شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ازدواج ایمون زاید آقای هت‌ تریک پرسپولیس در ایرلند

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 18 ژانویه 2024 اشتراک:
ایمون زاید تازه ترین ها از دنیای ورزش
ایمون زاید ستاره سابق پرسپولیسی ها که در دربی توانسته بود هت‌ تریک کند و از او به عنوان قاتل استقلال یاد می کنند بعد از خداحافظی از فوتبال به عنوان سرمربی در آمریکا زندگی می کند و با انتشار تصاویری از ازدواج خود خبر داده است.

ستاره ایرلندی پرسپولیس که یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در لیگ یازدهم بوده و اکنون به عنوان سرمربی فوتبال در آمریکا حضور دارد با انتشار تصاویری از عروسی خود خبر داده است. در ادامه تصاویری از ازدواج ایمون زاید را در پرشین وی مشاهده کنید.

ازدواج ایمون زاید

ایمون زاید، ستاره ایرلندی پرسپولیس در لیگ یازدهم علی‌رغم حضور کوتاه‌مدتش در این تیم، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود.

او که چند سالی است از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواج خود را اعلام کرد.

زاید پس از خداحافظی از فوتبال، هدایت تیم هیلتسورم در لیگ USL1 آمریکا را بر عهده دارد.

این ستاره سابق پرسپولیس که بسیاری او را به خاطر درخشش در دیدار تماشایی برابر استقلال و هت تریکش در این بازی به خاطر دارند، پس از امضای قرارداد سه ساله جدیدش به سایت رسمی این باشگاه گفت: «این مسیری باورنکردنی بوده که تا به حال در کنار هم طی کردیم. من دوران حرفه‌ای سرمربی بودنم را در این تیم شروع کردم و از هر لحظه آن لذت برده‌ام.»

ازدواج ایمون زایدخواستگاری کردن ایمون زاید از نامزدش

ستاره سابق پرسپولیس سرمربی تیم آمریکایی

ستاره سابق پرسپولیس، قراردادش با باشگاه نورثرن کلورادو هیل‌استورم را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. زاید تنها مربی تاریخ این باشگاه که در سال ۲۰۲۱ تاسیس شده بوده و پیش از این یک فصل هدایت آن‌ ها را بر عهده داشته است.

او در طول دوران حضورش در راس کادر مربیگری این تیم موفق شده آن‌ ها را برای اولین بار به مرحله پلی آف لیگ یک آمریکا هم برساند و در جام یو اس اوپن آمریکا هم نمایشی قابل قبول را ارائه کرده است.

آن‌ ها پیش از این موفق شده‌اند برابر کلورادو اسپرینگز که قهرمان یو اس ال چمپیونشیپ در هر دو فصل گذشته بوده به پیروزی برسند و همچنین ریل سالت لیک که در ام ال اس توپ می‌زند را هم با یک گل شکست داده بودند.

ازدواج ایمون زایدایمون زاید و همسرش

ازدواج ایمون زاید ستاره سابق پرسپولیس

ستاره ایرلندی پرسپولیس در لیگ یازدهم علی‌رغم حضور کوتاه‌مدتش در این تیم، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود. او در دربی ۷۴ در دقایق پایانی وارد زمین شد و توانست ۳ گل به استقلال بزند تا پرسپولیسی که تا دقیقه ۸۰ ۲-۰ از حریف سنتی خودش عقب بود، بازی را با نتیجه ۳-۲ پیروز شود.

زاید که چند سالی است از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواج خود را اعلام کرد.

خبر آنلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس