جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویر چهره آنتونلا روکوزو همسر مسی پس از هو شدن لئو وایرال شد

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 17 مارس 2022 اشتراک:
آنتونلا روکوزو همسر مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
ستاره سابق بارسلونا لیونل مسی در ورزشگاه هو شده و چهره همسرش آنتونلا روکوزو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن روزهای خوبی را سپری نمی کند و در ورزشگاه هو شده است و خانواده اش شاهد این صحنه غم انگیز شده اند. در ادامه عکس های از آنتونلا روکوزو همسر مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

آنتونلا روکوزو همسر مسی

یکشنبه و در بازی پی اس جی و بوردو، هواداران تیم پاریسی خشم خود را از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را بروز دادند و لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیمشان را به شدت هو کردند.

آنتونلا روکوتزو که یکی از تماشاگران بازی بود، از روی سکوها بازی را دنبال می کرد که تصویر واکنش وی به هو شدن لئو به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

همسر لئو که تا کنون در دوران فوتبال این بازیکن ندیده بود که او توسط هواداری هو شود، کاملا شوکه و ناراحت به نظر می رسید و چهره اش طوری بود که انگار قصد گریه کردن را دارد و از سویی آنتونلا در یکی از تصاویر هم لب خود را گاز گرفته بود که معمولا در روانشناسی این حالت مربوط به فردی است که قصد کنترل آرامش خود را دارد.

آنتونلا روکوزو همسر مسی در ورزشگاه

مسی در دو بازی پی اس جی مقابل رئال مادرید نمایش ضعیفی داشت و خراب کردن پنالتی او در دور رفت قطعا یکی از عوامل اصلی حذف پاریسی ها از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

لئو در اولین فصل خود در خارج از بارسلونا نتوانسته آن طور که باید و شاید بدرخشد و به تازگی شایعاتی هم در مورد تمایلش به بازگشت به نیوکمپ در پایان فصل مطرح شده است.

لیونل مسی که در پارک دو پرنس یک پنالتی از دست داده بود؛ در سانتیاگو برنابئو عملکردی خنثی را از خود نشان داد.

آنتونلا روکوزو همسر مسیچهره آنتونلا روکوزو همسر مسی

حمایت شاعر فوتبال از لئو ستاره آرژانتینی

چهارشنبه شب هفته گذشته بود که یک شکست تلخ دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای پاری سن ژرمن به ثبت رسید؛ شاگردان مائوریسیو پوچتینو در بازی رفت با تک گل لحظات پایانی کیلیان امباپه حریف خود را شکست داده بودند اما در دیدار برگشت در عرض کمتر از ۲۰ دقیقه همه چیز عوض شد و پی‌اس‌جی بازی برده را ۳-۱ واگذار کرد تا در مجموع شکست خورده و حذف شود.

در این بین طی روزهای اخیر انتقادات از لیونل مسی به اوج خود رسیده است، حتی او در بازی ابتدای هفته پاری‌سن‌ژرمن برابر بوردو توسط هواداران حاضر در پارک دو پرنس هو شد.

آنتونلا روکوزو همسر مسیهمسر لیونل مسی در ورزشگاه

با این حال هم تیمی سابق فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا یعنی رونالدینیو به حمایت از او پرداخت و گفت: “برای من سخت است که مسی را بعد از هر کاری که برای فوتبال انجام داده زیر سوال ببرم. مطمئن هستم که او به زودی کسب عناوین قهرمانی را آغاز می کند و دوباره به بهترین بازیکن جهان تبدیل می شود. کار او در اینجا به پایان نرسیده است.”

رونالدینیو همچنین درباره شرایط بارسلونا نیز گفت: “بارسا در وضعیت دشواری قرار دارد. امیدوارم آنها به سرعت بهبود پیدا کنند، زیرا این باشگاهی است که من به آن علاقه زیادی دارم.”

فوتبالی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس