عربستان در فصل جاری ادامه می‌ دهد و موفق شد در ماه دسامبر عملکردی کم نقص ارائه کند. او در این ماه در پنج بازی به میدان رفت و برای تیمش ۵ گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد.

او تنها در دیدار مقابل الهلال بود که روی سه گل تیمش اثر نگذاشت و در ۴ دیدار بعدی گل زد یا پاس گل داد. از به یاد ماندنی‌ ترین بازی‌ های او در این ماه، پیروزی ۵-۲ تیمش مقابل الاتحاد بود که او با زدن دو گل از روی نقطه پنالتی، قرار گرفتن خودش را به عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ در تمامی رقابت‌ ها مسجل کرد.

انگشتر سیاه رونالدوکریس رونالدو

راز انگشتر سیاه رونالدو

گفته می شود که کریسیتانو رونالدو به تازکی از یک ابزار جدید برای بهبود عملکرد وضعیت جسمانی خود استفاده می‌ کند و یک حلقه سیاه در دستان وی به همین خاطر می باشد.

گفتنی است به تازگی فوق‌ ستاره تیم النصر عربستان که در تعطیلات نیم‌فصل به ثمر می‌برد تصاویر حیرت‌ انگیزی از آمادگی جسمانی‌ اش در تمرینات بدنسازی منتشر کرده است.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس