شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آشنایی با نامزد رومن آبراموویچ مالک باشگاه فوتبال چلسی

تاریخ نشر :شنبه 19 مارس 2022 اشتراک:
نامزد رومن آبراموویچ تازه ترین ها از دنیای ورزش
لکساندرا کورندیوک نامزد رومن آبراموویچ مالک روسی باشگاه چلسی یک اوکراینی می باشد و حواشی زیادی درباره این تاجر روس و نامزد جدیدش مطرح شده است.

تاجر مشهور روسی چند روزی است که درباره معشوقه اوکراینی وی بحث می شود و این در حالی است که هر دو کشور در حال جنگ هستند . در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی و نامزد رومن آبراموویچ را در پرشین مشاهده کنید.

نامزد رومن آبراموویچ

رومن آبراموویچ (Roman Abramovich)، تاجر ۵۵ ساله روسی با یک مجری تلویزیونی ۲۵ ساله که خانواده‌اش اصل و نسب اوکراینی دارند رابطه عاشقانه دارد.

ادعاها مبنی بر اینکه آبراموویچ که پیش از این سه بار ازدواج کرده، عاشق الکساندرا کورندیوک (Alexandra Korendyuk) بازیگر، موزیسین و مجری تلویزیونی است اولین بار توسط یک ستون‌ نویس روسی منتشر شد.

این روزنامه‌نگار ابتدا فاش کرد آبراموویچ که پدر هفت فرزند است قرار است دوباره با همسر سوم خود، داشا ژوکوا (Dasha Zhukova) که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ با او زندگی می‌کرده ازدواج کند.

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه فوتبال چلسی هفته گذشته به دلیل ارتباطش با کرملین پس از حمله ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اوکراین تحریم شد.

نامزد رومن آبراموویچالکساندرا معشوقه مالک چلسی

آشنایی با نامزد رومن آبراموویچ

اگرچه اطلاعات کمی درباره الکساندرا کورندیوک وجود دارد، اما به نظر می‌رسد حرفه اصلی این زن جوان ۲۵ ساله، بازیگری است. با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که او در تلاش است تا دستی در تجارت نیز داشته باشد و یک موسسه موسیقی تاسیس کرده که در آن به موزیسین‌های مشتاق کمک می‌کند.

کارشناسان منطقه‌ای معتقدند چنان که از نام خانوادگی الکساندرا پیداست، احتمالا ریشه خانوادگی او به اوکراین بازمی‌گردد. موضوعی که از نظر بسیاری طعنه‌آمیز است، زیرا آبراموویچ به خاطر ارتباطش با پوتین و جنگ اوکراین تحریم شده است.

در دسامبر ۲۰۲۰ وب‌سایت اجتماعی Trinixy گزارش داد: «جالب است که الکساندرا سبک زندگی بسته‌ ای دارد و با آنکه پیش از این در چندین پروژه سینمایی شرکت کرده، اصلا در شبکه‌های اجتماعی درباره خود صحبت نمی‌ کند.»

آشنایی با نامزد رومن آبراموویچ مالک باشگاه فوتبال چلسیالکساندرا نامزد رومن آبراموویچ

همسران قبلی مالک باشگاه چلسی

آبراموویچ در سال ۱۹۸۷ و پیش از به دست آوردن ثروت حال حاضرش با همسر اول خود اولگا یورونا لیسوا (Olga Yurevna Lysova ) ۵۶ ساله ازدواج کرد، اما این دو سه سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

او سپس در سال ۱۹۹۱ با ایرینا ویاچسلاوونا مالاندینا (Irina Vyacheslavovna Malandina)، مهماندار هواپیما که آن زمان ۵۴ ساله بود ازدواج کرد. این دو پنج فرزند دارند و قبل از آنکه ایرینا به لندن برود در مسکو طلاق گرفتند.

نامزد رومن آبراموویچهمسر سابق رومن آبراموویچ

دختر آنها، سوفیا، که ۲۷ ساله است اخیرا پس از انتقاد به حمله روسیه به اوکراین در اینستاگرام، توجهات را به خود جلب کرد و پیامی ضدجنگ به اشتراک گذاشت: «بزرگ‌ترین و موفق‌ ترین دروغ پروپاگاندای کرملین این است که اکثر روس‌ ها در کنار پوتین ایستاده‌ اند.»

آبراموویچ و داشا ژوکوا نیز سال ۲۰۱۷ پس از یک دهه زندگی مشترک از هم جدا شدند. این زوج دو فرزند دارند که هر دو در امریکا به دنیا آمده‌ اند: آرون الکساندر ۱۲ ساله و لیا لو هشت ساله.

روزیاتو , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس