شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

میلان و ساشا فرزندان جرارد پیکه با پیراهن چلسی همراه پدرشان در لندن

تاریخ نشر :یکشنبه 26 ژوئن 2022 اشتراک:
جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
جرارد پیکه و شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی که به طور رسمی اعلام جدایی کردند به تازگی ستاره بارسا به همراه فرزندانش میلان و ساشا در لندن رویت شده است.

ستاره اسپانیایی بارسلونا به همراه پسرانش میلان و ساشا به لندن سفر کرده تا از نزدیک مسابقات تنیس را تماشا کنند و پیراهن چلسی بر تن پسران وی سوژه رسانه ها شده است. در ادامه عکس های از فرزندان جرارد پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزندان جرارد پیکه

جرارد پیکه مدافع بارسلونا در یک ماه اخیر به یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتبال دنیا تبدیل شده است.

طلاق پیکه از همسرش شکیرا باعث شد تا زندگی شخصی مدافع بارسلونا زیر ذره بین قرار بگیرد و در هفته های اخیر خیلی ها با دقت اتفاقات پیرامون جرارد را دنبال می کنند.

پیکه تا کنون هیچ واکنشی به ماجرای طلاق خود نداشته است و در دوران تعطیلات تابستانی سعی کرده که اوقاتش را به بهترین شکل سپری کند. اخیرا تصاویری از پیکه منتشر شده است که دو فرزند مشترکش با شکیرا یعنی میلان و ساشا را به لندن برده است تا در کنارشان تنیس ببیند.

در حقیقت این روزها مسابقات راهیابی به ویمبلدون در حال برگزاری است. مسابقات ویمبلدون به زودی آغاز می شود که پیکه تصمیم گرفته به همراه فرزندانش برای تماشای مسابقات به لندن برود. مدافع بارسلونا حتی در کنار رافائل نادال تنیسور به شدت رئالی هم رویت شده است.

نکته جالب این جاست که در تصاویری که از پسران پیکه منتشر شده، هر دو پیراهن تیم چلسی را به تن دارند و به نظر می رسد که فرزندان پیکه طرفدار تیم ابی پوش شهر لندن هستند.

فرزندان جرارد پیکهفرزندان جرارد پیکه در لندن

برای خیلی از هواداران بارسا جالب بوده که پسران پیکه به جای پیراهن بارسا، پیراهن چلسی را به تن کرده اند. البته با توجه به عرف رسانه های خارجی در مورد پوشش ندادن بی اجازه تصاویر کودکان، چهره فرزندان پیکه محو شده است.

جدایی زوج مشهور پس از ۱۱ سال

پیکه ۳۵ ساله و شکیرا ۴۵ ساله ماه گذشته پس از ۱۱ سال زندگی مشترک، جدایی خود را رسماً اعلام کردند. گزارش‌ ها در اسپانیا ادعا می‌کنند که مدافع میانی از خواننده کلمبیایی دور شده اما به هیچ یک از این اتهامات توجهی نشان نداده است. این جدایی به داستان داغ تابستان اسپانیا تبدیل شده و خبرنگاران و عکاسان سعی می‌کنند هر حرکت آن‌ ها را دنبال کنند.

فرزندان جرارد پیکه و شکیرا

جرارد پیکه سال ۲۰۱۰ با شکیرا خواننده معروف ارتباط برقرار کرد و سال ۲۰۲۲ از او جدا شد. پیکه و شکیرا دو فرزند به نام‌ های میلان و ساشا دارند.

میلان و ساشا فرزندان جرارد پیکه با پیراهن چلسی همراه پدرشان در لندنجرارد پیکه و شکیرا با پسرانشان

مارکا نوشته زنی که پیکه با او به نامزد و مادر فرزندانش شکیرا خیانت کرده، یک دختر دانشجوی بلوند ۲۰ ساله است که به عنوان مجری مراسم ورزشی فعالیت می‌ کند.

در همین حال به نقل از سایت سوشیالیته، پیکه که به خاطر مسائل کاری و تجاری به استکهلم پایتخت سوئد سفر کرده است در یک مهمانی تحت نام همایش بین‌المللی «ذهن درخشان» در کنار این دختر جوان دیده شده است.

فوتبالی , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس