پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استایل انیس همسر حسین ماهینی در کنار دریا با همسر و فرزندانش

تاریخ نشر :شنبه 25 ژوئن 2022 اشتراک:
حسین ماهینی تازه ترین ها از دنیای ورزش
حسین ماهینی بازیکن باتجربه فوتبال همسرش در عرصه مدلینگ فعال است و تصاویری در کنار خانواده اش را در کنار دریا در اینستاگرام منتشر کرده است.

فوتبالیست مشهور ایرانی به تازگی همسرش بلاگر شده و عکس های جنجالی در صحفه شخصی اش منتشر می کند و ظاهرا بازیگر یک موزیک ویدیو نیز شده است.در ادامه عکس های از انیس همسر حسین ماهینی را در پرشین وی مشاهده کنید.

انیس همسر حسین ماهینی

حسین ماهینی بازیکن حال حاضر سایپا است که اصالتی بوشهری دارد و از بازیکنان دهه شصتی است. وی قبلا هم در پرسپولیس تیم محبوب قرمز ها بازی می کرده و خود نیز از بچگی تیم مورد علاقش پرسپولیس بوده!

حسین ماهینی هشت سالی می شود که ازدواج کرده و دو فرزند دختر و پسر دارد. وی که از کم حاشیه ترین چهره های فوتبالی بوده است.

درباره عکس جنجالی زوج مشهور همه چیز از روز بازی پرسپولیس و الوحده امارات شروع شد. عکسی که همسر  ماهینی بعد از این دیدار از روز سکوهای ورزشگاه ابوظبی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

وی در توضیح این عکس نوشته بود : جای همه دختران فوتبالی که می دانم چقدر مشتاقند از نزدیک ببینند، خالی بود. به امید روزی که همگی کنار هم بچه‌ها را در استادیوم تشویق کنیم.

انیس همسر حسین ماهینیانیس همسر حسین ماهینی با خانواده اش کنار دریا

ستاره سابق پرسپولیسی ها

حسین ماهینی بازیکنی که پس از جدایی از پرسپولیس به سایپا پیوست و در چند مصاف اخیر شاگردان حمید درخشان عملکرد قابل توجهی ارائه کرد. ماهینی شب گذشته نیز به عنوان کاپیتان در قلب خط دفاعی سایپا به میدان رفت و نقش مهمی در هدایت هم‌تیمی‌هایش و کسب سه امتیاز مسابقه برای سایپایی‌ها داشت تا به خوبی از تجربیات خود برای حفظ سایپا استفاده کرده باشد.

انیس همسر حسین ماهینیحسین ماهینی و خانواده اش

شغل انیس همسر حسین ماهینی

او در سال ۱۳۹۴ با حسین ماهینی بازیکن سابق تیم پرسپولیس ازدواج کرد. انیس محمدی صاحب مزون ماهینی نیز است. حسین ماهینی در گفتگویی با یک رسانه گفته بود: خانواده همسرم پرسپولیسی هستند و در این مدت خیلی به من کمک کردند و روحیه دادند تا به پرسپولیس برگردم. آن روزهایی که من ناراحت بودم، همسرم انیس محمدی همیشه سر نماز برایم دعا می کرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه چیز درست می شود.

شایانیوز , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس